Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: nulda, 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Kalasnikov
*
Příspěvky: 40
Registrován: 06 kvě 2009, 11:05

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Příspěvek od Kalasnikov »

Nejspíš opotřebený synchron od toho jak tam tu pětku rveš v 50. Tímhle se při každém řazení musí dost přibrzdit vstupní hřídel.
Reklama
 

Georgg
Příspěvky: 8
Registrován: 05 čer 2007, 22:08

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Příspěvek od Georgg »

Nazdar pánové,pěkné počteníčko vše kolem i 30cítek,jen mě zaráží kolik problémů už se v autech vyskytuje,celkem mě překvapily ty otáčky,nejdřív jsem měl v plánu koupit i 30 ale pak z toho sešlo koupil jsem Passata 2003 1,8 20V Turbo od známího a já (dneska jsem to zkoušel) při 4200 ot/min jedu 180km/hod.To je celkem mazec ale jinak hezký autíčka vždy když Vás vidím v nich jet tak se otočim.A stejný problém mají i Kie ceed s tak vysokýma otáčkama při 130km/hod?Díky
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Příspěvek od 89majlo96 »

:lol: teraz si napisal neporovnatelny udaj, lebo zrovnavat 16 CVVT a 1,8 20V turbo je podla mna smiesne
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
alarm
******
Příspěvky: 3685
Registrován: 08 kvě 2009, 21:31
Bydliště: BLAVA

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Příspěvek od alarm »

5-ku tam radím bez problémov pri 50-ke.(a to mám 1,4)
Pokial cítim, že motor nechveje a nedusím ho, v aute som sám (nenaložené auto). Samozrejme, zrýchlovanie opatrene. Rovnako som jazdil aj Accentom, má slabši motor o 20 kW a tiež pri rozumnom jazdení zniesol tu 5-ku.
Výkon motora na udržanie vozidla v chode to úplne stačí.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)

Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD

alarm.ba@gmail.com
CistiC
*
Příspěvky: 54
Registrován: 24 zář 2009, 19:51

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Příspěvek od CistiC »

Tak u mé i30ky to funguje tak, že při 120km/h točí přesně 4000 otáček a motor je opravdu hodně hlučný. Při 130km/h je to něco málo nad 4000 otáček a motor ztichne. Trošku mi to připomíná Škodu 120, tam to bylo podobně. A jak už tady někdo psal, otáčky se mohou trochu lišit podle pneumatik. Moje UG7+ 195/65R15 maj o něco větší obvod než originál letňáky Kumho 185/65R15, takže otáčky jsou nepatrně nižší při stejné rychlosti.
Hyundai i30 Classic Plus + ESP, 1.4 CVVT, Continental Silver, 07/2009, Nošovice, 75.000 km
Uživatelský avatar
David C3
*****
Příspěvky: 1769
Registrován: 11 zář 2006, 16:01
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Příspěvek od David C3 »

kolik točí u i30 automat????? ve 130?
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Příspěvek od Hardcam »

CistiC: 1.4 toto zprevodovani odpovida. To byl jeden z duvodu, proc bych ji nechtel, protoze nejcasteji jezdim 100+km/h...ale do mesta to zase mas idealni :mrgreen:
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7953
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Příspěvek od Mexican »

Hardcam píše:CistiC: 1.4 toto zprevodovani odpovida. To byl jeden z duvodu, proc bych ji nechtel, protoze nejcasteji jezdim 100+km/h...ale do mesta to zase mas idealni :mrgreen:
som zvedavy kto do mesta potrebuje 80 kW.. toz tam bola moja otazka vo vlakne od skody. Ze slaba fiesta z 2006 s 55kW motorom toci rovnako pri 130 tych 4000 otacok, ze kde je akoze ta chyba. Ak Hyundai nezacne poriadne premyslat nad prevodovkami, bude to problem :roll: na tak silny (relativne) motor je tych 4000 otacok vazne tragedia.. ale bohuzial, z charakteristiky vyplyva ze pod 3000 otacok tam nie je krutak a ten je pre dialnicne tempo dost dolezity
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Příspěvek od Hardcam »

Doba se trochu zmenila, dnes 80kW maji i zakladni modely vetsiny znacek...drive takovy motor mely dvoulitr, dnes to maji 1.4...a myslim si, ze i do mesta je potreba svizne auto, 80kW pri relativne male vaze ideal.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
alarm
******
Příspěvky: 3685
Registrován: 08 kvě 2009, 21:31
Bydliště: BLAVA

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Příspěvek od alarm »

Veru veru, zaradiť sa dnes do husto nasekaného radu idúcich vozidiel s takou starou škodovkou je heroický výkon :-k
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)

Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD

alarm.ba@gmail.com
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Příspěvek od Hardcam »

alarm: mel jsem ve dvoulitrove Elantre 83kW, dnes ma prakticky ten samy motor v ix35 az 135kW...rika se tomu vyvoj :mrgreen:
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
dalibordn
**
Příspěvky: 140
Registrován: 02 bře 2009, 18:24

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Příspěvek od dalibordn »

Toto je problém,který si málo kdo při koupi uvědomí. Postupem času při zjištění co je na autě dobré co horší a co špatné já zpřevodování vidím na i30 1.4 CVVT jako strašné.Zvláště pak pro ty co něco najedou po dálnici.K čemu je dobré,že auto téměř zvládá na 5tku ,50km rychlost a ve 120km/h hučí jako tady před chvílí jeden majitel i30 psal hůř co by 120 Škodovka.Navíc téma ekologie a spotřeba při této dalníční rychlosti nějak na dnešní dobu nejde dohromady.K čemu je z hlediska ekologie stop and go když po dálnici s tímto autem frčím za 9litrů/100km. =D> Je dnes hodně jiných značek co jezdí o poznání za míň.Hyundai toto moc neřeší.Škoda, po městě člověk jenom nejezdí.
Hyundai i30 made in cz
matysekul
Moderátor
Příspěvky: 3020
Registrován: 04 říj 2008, 17:50
Bydliště: Česko

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Příspěvek od matysekul »

Dalibore: Dej prosím příklad. Dnešní nízkoobjemove výkonné motory nejsou moc stavěny na dálniční provoz(rozuměj úsporný). Tyto auta jsou primárně stavěny do města,popřípadě na dojetí pár km do práce. Já když jsem vybíral auto a řekl jsem prodejci,že jezdím tak z 80% po dálnici,tak mne rovnou varoval. To že starší nízkootačkové motory jezdí v určité situaci úsporněji,to je fakt. Ale to je honba automobilek za výkonem,s tím moc nenaděláš. To samé funguje v renaultu či fordu,či koncernu. Tam je rozdíl v tom,že mají v nabídce motory starší 10.let,ale nové už úsporne při dálničních rychlostech nejsou. Proto se jezdí po dálnicích o víkendech daleko pomaleji.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
dalibordn
**
Příspěvky: 140
Registrován: 02 bře 2009, 18:24

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Příspěvek od dalibordn »

Matysekul:To jsi měl tedy štěstí na to upozornění.Já jsem takové neměl a myslím,že nejsem sám.Na autorevue jsem pročítal recenze značek, třeba Kalos,Meriva,Corsa, C4 i Fabie mají ve 130km něco do 3800ot.http://www.autorevue.cz/.Zato auris je na tom stejně jak i30 1.4 -jsou do rodiny stejný základ.Dříve jsem měl Fiat Brava 1.2 16V a ta točila ve 130 též 3800 a brala do 7 litrů
Hyundai i30 made in cz
matysekul
Moderátor
Příspěvky: 3020
Registrován: 04 říj 2008, 17:50
Bydliště: Česko

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Příspěvek od matysekul »

Kromě C4 jsou všechno o třídu níž auta. Navíc jsou to typické ukázky starých motorů. C4 je sice stejná třída,ale motor taky starý x let. Navíc výkonově je srovnatelná spíš 1,6,než 1,4. No a bravo,řeknu to takhle,felicie mi taky žrala dlouhodobě 6,5 l. To byla 1,3 50kw a měla nějakých 900 kg. Zkus některé parametry porovnat,schválně k čemu dojdes ;) Auta jsou dnes daleko těžší,než před pár lety a to musí být někde znát. A i tak věřím,že s tím dokáže někdo jezdit za míň než ty.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“