Stránka 4 z 6

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 10 bře 2010, 11:06
od Rybář
A ještě upozorňuju, že diagnostika nic nehlásí, lambda je taky vyměněná.... Vzduchovej filtr už mám zaprasenej, ale tím to nebude

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 10 bře 2010, 11:15
od black_sheep
to je fakt pech :-(

ale na druhou stranu: podival bych se na hmaservice, ktere cidla jenotka hlida, pak bych se podival, jake tam jsou a ty ktere nehlida, bych zkontroloval.... ;-)

trosku offtopic. resim ted hory a potreboval bych uz tu zahradku, puvodne od Dae.. mas ji teda u sebe a preprodas jak jste se kdysi domluvli? dik :-)

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 10 bře 2010, 11:19
od Rybář
No jak myslíš zkontrolovat čidla? Já je všechny očistil, prostříkal atd. Ale problém je pořád stejnej. Občas nastartuju a motor se jakoby klepe a za chvilku to přestane (po chvilce jízdy třeba) a jede úplně normálně. Hele, já ji nakonec tenkrát nekoupil a nevím, kdo ji má..... :(

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 10 bře 2010, 12:07
od black_sheep
ad. zahradka: aha, kua! :shock:

ad kontrola: tak pokud vseko vypada vizualne v pohode, tak bych premyslel o vymenach tech nejlenejsich cidel. a ktery to konkretne jsou, ty ktery nejsou hlidany jednotkou??

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 10 bře 2010, 12:11
od black_sheep
jeste jeden mytus vyvratim: nase evropsky lantry nemaj rizeni motoru vahou vzduchu. ma na to teplotni cidlo z boku v airboxu a podtlakovy snimac namontovany vlevo (z celniho pohledu) v motorovem prostoru na prepazce pod oknem. je to obecne spolehlivejsi nez vaha, ale zase mene presny, jednotka musi podopocitavat "vahu vzduchu".

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 10 bře 2010, 14:35
od Accentdevil
Rybář píše:Ovšem zaráží mě, proč to teda občas jede jenom na tři válce???? Kabely nový Bosch, svíčky nový NGK. Nejčastěji to dělá, když je vlhko/mráz. Ale jenom občas. Napadá mě palivový filtr (ten je ještě původní). V Autopb májí nějaký Premium asi za 170 Kč, ale nevím, jestli by nebyl horší než ten původní originál....
Nemas tam vodu? Me xedos zacal jet na 3valce z niceho nic, tak jsem se podival poradne pod kabel a bum, byla tam voda. Zatrnulo mi, protoze jsem myslel, ze mam treba prasklou hlavu atd, ale ja den predtim motor umyval a nejak se mi tam voda dostala a uz to bylo. #-o

Nebo jeste kamaradovy to taky jelo nekdy na 3valce, nekdy na 4 a vetsinou na 3valce kdyz byl v malejch otackach a pri startovani, kdyz vytocil nad nejakou hranici otacek tak se chytl ten 4tej a nakonec to byl pridrenej vstrik. Koupil nejakej sajrajt na cisteni vstriku a uz mu to nedela.

Treba Ti to pomuze :)

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 10 bře 2010, 15:09
od Rybář
Blacku, s tou zahrádkou promiň. Já už tam tenkrát psal, ať si ji vezmeš ty. Já ji potřeboval na převezení krámů, ale nakonec jsem měl k dispozici kombíka.
Jinak změřil jsem už komprese i za tepla :) Na všech válcích je 13 :D/ To by mělo být OK, ne?
Hmm, sajrajt na čištění vstřiků, kde se to dá koupit??? Jednou jsem tam už něco lil. Něco na pročištění, ale jestli to bylo tohle si nepamatuju :-k

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 10 bře 2010, 15:11
od Rybář
Hele, vodu tam nemám. Já tohle pozoruju až asi rok a půl.....

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 10 bře 2010, 15:48
od Accentdevil
Vubec nevim co tam lil ani kde to koupil, proste mi pak rikal, ze to bylo pridrenym vstrikem a ze tam nalil neco na procisteni, konkretne co nevim, ale bylo to urceno na cisteni vstriku.

Tak tu vodu tam asi teda fakt nemas kdyz je to pul roku :) ale ten vstrik by to mohl byt treba, tomu kamaradovy to delalo 3mesice nez na to prisel...Menil kabely, svicky, cistil palec atd a nakonec ten vstrik prej to byl.

Jestli mel problemy s vykonem a se spotrebou to myslim ze ne, ale reaguju na to vynechavani valce. Me to zpusobila voda a kamosovi vstrik.

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 10 bře 2010, 16:05
od Accentdevil
Jinak me napada otazka:

Lantra ma udajne komprese 9,9....Rybář nameril +- na vsech 13
Xedos ma udajne komprese 9,0....Ja nameril +- na vsech 11

Je to v pohode? Startuje porad jeste ne uplne na prvni brnknuti, ale uz je to lepsi, mel jsem napul zapojenej konektor od starteru #-o a ted se to o dooost zlepsilo, ale porad to neni ono. Chystam se na palivovej filtr, protoze nevim kdy byl menenej a jestli vubec, ale pri dravejsi jizde se i zakucka jakoby nekdy, tak uvidim co vse se zmeni z vymenou palivaku.

A jeste co ovlivnuje spotrebu krome lambdy a vahy vzduchu?
- pri jizde s lehkou nohou :wink:

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 10 bře 2010, 16:44
od Rybář
Accentdevil píše:Jinak me napada otazka:

Lantra ma udajne komprese 9,9....Rybář nameril +- na vsech 13
Xedos ma udajne komprese 9,0....Ja nameril +- na vsech 11

Je to v pohode? Startuje porad jeste ne uplne na prvni brnknuti, ale uz je to lepsi, mel jsem napul zapojenej konektor od starteru #-o a ted se to o dooost zlepsilo, ale porad to neni ono. Chystam se na palivovej filtr, protoze nevim kdy byl menenej a jestli vubec, ale pri dravejsi jizde se i zakucka jakoby nekdy, tak uvidim co vse se zmeni z vymenou palivaku.

A jeste co ovlivnuje spotrebu krome lambdy a vahy vzduchu?
- pri jizde s lehkou nohou :wink:
V manuálu k tomu píšou, že příliš vysoké komprese značí přítomnost oleje nebo jiné kapaliny v palivu :-k A to má mít Lantra tak nízké komprese???

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 10 bře 2010, 16:45
od Rybář

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 10 bře 2010, 16:48
od Rybář
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... y+komprese
Tady se teda píše, že 13,2 je normální hodnota :?:

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 10 bře 2010, 16:56
od Accentdevil
Ten cistic vstriku stoji prd no teda, cekal jsem vic, aspon ze tak. Treba Ti to fakt pomuze.

Ja to nevylucuji, ty informace kompresi mam z S-auto v info o modelech a tam se na lantru uvadi 9,9 a na Xedo 9,0, tak ja nevim, ted v tom mam zmatek 8-[ tak je to dobre nebo ne? Kdyz mam 11 a papirove tam ma byt 9,0?

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 10 bře 2010, 17:02
od Rybář
Nedá se k tomu sehnat servisní manuál??? Nebo v Mazdě by ti to určitě řekli. Jak říkám. V tom manuálu psali, že příliš vysoké komprese jsou taky zapříčiněné nějakou závadou (např. olej v palivu), ale říkám pouze to, co jsem vyčetl....