cuka skube netahne

1991 - 1995

Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři

Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Yurii »

To vypada na spatny kabely... ze svicky jako takovy Ti to nemuze palit samo o sobe vedle... probiji dielektrikum tech kabelu pac sou spatne odizolovany asi fakt dej jiny kabely nebo nahrad kabely na 1 a 3 valci puvodnima a neres to :)

Dylka jako takova by mit vliv nemusela pokud maj vsecky stejnou impedanci.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Reklama
 

Petr123456789
*
Příspěvky: 33
Registrován: 21 bře 2010, 10:43

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Petr123456789 »

Jo odpor je na vsech kabelech napsany stejny a to je zeprej dulezite...jinak to uz jsem skousel je ruzne prehazovat kabely svicky a vzdycky to preskakuje hlavne na 1 valci a sem tam na 3 valci nechapu to vsichni na to ziraji a nikdo me nedokaze poradit.......
Uživatelský avatar
Kull
**
Příspěvky: 245
Registrován: 09 lis 2007, 20:37

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Kull »

Jediná logická věc, která mě napadá je, že patka svíčky nemá kontakt, nebo má velkej přechodovej odpor, k bloku motoru. Zkus pořádně vypucovat závity na svíčky v bloku motoru. Ale fakt pořádně. Tipuju, že pak by to mělo přestat...
A bylo by fakt docela dobrý si vzít multimetr a proměřit rezistenci kabelů. to, že jsou nový a že je na nich něco napsáno neznamená, že jsou OK :wink:
Bylo by i dobrý si z manuálů, na který tu dával odkaz Yurii, zjistit jaký mají mít káble odpor a ten porovnat s tím, co naměříš. +-10% rozdíl by mělo být v pohodě...
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Yurii »

Tyjo jak by patka svicky nemohla mit kontakt? Dyt svicky sou zasroubovany buh vi jak hluboko v palici... este men napadla takova jina vec... mas dobre ukostrenej motor? Podobna vec se nam stala s Otloukankem pred odjezdem na sraz... kabel do civky byl blbe zasunutej a jak se ojiskroval tak se opalil a pak jak se zvetsil prechodovej odpor zacala civka jiskrit vsude okolo jen ne do kabelu... zkus treba zkontrolovat jestli uvnitr nemas opaleny kontakty nebo tak neco, a pro jistotu je prostikni kontaktolem...
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Petr123456789
*
Příspěvky: 33
Registrován: 21 bře 2010, 10:43

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Petr123456789 »

Tak dneska jsem byl v dalsim servisu tak 2hodiny ,prekontrovali vsechno co uz jsem kontroloval rekli me to co uz davno vim a to ze neco je spatne tak to jsem myslel ze padnu do kolen... =D> a odkazali me na nejakeho fakt borce ktery spravi vsechno v auto lipa ze mam rict jmeno toho co me to rikal a ze mam rict ze na to neprisel a ze me nedokaze poradit.....Uvidim musim nasetrit zase nejake penize a zajedu se tam podivat...ale na 2 valce to je mazec....

Jinak diky za rady zkousel jsem ocistit ty svicky i zavity pak jsem to tam srouboval a piskalo to takze fakt kov na kov a zadny rozdil! #-o

Ktem kontaktum ,ty jsou pekne zadne opalene ani znamky nejakeho jiskreni ,jeste jme zkouseli prehazovat dalsi civku a bez rozdilu takze proste svicky kabeli i civka je v poradku....a porad jezdim tedka uz tak Do 2 tisic na 2 valce a nad 2 tisice tak na 3 a ve velkych otackach uz se to strati.....me uz stoho hrabe premyslim nad tim kazdy den nejradsi bych ho dal sesrotovat ale chci na tu zavadu prijit!!

Chtelo by to nejakeho autoelektrikare jestli nejakeho znate tak at da nejaky tip!!!! [-o<


Jeste kdys jsem dneska nastartoval a mel jsem otevrene dvere svitila kontrolka dveri a kdyz jsem pridal plyn tak zhasla a pak se jakoby rosvitila az do normalu potom to uz neudelala!!!!to taky nevim co nacvicovala to auto me asi nema rado nebo nevim :cry:
Uživatelský avatar
Kull
**
Příspěvky: 245
Registrován: 09 lis 2007, 20:37

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Kull »

Mno, s tou neukostřenou patkou svíce to bylo trochu SCI-Fi, ale na druhou stranu, dkyby se dostal do závitu olej, mohl by se udělat mikrofilm, který zvýší přechodový odpor... Mno, už je to jedno, tohle také zkoušel.

Napadají mě ještě dvě věci. 1. - to, co říkal Yurii (ta kontrolka dveří by tomu nasvědčovala) - máš nějakou divnou kostru. Tipnul bych, že se Ti tam vytvořila nějaká plovoucí zem. Sníží se tedy napětí mezi VN a plovoucí zemí a už to "nemá sílu protlačit přes svíčku".

2. - válec 1 a 3. Nepamatuju si bez chytré knížky, od které strany jsou válce číslované. Ale jestli je 1ka ta s tím nejdelším kabelem, možná bych fakt tipoval, že má moc velký odpor.

Zkus si provizorně natáhnout - pól z baterky a chytni ho třeba pod matičku šroubu svodu. Pak ještě jednou překontroluj včechny kabely. Vezmi multimetr, zapoj ho na patky a kabelem kruť - ono, když je někde přerušenej, může existovat poloha, ve který změříš, že je OK, tak proto kroutit, vlnit, hýbat. (- tuhle závadu jsem měl já na dvou kabelech. Byl jsme z toho nešťastnej, protože když jsem jeden vyměnil, auto jelo na prd pořád). No a v neposlední ředě komplet vyměnit svíčky. Nebo alespoň přeházet svíčky z 2. a 4. válce na 1. a 3. a naopak. Když Ti auto bude blbnout pořád, alespoň víš, že svícema to nebylo....
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Yurii »

To s těma dveřmama men nenapadlo ale že by mělo nějákou souvislost ale máš pravdu to by bylo možný. Zkus prostě překontrolovat kde máš ukostřenou baterku, jestli šroubky sedí dobře a jestli kostra vede i někam na blok motoru... jak víme je uloženej na gumovejch silentblokách, takže sám s kastlí - kostoru spojeej nebude, jen si už něják nevybavuju kde má scoupe tu kostru k motoru připojenou.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Uživatelský avatar
Kull
**
Příspěvky: 245
Registrován: 09 lis 2007, 20:37

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Kull »

Ono jestli taky nejni špatná regulace dobíjení nebo celej altík :-k
To, že zhasla by mohlo znamenat, že se snížilo napětí mezi kostrou a +12. Ale taky to může být, že drnčením se malounko rozpojil spínač (resp. rozpínač) kontrolky...
Zkus každopádně přikostřit motor a karoserii. Natáhni z - pólu kablík někam, kam jsem psal - na svody a třeba někam na karoserii v motorovém prostoru. A bacha na rotační části :wink: - ať neseberou kabel a nenamotají ho...

Možná ybch se i zeptal zdánlivě nesouvisejícím dotazem: jak Ti jde otáčkoměr? Normálně? Nezlobí (alespoň někdy?)
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Yurii »

No ono s těma spínačema dveří to může a nemusí... mne u Otloukánka taky blbne... stříkám na něj kontaktolem jak divej a pořád si dělá co chce :)
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od black_sheep »

jo na scoupaci byli ty spinace dveri pro srandu :lol:

neustale me bavili nejakymi zavadnymi hlasenimi, moc fajn, kdyz na ne byl napojeny alarm :mrgreen: dal jsem pak jiny, a bylo to o hodne lepsi, ale kolikrat jsem otevrel dvere a auto vo tom nevedelo :mrgreen:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Accentdevil
*****
Příspěvky: 1724
Registrován: 03 úno 2009, 11:48
Bydliště: Sokolov

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Accentdevil »

Necetl jsem to cele, ale postrehl jsem ze Ti to jeden na 2 valce a pak chytne dalsi a pak dalsi...co treba vstriky? ted jsme meli v praci golfa IV a tomu to na volnobeh jelo na 2-3valce, vzdycky ten 3se chytal ale neslo mu to, tak to byly nakonec vstriky, nevim jestli pridreny nebo elektrika, ale potom to bylo ok...
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)

V.a.l.i.5@seznam.cz
Petr123456789
*
Příspěvky: 33
Registrován: 21 bře 2010, 10:43

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Petr123456789 »

Vcera vecer jsem jeste zkusil prehodit kabely ktere jsou spolu na jedne civce to znamena 1 a 4 , 2 a 3 a zjistil jsem ze ten problem kdy probijel hlavne prvni valec hodne a 3 trochu tak to tim prehozenim preslo na 4 hodne a 2 trochu vecer to slo krasne videt a potvrdily to i mokre svicky...tady je nejaky nakres pro pochopeni veci-http://petrsvetrkylometr.rajce.idnes.cz/pro/#pro.jpg

Tedka rano jsem zase prehazoval kabely z jineho auta...problem zustane porad to jede na 3 valce sem tam na 2....jeste to zkusim projet a mrknu se na svicky a kdys tak se na to kouknu vecer co to zase dela ale je to porad to same ...tedka na to nemam cas.....

Jo kostra ta je dobra vede od baterky na hlavu valcu jeden tlusty kabel ten jsem demontoval a poradne ocistil..i ten co kostri karoseriji taky ocisten....

Tedka do me kamarad porad vali ze beru na p.cu benzin ze tam kde beru ja kdys vezmou do pily tak nejede....ale ze by benzin zpusoboval to ze to probiji to se me nezda ,zkusim jeste pro jistotu vzit desitku do kanistru jinde ,vyjedu nadrz a uvidim...

Z vyfuku smrdi nespaleny benzin...2 svicky mokre kabely civky a svisky menim jak divi ,tak kde je problem...

Tady jeste fotka ,skoda ze jsem to nevyfotil pokazde kdys jsem otevrel kapotu to bych mel peknou zbirku automechaniku...

http://petrsvetrkylometr.rajce.idnes.cz ... raz005.jpg
Petr123456789
*
Příspěvky: 33
Registrován: 21 bře 2010, 10:43

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Petr123456789 »

Jo a ta kontrolka dveri byla asi jenom nejaka vydrncana nebo neco pokazde jsem ji sledoval a uz to neudelala....
Petr123456789
*
Příspěvky: 33
Registrován: 21 bře 2010, 10:43

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Petr123456789 »

Tak zase sem se v tom vecer hrabal a menil jsem kabely a svicky z ruzne nastavenym odtrhem jako divy a vzdycky zustanou 2 svicky mokre ](*,)

Nejake jine rady,vysvetleni co muze zpusobovat ze me 2 valce nepali...?
Uživatelský avatar
Kull
**
Příspěvky: 245
Registrován: 09 lis 2007, 20:37

Re: cuka skube netahne

Příspěvek od Kull »

A co víko rozdělovače a palec? Je to OK, není to ubroušený? zaoxidované víko a palec + odpor kabelu= velký výsledný odpor pro průchod prudu => probíjení.

Ty máš ale asi bezrozdělovačovej systém...? Takže o distribuci "jiskry" an jednotlivé válce se stará tyristorová/ tranzistorová regulace? Tam ybch to viděl an nějaký špatný polovodič....
Odpovědět

Zpět na „S-COUPE“