Stránka 4 z 7

Detail

Napsal: 24 lis 2007, 17:22
od palčo
Pred pár dňami som čítal test Audi A5 na stránke:http://auto.sme.sk/c/3593598/Audi-A5-zd ... avicu.html , a upútal ma detail zaistenia výklopného dna kufra, a čuduj sa svete, aj naše Accenty to majú tak isto vyriešené. Možno ste to vedeli, ale ja som si to pozrel až včera :oops: a funguje to. :lol:

New Accent 1.4

Napsal: 19 říj 2009, 16:14
od jirivymazal
Zdravím, nechci začínat nové téma, tak to zkusím tady. Hledal jsem něco o dokupovaném dálkovém ovládání centrálu na Accenta, ale nenarazil jsem na to. Máte s tím zkušenosti, domontovávali jste si to? Je s tím moc práce se zapojením a tak?

Re: New Accent 1.4

Napsal: 20 říj 2009, 09:58
od jirivymazal
Víte někdo, kde je uložena jednotka centrálního ovládání? Pokud to dobře chápu je třeba tuto jednotku vyměnit za jednotku dálkového ovládání centrálu? Pomozte, prosím. Nemám s tím žádné zkušenosti.

Re: New Accent 1.4

Napsal: 20 říj 2009, 19:27
od cert
Co vím já, tak se ŘJ dálkového napojuje na na jednotku centrálu.

Re: New Accent 1.4

Napsal: 08 říj 2010, 17:33
od Gandalf
Aby naše vlákno nemuselo slavit výročí úmrtí, tak ho musím malinko oživit. Nemám si nač stěžovat, i při poslední malinko delší cestě na Kuňku skvělá spolehlivost, více než odpovídající jízdní vlastnosti, velmi slušná spotřeba i hlučnost motoru. Tento měsíc je třeba na garančku, tak asi vyšlu tatínka, ať se projede, olej i filtr už je připravený :-)
Samozřejmě to nechci zakřiknout, ale v porovnání s předchozími vozy značek Škoda nebo Fiat, prozatím zcela bezproblémové a uživatelsky příjemné vozítko.
Tak se taky s něčím svěřte chlapi, ať to tady zase rok nevisí... :D

Re: New Accent 1.4

Napsal: 08 říj 2010, 18:16
od Engineer
:mrgreen: No ja sa musím priznať že s autim som veľmi spokojný až na kozmetické vady...

Jednu vec musím vytknúť čo už je všeobecne známe. Slabá odozva pri nižších otáčkach.
Starší 1,3 12V reagoval lepšie.
No nič Iridiové sviečky sú pripravené =D> Potom podám report.

Re: New Accent 1.4

Napsal: 08 říj 2010, 19:49
od Mexican
sestnastventil nizkootackovym kuskom nenaucis. Jednak ze ten novy Accent poriadne pribral, je duseny Euro4 a eko prevodovkou a jednak je to proste sestnastventil. raketa to nebude, s tym sa treba zmierit

Re: New Accent 1.4

Napsal: 08 říj 2010, 22:30
od Engineer
Som si toho vedomý... No uvidím či aspoň troška pomôžu sviečky. Na staršom to bol rozdiel. Necham sa prekvapiť.

Re: New Accent 1.4

Napsal: 08 říj 2010, 22:34
od Hardcam
Mexican ma pravdu, predsedo. Ja mel vzdycky 16V a kdyz jedu cimkoliv s 8V, tak se tomu v nizkych chce proste vic.

Re: New Accent 1.4

Napsal: 11 říj 2010, 20:57
od Gandalf
Nechci znít přehnaně optimisticky, ale můžu to porovnávat s 1.4-ami od Škody (8 i 16V), od Nissanu i od Fiatu a motor sám o sobě je tu pro mě nejpříjemnější. Ale to je jen můj subjektivní názor... :)
Aby řeč nestála.

Re: New Accent 1.4

Napsal: 11 říj 2010, 21:20
od Martun
Gandalf
Však mi víme , že jsi zapálený :hyu: ista 1.4kař... :mrgreen:

Re: New Accent 1.4

Napsal: 11 říj 2010, 22:01
od Mexican
Gandalf ale ano, nik netvrdi ze ta 1,4 je zla.. ale je to sestnastventil. A tomu proste treba prisposobit jazdu.

Re: New Accent 1.4

Napsal: 12 říj 2010, 06:57
od Vilda
Není každý šestnácti ventil stejný [-X Twingo 1.2i 16 V mělo spodový zátah přímo famózní, naproti tomu Primera 2.0i 16 V ožívala, až ve vyšších otáčkách. Accent 1.6i 16 V má taky výborný spodový záběr. což jistě můžou potvrdit i ostatní členové, co s ním jezdí .... nevěřícím, na jarním srazu můžu názorně předvézt :D Accenta 1.4 jsem měl půjčenýho z Butovic a jak se říká, že z cizího krev neteče, tak za ten týden, co jsem ho vlastnil, jsem ho pořádně proháněl :D popravdě se mi ani nechtělo věřit, že sedim v 1.4ce .... jak ten auťák lítal :shock: a nebýt problémů ze startováním v zimním období, tak jsem ji měl. Je ale pravda, že zrovna tenhle motor byl lepší ve vyšších otáčkách ....

Re: New Accent 1.4

Napsal: 12 říj 2010, 07:58
od Gandalf
Hodně je to taky o zpřevodování jedničky. Třeba u Fabie (1.4i-český motor) byla tak mizerná, že jsem musel vyloženě trápit spojku, aby se to kloudně rozjelo, to nemluvím o rozjezdu do prudšího kopce. Tady něco podobného řešit nemusím.

Martun: Jinak nemyslím, že jsem nějak extra zapálený :) , ale tahle 1.4 mne po motorické stránce příjemně překvapila. Zkrátka jsem to od základu nečekal. Samozřejmě, je tu výrazný rozdíl, když jedu sám nebo 3-4 pořádní chlapi v autě - to diesel určitě nezná... :)

Re: New Accent 1.4

Napsal: 12 říj 2010, 08:21
od Martun
Gandalf píše: ...Samozřejmě, je tu výrazný rozdíl, když jedu sám nebo 3-4 pořádní chlapi v autě - to diesel určitě nezná... :)
Už jsem to tady někdy před dvěma lety psal. Než jsem koupil ácu, měl jsem možnost si projet 1.4.. Já vám věřím, že vám jezdí, ale já byl vyloženě zklamanej.. Ale je fakt že jsem tu dobu měl ještě Lagunu, předtím Passata, vše v naftě a s krouťákem.. tak jsem byl zvyklej ne něco jinýho. Jediná 1.4 byla co jsem měl,v Kadettu... tenkrát.. A to jsem byl vyprdnutej z auta jako takovýho :lol: a možnost srovnání minimální.. Pak jsem vyzkoušel taky naftu v ácovi a bylo rozhodnuto. A musím říct, že fakt jsedm zaplať bůh, nepocítil nějaký významný pokles výkonu v plně naloženém autě, nebo v kufru přes sto kilo.. Z Velemína na Teplice (do toho krpálu, se v pohodě "šinu" 140 a ostatní nechávám zasebou... Takže přiložím tady polínko za naftu, já jsem spokojenej! :wink: