Stránka 4 z 5

Re: E85

Napsal: 06 pro 2012, 08:49
od rbrodsky
Já to ženě vysvětlil takhle: Když sedne do auta ráno tak startuj až doblikají airbagy. Když startuje teplé auta tak startuj když blikne airbag 2x. A je klid. Přesně to dodržuje. Ženy mají rádi přesné informace, ktarými se řídí. Dnes ráno -5 a start napotřetí. Musím přidat na obohacení. Mám to obohacení na málo. Ujel jsem ale 1,5km do školky, tam to vypl, a pak jsem nastartoval na drc bez studeného startu. Tomuto systému by nejvíce vyhovovalo kdyby to bylo jak u lpg. Dvě nádrže. Dvoje vstřikovače. Málá na benzin a velka na e85. Startovat a běžet první minutu na benzin a bylo by to úplně bez problému. To by ale byla přestavba o jiných pěnězích.

Re: E85

Napsal: 06 pro 2012, 21:05
od cecilek
Souhlas....

Re: E85

Napsal: 07 pro 2012, 08:21
od rbrodsky
Tak jsem to včera přenastavil na přístřik +50% studený start a provoz jsem nechál na +15%. Dnes ráno bylo -8 a chytlo to v pohodě na 1. pokus jako na benzin. Spotřeba mi vycházi téměř stejně jako na benzin. Škoda že tohle auto ještě neumí obd2 diagnostiku. To bych si mohl nastavení odladit podle live dat z řídící jednotky. Na accentu jsem to nastavil na stejné hodnoty úpravy a dle diagnostiky vše ok i live data. V podstatě se mi obě auta chovají totožně. Accent dá s ethanol 200km/hod :D/. Samo v německu na dálnici bez limitu :lol: .

Re: E85

Napsal: 07 pro 2012, 21:25
od cecilek
Na Aukru mají redukci z OBD I na OBD II. Je možné, že by to šlo spárovat s počítačem?

Re: E85

Napsal: 07 pro 2012, 22:12
od Nexus
rbrodsky: dvoukilo s ácou 1.3, ty musíš být dobrej střelec :mrgreen: :mrgreen: každopádně jestli ti E85 chytá při -8 na drc tak je to krása =D>

Re: E85

Napsal: 10 pro 2012, 08:29
od rbrodsky
cecilek píše:Na Aukru mají redukci z OBD I na OBD II. Je možné, že by to šlo spárovat s počítačem?
Tu redukci mám, ale stejně se to nespojí. V neděli bylo ráno -17°C. Tak sem startoval a startoval a startoval a pak až asi na čtvrtý pokus se to rozběhlo. Jizda ale bez jakéhokoliv problému. No nicméně jsem se stavil na benzince a natankoval více N95. V takhle extrémním mrazech je bohužel s E85 problém. Do -8°C to startovalo bez problému. Nicméně Accent včera nastartoval na E85 i v těch -17°C na poprvé bez jakéhokoliv problému. Včera jsem cestou potkal 3 nepojizdný naftožrouty.

Re: E85

Napsal: 19 pro 2012, 20:33
od cecilek
Pane RBRODSKÝ, těch patnáct procent máte nastavený na E70 nebo na možnosti AUTO.
Já teď jezdím na E70, kde mám od firmy nastaveno 35% a mám ethanol ku benzínu asi tak 3:1
Starty mám horší, ale vždycky chytl na první startování, jen jsem déle čekal než chytne.
Studený start mám 60%
Zaprvé to strašně čudí, až to není normální.... a zadruhé bych super jízdu raději oželel a šel dolů se spotřebou, jakou máte vy.
O víkendu tedy dotankuji benzín na poměr 1:1 a tím tedy budu moct snížit E70 na 15% a zimní start dám 50%
Určitě by se měly zlepšit starty a kouřit by to také mělo méně...
Co na to říkáte? Nějak to nemůžu doštelovat.

Re: E85

Napsal: 22 pro 2012, 19:36
od rbrodsky
cecilek píše:Pane RBRODSKÝ, těch patnáct procent máte nastavený na E70 nebo na možnosti AUTO.
Já teď jezdím na E70, kde mám od firmy nastaveno 35% a mám ethanol ku benzínu asi tak 3:1
Starty mám horší, ale vždycky chytl na první startování, jen jsem déle čekal než chytne.
Studený start mám 60%
Zaprvé to strašně čudí, až to není normální.... a zadruhé bych super jízdu raději oželel a šel dolů se spotřebou, jakou máte vy.
O víkendu tedy dotankuji benzín na poměr 1:1 a tím tedy budu moct snížit E70 na 15% a zimní start dám 50%
Určitě by se měly zlepšit starty a kouřit by to také mělo méně...
Co na to říkáte? Nějak to nemůžu doštelovat.
Tak, já si nastavil na pozici E70 - 11%, E85 - 20%, Auto - 15%. Studený start + 50%. Na 1:1 stačí těch 11% a start +30%. Jinak pokud mám v nádrži namícháno E70 tak mám jednotku na +15% a start + 50%. Spotřeba mi vyházela zhruba + 10%. Těžko se mi to porovnává protože hodně jezdím velmi krátké trasy a skoro pořád jen do města a po městě. Čistě po městě a spostu popojížděk kolem 2km sem teď jezdil za 12,9L/100km ale dálkovou sem pak udělal za 8 a takovej střed sem měl za 9,2 až 10 takže normál. Starty s E70 opravdu déle točí. Teď na zimu mám vice benzinů 2:1 (N95:E85) takže litr směsi za 31kč a startuji úplně normálně a mám nastaveno +3% a studenej start +20%. Do mrazů větších jak -10°c to chce pro ethanol předehřívání bloku motoru a to stojí nějakech 5000Kč a to se mi nechce investovat. Takže v zimě beru více benzínu. Teď je stejně benzín levnej. A jaro, léto, podzim v pohodě na E85 když benzín bude stát 40kč a ethanol 24kč.
K tomu kouření je to normální. Emise z ethanolu jsou vodní páry a v zimě to pěkně kouří. To samé dělají auta na LPG. Když v zimě jezdím krátké trasy, tak se ve výfuku nashromáždí spoustu vody, která se pak odpařuje a pěkně to kouří a z hrnce. Po delší trase to ale nekouří ani na ethnol, protože se prohřeje výfuk a všechno odpaří. Kouřivost taky hodně ovlivňiúje vzdušná vlhkost.

Re: E85

Napsal: 23 pro 2012, 12:52
od cecilek
Děkuji za Vaše poznatky a pěkné Vánoce všem....

Re: E85

Napsal: 15 dub 2013, 15:56
od jURis_
Zdravím,
potřebuji poradit.. Porovnával jsem, ale zatím jsem ještě nezjistil, který by to asi byl.
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Nippon denso je podobný,ale ne stejný.

Díky
jURis

Re: E85

Napsal: 16 dub 2013, 10:58
od rbrodsky
Tak tohle je Bosh EV1. To mám v Sonatě.

Re: E85

Napsal: 23 dub 2013, 21:10
od jURis_
Ještě bych potřeboval poradit kde zapojit oněch +12V. Pravda nejsem ve správné kategorii, ale je tu dost lidí zkušených. Na vstřikovacích konektorech není dostatečný proud a jednotka zhasne. Mám Lantru a nevím kde zapojit kabel napájení od se spínanými +12V.

Poraďte na co to napojit a kde to přibližně najdu. Hledal jsem, laboroval, ale v rychlosti mě nic nenapadlo.
Díky moc.

Re: E85

Napsal: 24 dub 2013, 09:13
od rbrodsky
Tak nejlepší by bylo připojit se do krabičky pojistek a relátek v motorovém prostoru. Takže vzít multimetr a najít kde je +12V po zapnutí na druhou polohu. Tam se připojit a samozřejmě dát pojistku. Anebo na jiném vhodném místě.

Re: E85

Napsal: 24 dub 2013, 22:18
od jURis_
Když mám režim E85 na 15%, dobu vstřiku na 0.4ms, a auto se chová naprosto normálně. Jak mám měnit programování pro lepší spotřebu? Ubírat % nebo nějak kombinovat, pokud ano tak +- jak..? Díky..

Re: E85

Napsal: 26 dub 2013, 21:49
od milakl
Ubírat není to pravé, chce to spíš kombinovat :-) Když ubereš, tak snížíš mimo jiného i výkon a tím pádem budeš muset víc šlapat na plyn, to znamená větší spotřeba. Opravdu to chce štelovat a zkoušet a vybrat ideální střed. Není to jednoduché, chce to trpělivost a výsledek se dostaví :-)