koupě santa fe

Tato sekce je určena těm, kteří zvažují koupi vozu Hyundai (ne Hyunday).

Moderátoři: Farrael, Lantra Luke, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Starší Snata Fe?!

Příspěvek od Saimon »

Já jsem z interiérem třeba spokojený. A tyč stabilizátoru je spotřebák co tomu dávají na prdel naše silnice.
Jinak na předchozím autě jsem jí měnil už 2x a vždy na pravé straně :)
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Reklama
 

Uživatelský avatar
Standa Fe
*
Příspěvky: 48
Registrován: 20 črc 2010, 20:57
Bydliště: Olomouc

Re: Starší Snata Fe?!

Příspěvek od Standa Fe »

Ahojky kluci Sanťáci. Pokračování. Jezdím od roku 1975, posledních 10 let už jen cca 50.000 km ročně, a pár aut jsem za tu dobu už ojezdil, tak vím, že na každém voze se občas opotřebují a následně mění provozní díly - řemeny, silentbloky, stabilizátory, tlumiče, desky, kotouče, žárovky .... a často i majitelé, vše záleží hlavně na tom, jak se auto povedlo při montáži ve fabrice a taky jak s ním bylo v provozu zacházeno. Je předpoklad, že čím je auto větší a dražší, tím méně toho bude potřebovat opravovat. Ještě nedávno se u škodivek dělala po 100.000 km generálka motoru a po 8 letech se měnila totálně shnilá karoserie!!! Tyčky stabilizátoru jsou za pár kaček, měnil jsem je snad na všech autech, které je mají. Naposledy na Polu mé dcery, včetně utrženého stabilizátoru - (12.000 Kč z dílů Fabia) podotýkám, že jde nehavarované auto s 68. tis km. Co se týká interiéru Santy - taky nejsem oslněn granulovaným dřevem v interiéru - podle gusta Amíků, ale oči si rychle zvykly a hlavně mi vyhovuje pocit velikého prostoru, který v nových modelech všech aut tak nějak ubývá, přesto, že se auta zvětšují. V Santě se můžu rozvalit jako doma ve fotelu. Zapomně jsem ještě na preventivní výměnu silentbloků stabilizátoru zadní nápravy u mé Santy - 380 Kč včetně DPH. Komu se Santa nelíbí, ať si koupí Cayenna, MB, Touarega nebo Lexuse RX. Jsou to určitě vypiplanější auta a asi i víc vydrží, ale jsou vždy v jiné cenové kategorii. A na červenou musí zastavit tak, jako já se svým mazlem. Já si nechám Santu, medvěd by představoval smrtelné zadlužení.
Standa Fé
Standa Fe a béžový mazel Santa 2,2 AT Elegance
gnat
Příspěvky: 7
Registrován: 03 říj 2010, 12:47

Re: Starší Snata Fe?!

Příspěvek od gnat »

Hardcam píše:To je pro Tebe stabilizacni tycka takovy problem? Rotacni sice neni, ale od nasich silnic dostava pekne zabrat. Vymena stabilizatoru (zkrutna tyc) je bezna spotrebni vec i na jinych autech a odpovida tomu i celkem prizniva cena (cca 500-800Kc kus)
Jsem neměl na mysli tohle, ale to čidlo v motoru. To rozhodně běžná věc není. Napsal jsem to nepřesně.
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Starší Snata Fe?!

Příspěvek od Hardcam »

gnat: vsechno ma svou zivotnost, na Gezovi jsem po 95tkm menil cilo tlaku oleje. Asi 10 dni furt problikaval olej, bylo ho tam dost, zbyvalo tedy cidlo. Stalo smesnych 85Kc a problem se vyresil. Preju Ti, abys s jinym aute nemusel resit zavaznejsi veci jako jsou cidla.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Re: Starší Snata Fe?!

Příspěvek od Hujer »

To co ted napisu je dobra rada pro vsechny lidicky co maji motor CRDI a nemaji uz auto v zaruce!Doporucuji(jsem letitej mechos od :hyu: )nechavat si pravidelne zrepasovat vstrikovace!Muzete si usetrit hodne starosti a penez.Kdyz vam zacne ukapavat na pist( nejde o ojedinele pripady)tak vam schori pist,zkurvy se hlava a i turbo!Posledni pripad co si ted pan odvezl na odtahovce!SF najeto 95 000km cena opravy cca 200 000kc!
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Starší Snata Fe?!

Příspěvek od Saimon »

A to pravidelně je po jaké době? :roll:
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Uživatelský avatar
Standa Fe
*
Příspěvky: 48
Registrován: 20 črc 2010, 20:57
Bydliště: Olomouc

Re: Starší Snata Fe?!

Příspěvek od Standa Fe »

K preventivním repasím vstřikovačů Murphy říká:
1. když se múže něco pokazit, pokazí se to.
2. co se nemůže pokazit, pokazí se taky.
3. když se něco pokazí, tak zákonitě tak, aby to nadělalo co největší škodu.
Když dám auto na servisku do značkového servisu, pak oprávněně předpokládám, že daný servis provede všechny úkony, předepsané výrobcem u prohlídky při určitém počtu km. Diagnostika by měla dokázat načíst i problém s takem, intenzitou a četností vstřiků. Pokud jsou předepsány kontroly nebo repase vstřikovačů, tak jistě provede i tyto. Věřím, že kontrola navíc není vždy na škodu, ale určitě není všespasitelná - není schopna garantovat na 100%, že se součást následně nemůže pokazit. Pokud někdo servisuje tak, že doma vymění olej a filtr, tak si pravděpodobně zadělává na budoucí problém. Mně osobně se preventivní rozebírání bezvadně fungujících součástí příliš nezamlouvá. Na staré oktávě tdtdtdtd jsem nalítal 440 tis a na vstřiky nikdy nikdo ani nesáhl. Pravda je, že to byl motor s rotačním čerpadlem a tím pádem s menšími nároky na vstřikování, než common rail. Jinak propálený píst a následná repase je určitě drahý průs.... Sázím na pravidelný ověřený servis pokud možno stejným mechanikem, nekupování podezřele levné nafty, aditiva, dobrý olej do auta a slušné zacházení.
Standa Fé
Standa Fe a béžový mazel Santa 2,2 AT Elegance
Uživatelský avatar
Pavel M
***
Příspěvky: 508
Registrován: 15 srp 2005, 21:29
Bydliště: Praha

Re: Starší Snata Fe?!

Příspěvek od Pavel M »

Hujer píše:To co ted napisu je dobra rada pro vsechny lidicky co maji motor CRDI a nemaji uz auto v zaruce!Doporucuji(jsem letitej mechos od :hyu: )nechavat si pravidelne zrepasovat vstrikovace!Muzete si usetrit hodne starosti a penez.Kdyz vam zacne ukapavat na pist( nejde o ojedinele pripady)tak vam schori pist,zkurvy se hlava a i turbo!Posledni pripad co si ted pan odvezl na odtahovce!SF najeto 95 000km cena opravy cca 200 000kc!
Má pravdu předsedo :D
jenže mě uchcával vstřik už v 37 000 km takže kontrola každých pár kilometrů :evil: no nekupte to.
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Re: Starší Snata Fe?!

Příspěvek od Hujer »

Mel si stesti ze si to mel v zaruce!37 000 je fakt extrem!Kdyz zacne ukapavat tak staci par desitek km a je hotovo!Sam sem si menil vstriky po 60 000km.Preventivne!Musime si pomalu zviknout ze diesel uz neni co bejval!Sice ma vetsi vykon,ma lepsi emise,ale taky mensi zivotnost!Tohle se vam stane i u Mercedesu!
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Uživatelský avatar
Falko
*
Příspěvky: 52
Registrován: 10 říj 2010, 19:33
Bydliště: Nýrsko

Santafe 2.2 d 2007

Příspěvek od Falko »

dobry den ,

chystam se koupit ojety vuz santafe2,2 rv.2007 najeto cca 83 tisic

naco se pripravit nepripravit a zda jste stimto autem v souhrnu spokojeni?.

diky asi kolegove :D
Uživatelský avatar
miooo
Moderátor
Příspěvky: 908
Registrován: 24 zář 2009, 12:27
Bydliště: Malá Hradná SK-taká malá dedinka pri BN

Re: Santafe 2.2 d 2007

Příspěvek od miooo »

nechcem byt drzy ale na toto sa tu uz odpovedalo asi 1000x...
co tak sa trochu posnazit skusit hladat!!!
SANTA FE 2,7 V6 rv.2001+LPG GASTECH 600S
Uživatelský avatar
Engineer
Moderátor
Příspěvky: 3306
Registrován: 22 lis 2006, 22:15
Bydliště: Bratislava

Re: Santafe 2.2 d 2007

Příspěvek od Engineer »

mioooo správne hovorí, použitlačidlo hľadaj, a keď chceš aby téma nebola zmazaná tak pridaj inzerát priamo na to auto a môžeme podiskutovať o konkrétnom aute ;)
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Uživatelský avatar
Falko
*
Příspěvky: 52
Registrován: 10 říj 2010, 19:33
Bydliště: Nýrsko

Re: Santafe 2.2 d 2007

Příspěvek od Falko »

omlouvam se ze sem se nerozhledl nicmene chystam se koupit konkretne toto auto

http://www.aaaauto.cz/cz/hyundai-santa- ... 17&make=47

tak co vy nato tedy?

diky
Uživatelský avatar
miooo
Moderátor
Příspěvky: 908
Registrován: 24 zář 2009, 12:27
Bydliště: Malá Hradná SK-taká malá dedinka pri BN

Re: Santafe 2.2 d 2007

Příspěvek od miooo »

osobne by som z aaa auto nikdy nebral...
SANTA FE 2,7 V6 rv.2001+LPG GASTECH 600S
Uživatelský avatar
Falko
*
Příspěvky: 52
Registrován: 10 říj 2010, 19:33
Bydliště: Nýrsko

Re: Santafe 2.2 d 2007

Příspěvek od Falko »

miooo píše:osobne by som z aaa auto nikdy nebral...
ok a duvod??
Odpovědět

Zpět na „Koupě ojetého nebo nového vozu Hyundai“