Rekord v km na plnu nadrz

Moderátoři: amaize, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekord v km na plnu nadrz

Příspěvek od vlado1979 »

Nielen piatky je strečno upchaté. Som išiel v pondelok z BA a strávil som hodinu a pol na strečne. Tam so zistil, že auto, ktoré stojí dole kopcom, pri uvolnení brzdy ide hore. Záhada ? Automaticky by malo klesať, ale tam nie. Ide opačným smerom :-k
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Reklama
 

Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Rekord v km na plnu nadrz

Příspěvek od caruser »

to: Mexican

Pri ustálenej rýchlosti 90 km/h je spotreba cca. 4,5 l/100 km.

Pravdupovediac po dialnici je pre mňa výhodnejšie jazdiť 90 km/h, pretože nemusím nikoho predbiehať, spotreba je normálna, hluk je znesiteľný a cesta mi trvá o 7 min dlhšie. :)
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Uživatelský avatar
koloman.brutus
**
Příspěvky: 358
Registrován: 24 dub 2009, 16:39
Bydliště: Prešov

Re: Rekord v km na plnu nadrz

Příspěvek od koloman.brutus »

Had21 píše:Súhlas, len toho času keby toľko bolo...
To je prave ta dnesna doba. Ja nerozumiem kde sa kto zenie a furt sa niekam ponahla? Tych 10min. alebo 5min. nikoho nespasi. Ludia su potom len nervoznejsi a ja nerozumiem preco. Pochopim to pri zasahovych vozidlach (zahcranka, hasici, policajti atd...).
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Uživatelský avatar
Had21
**
Příspěvky: 199
Registrován: 25 úno 2011, 12:16
Bydliště: Martin, SR

Re: Rekord v km na plnu nadrz

Příspěvek od Had21 »

koloman.brutus píše:
Had21 píše:Súhlas, len toho času keby toľko bolo...
Tych 10min. alebo 5min. nikoho nespasi.
Toľko to spraví na tom kúsočku z PO do KE, ale na dlhších trasách skús počítať....
Okrem toho tu sme sa bavili o RÝCHLOSTI NA DIALNICI, nie o tom ako super je chodiť 140 cez dediny...
i20 1.4 CRDi, 55kW, Comfort, Ice blue - od 2.3.2011
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Rekord v km na plnu nadrz

Příspěvek od caruser »

Viem, že to som nepatrí, ale nedá mi to nespomenúť.Cez víkend sa mi podarila pekná spotreba, jazda v meste v kolónach, mimo mesta, krásne počasie, teplota okolo 33 stupňov, klimatizácia permanentne chladila a spotreba s plným autom podľa palubného PC 3,7 litra. Na križovatkách mi nestačili dymiace TDI :). Som rád, že budúcnosť je elektrická. Toľko moja skúsenosť s hybridom. Sorry za OT :)
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Uživatelský avatar
koloman.brutus
**
Příspěvky: 358
Registrován: 24 dub 2009, 16:39
Bydliště: Prešov

Re: Rekord v km na plnu nadrz

Příspěvek od koloman.brutus »

Aky hybrid to bol?
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Rekord v km na plnu nadrz

Příspěvek od caruser »

Toyota Auris HSD. Pravdupovediac, ak v budúcnosti budem kupovať ďalšie auto bude to min. hybrid, alebo elektromobil. Ak raz skúsiš jazdu v hybride alebo elektromobile nebudeš chcieť iný pohon. Aspoň u mňa to platí :)
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Uživatelský avatar
Had21
**
Příspěvky: 199
Registrován: 25 úno 2011, 12:16
Bydliště: Martin, SR

Re: Rekord v km na plnu nadrz

Příspěvek od Had21 »

Hybrid, :-k

za € 23.550 v AKCII - trochu iná liga...( http://www.toyota.sk/cars/new_cars/auri ... promo.aspx )
....i20 sme si väčšinou nekupovali z neodolateľnej vášne, ale kvôli pomeru cena:hodnota, (aspoň ja určite)
i20 1.4 CRDi, 55kW, Comfort, Ice blue - od 2.3.2011
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7917
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekord v km na plnu nadrz

Příspěvek od Mexican »

po 100 000km by som rad videl celkove naklady- vratane baterii, alternatora a podobne

Obyc Auris stoji o 8000 Euro menej.. Co znamena pri rozdiele spotreby 3 litre / 100 znamena navratnost po cca 80 000km. A vsetci vieme ako su tie tri litre otazne, kedze ide o full hybrid (hodne zalezi na prevadzke a rezime jazdy - na dialnici napriklad je uspora minimalna)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Rekord v km na plnu nadrz

Příspěvek od caruser »

to: Had21

V akcii je teraz za 20.950. Je pravda, že Auris je o triedu vyššie, ale ja čakám na Yarisa HSD, tam myslím, že so spotrebou sa dostanem na 3 L/100 km. Najlepšie som sa bavil na parkovisku, keď sa ma ľudia pýtali, či som nezabudol naštartovať :)
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Rekord v km na plnu nadrz

Příspěvek od caruser »

To: Mexican

Náklady po 100.000 km sú rovnaké ako pri benzínovom Aurise 1,8. Na batérie je záruka 6 rokov alebo 160.000 km. Hybrid je dokonca šetrnejší k brzdám, s pôvodným obložením nie je problém odjazdiť 200.000 km. :)
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
suah
**
Příspěvky: 254
Registrován: 23 dub 2010, 13:01

Re: Rekord v km na plnu nadrz

Příspěvek od suah »

Po 100k km budu naklady rovnake, len ak v tom budes chodit iba v meste. Ako spominal Mexican, na dialnici bude rozdiel minimalny (dokonca by mohol mat hybrid spotrebu nepatrne vyssiu, kedze so sebou taha aj baterky), tam sa to nema sancu vratit..
Ta cena je hroziva, ale tak vlada nam este trikrat zdvihne spotrebne dane za benzin a pri cene benzinu 3€ za liter bude navratnost rychlejsia :lol:
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Rekord v km na plnu nadrz

Příspěvek od caruser »

To: suah

Na diaľnici je spotreba rovnako vysoká ako pri naftovej verzii, pri 90 km/h rýchlosti je okamžitá spotreba 4 L/100 KM bez asistencie elektromotora. V prípade potreby sa zapína elektromotor, ktorý asistuje pri akcelerácii, resp. pri jemnejšom klesaní dokáže hybrid jazdiť na elektrinu aj na diaľnici. Čo sa týka životnosti batérií, pri jazde po diaľnici sa batérie nabíjajú, batérie sa nikdy nevybijú, pretože elektronika riadi max. vybíjanie a nabíjanie. Pri dodržiavaní predpisov na diaľnici možno s hybridom dosiahnúť spotrebu 5 - 5,5 L/100 km. Samozrejme, že kapacita batérií časom klesne, podľa taxikárov z Anglicka po najazdení 300.000 km sa kapacita batérií pohybovala na úrovni 80%. Cena sa mi nezdá hrozivá v porovnaní s naftovými verziami, ktoré stoja rovnako.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7917
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekord v km na plnu nadrz

Příspěvek od Mexican »

caruser píše:To: suah

Na diaľnici je spotreba rovnako vysoká ako pri naftovej verzii, pri 90 km/h rýchlosti je okamžitá spotreba 4 L/100 KM bez asistencie elektromotora. V prípade potreby sa zapína elektromotor, ktorý asistuje pri akcelerácii, resp. pri jemnejšom klesaní dokáže hybrid jazdiť na elektrinu aj na diaľnici. Čo sa týka životnosti batérií, pri jazde po diaľnici sa batérie nabíjajú, batérie sa nikdy nevybijú, pretože elektronika riadi max. vybíjanie a nabíjanie. Pri dodržiavaní predpisov na diaľnici možno s hybridom dosiahnúť spotrebu 5 - 5,5 L/100 km. Samozrejme, že kapacita batérií časom klesne, podľa taxikárov z Anglicka po najazdení 300.000 km sa kapacita batérií pohybovala na úrovni 80%. Cena sa mi nezdá hrozivá v porovnaní s naftovými verziami, ktoré stoja rovnako.
90km/h nie je dialnicna rychlost. pri 130km/h benzinovy motor 5,5 l nebude mat ani nahodou. Nie u tak tazkeho auta ako je auris. A najma ak sa musia nabijat baterie (ked tu citam srandistov, ktori si davaju DRL aby usetrili 0,01l pre radowo 200W. nabijanie baterii bude vyrazne energeticky narocnejsie a teda zvysi spotrebu. To je proste fakt. Priusa tesovali na dialnici, ma ten isty system ako Auris:

amici maju pri 65-70 mil/h dojazd cca 41-44 MPG, co znamena pri 110km/h je cca 5,6 litra / 100 . Co znamena ze pri 130km/h to bude radovo o liter a pol vyssie. Mozno aj viac. Ono sa bohuzial u nas dost operuje americkymi spotrebami ale jednak sa tam jazdi pomalsie (prave tych 110km/h) a jednak su dialnice neporovnatelne prazdnejsie a netreba spomalovat/zrychlovat). takze ano, spotreba u Hybridu je super ale vhodne prave do mesta a na okresky. U dialnice je prinos hybridneho pohonu nulovy
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Rekord v km na plnu nadrz

Příspěvek od caruser »

Aby som tu pridal aj dôkaz, že hybrid je rovnako úsporný na diaľnici ako diesel priklaám test Priusa:

http://auto.sme.sk/c/5178831/kto-spali- ... iesel.html

Nabíjanie batérií pri jazde na benzín nespotrebuváva toľko energie aby to rapídne zvyšovalo spotrebu. Nechcem sa hádať samozrejme pravda je niekde uprostred, ale mýtus, že hybrid je vhodný len do mesta už dnes neplatí, pretože benzínový motor v hybride pracuje pri inom kompresnom pomere a pri iných otáčkach ako v bežnom benzínovom prevedení.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Odpovědět

Zpět na „i20 Pokec“