Stránka 4 z 8

Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie

Napsal: 10 říj 2012, 10:43
od Vilda
Rokolo : To je docela možný, ale to by vyzkoušel i zadní a těch si ani nevšimnul :wink: s čím mě teda ale hodně nas....l, že pustil stěrače na sucho po skle ](*,) to jsem myslel, že mu ji plácnu .... ono totiž existuje takový udělátko jako je ostřikovač :roll:

Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie

Napsal: 10 říj 2012, 11:09
od ricci
Vilda píše: pustil stěrače na sucho po skle
on to urcite urobil ako revanz za ten tvoj trik, aby si to viac neskusal ... :!: :?: :!:

Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie

Napsal: 10 říj 2012, 21:55
od Martun
ricci
:lol: =D>
Vilda
Teda já už byl na několka STK ale nikdy jsem si nevšiml že by kontroloval stěrače.. :shock: Po světlech jde, to jo, ale stěrače.. :roll:

Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie

Napsal: 10 říj 2012, 22:00
od JoKo
takze druha stk za mnou {no uz pred mesiacom a pol}. auto preslo bez zavahania, ziadne problemy...

auto som vobec na stk nepripravoval, dokonca na garancku by som mal ist niekedy tento mesiac... jedina priprava bola, ze som s nim pred stk presiel krizom cez republiku :)
a aj zadne brzdy mali lepsie hodnoty ako pred dvoma rokmi. :-

Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie

Napsal: 11 říj 2012, 09:50
od Vilda
ricci píše: on to urcite urobil ako revanz za ten tvoj trik, aby si to viac neskusal ... :!: :?: :!:
Tohle bych možná pochopil, kdybych ho takhle opravdu chtěl očůrat s foliema na předních bočních .... ale já mám přední čistý :roll:

Martun: Taky se nepamatuju, že by se někdy na STK zajímali o stěrače ..... ale je to zařízení stejně důležitý jako všechny ostatní, takže kontrolují jejich funkčnost. Taky si zatroubil a vyloudil tak zvuk kvičícího vepříka :lol: ten origo klakson je prostě příšernej ](*,) asi tam hodim ten, co máš na Ácovi ty ....

Zajímavý bylo, že si vůbec nevšímal rozměrů pneu a elektronů ... kdybych měl nazutý třeba dvacítky a na nich tenoučkou gumičku, tak bych prošel v pohodě ....

Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie

Napsal: 11 říj 2012, 10:12
od Mexican
mne sa zda, ze ako vsade aj uroven STK je rozna. Respektive zoznam co maju kontrolovat asi maju, ale nekontroluju to. Mne napr minuly rok pozerali aj hlbku dezenu a pneu (rozmer) ale stierace nie. Lekarnicku tiez len videl ze tam je, ale co v nej je technika nezaujimalo. Poviem to tak, dobre pre majitelov aut horsie pre bezpecnost.

Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie

Napsal: 11 říj 2012, 10:24
od 69pavel
tak u mne prvni co bylo tak sahal po nastavovani vysky svetel zda fungujou,,prej jak to nejde uz nic vic nekontroluji a vyhodi auto z STK-opravit a znovu.
jinak moje STK bez jedineho skraloupu-bez zavad a to byla poctive delana sevsim vsudy co k tomu patri =D> =D> ,ted aby to vdrzelo i na dalsi STK a budu spokojeny 8) 8)

Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie

Napsal: 11 říj 2012, 20:53
od Martun
69pavel píše:tak u mne prvni co bylo tak sahal po nastavovani vysky svetel zda fungujou ..
No přesně tohle jsem myslel. šel po světlech, tj jejich nastavování..

A tenkrát, když jsem byl ještě s Kadettem, pravda, nějakých 14 let zpět, jim ani nevadily zavařený kliky a el.mag odskok.. ještě se zajímal jak to funguje.. :lol: Dneska by tě s tímhle asi taky vyhodily.. a myslím že už to stejně není "IN" :mrgreen:
Vilda píše: ... Taky si zatroubil a vyloudil tak zvuk kvičícího vepříka :lol: ten origo klakson je prostě příšernej ](*,) asi tam hodim ten, co máš na Ácovi ty .....
Dej, je to o něčem jiném.. anebo ty co tam namontoval Pablo.. (ted na ty srazy nějak kašle) má tam tři fanfáry a nezadá si s kamiónem! Neskutečnej zvuk.. to spadne i veverka ze stromu.. :lol:
Vilda píše:
Zajímavý bylo, že si vůbec nevšímal rozměrů pneu a elektronů ... kdybych měl nazutý třeba dvacítky a na nich tenoučkou gumičku, tak bych prošel v pohodě ....
možná prošel, ale nepřejel bys ani práh u nich ve vratech... :mrgreen:

Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie

Napsal: 12 říj 2012, 09:51
od Vilda
Martun píše: možná prošel, ale nepřejel bys ani práh u nich ve vratech... :mrgreen:
Kdybych tohle věděl, jak na tomhle STK kašlou na rozměry pneu a disků, tak jsem možná jako první měl na Ácovi 17ky :lol: abych se přiznal, tak nikdy jsem nedával na auto jiný kola než ty, co byly povolený .... :roll:

Ale esteticky je rozdíl markantní .... mezi průměrem 14 a 15 je rozdíl skoro neznatelný, ale hodit na Ácu 16ky nebo 17ky, to už bouchne do očí :shock:

Díky tomu, že jsem byl vždycky za vzorňáka ( co se týče rozměrů), tak jsem nepoznal ten zážitek z velkých kol :cry: taky jsem vždycky razil názor, že větší balón a menší průměr zajišťují lepší jízdní konfort .... ale je to omyl [-X po přechodu na větší kola a menší profil se žádné negativní překvápko nekonalo ... naopak, Áca je stabilnější ve všech režimech jízdy a ani na rozbitých silnicích to není k horšímu ....

Tady je vidět nastavení priorit na různých stanicích technických kontrol .... na jedné bazírují na určitých věcech a na další je to úplně jiný ... možná koupim nějaký super velký kola a narvu je na Acouše :wink: a za dva ročky sem v klídku přijedu na prohlídku :D/

Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie

Napsal: 12 říj 2012, 16:10
od ZdeněkSvoboda
17ky měl, tuším, legálně DavidC3 :wink:

Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie

Napsal: 12 říj 2012, 19:33
od Gandalf
Jo, akorát David C3 si dodnes ještě nepřečetl mou pozvánku na poslední sraz, kterou jsem posílal v půlce srpna. Takže kdoví, jak je na tom jeho Áca, když tenkrát prikúpili tú Škodu... :-k

Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie

Napsal: 12 říj 2012, 19:55
od MICHAL77
Vilda píše:
Martun píše: možná prošel, ale nepřejel bys ani práh u nich ve vratech... :mrgreen:
Kdybych tohle věděl, jak na tomhle STK kašlou na rozměry pneu a disků, tak jsem možná jako první měl na Ácovi 17ky :lol: abych se přiznal, tak nikdy jsem nedával na auto jiný kola než ty, co byly povolený .... :roll:

Ale esteticky je rozdíl markantní .... mezi průměrem 14 a 15 je rozdíl skoro neznatelný, ale hodit na Ácu 16ky nebo 17ky, to už bouchne do očí :shock:

Díky tomu, že jsem byl vždycky za vzorňáka ( co se týče rozměrů), tak jsem nepoznal ten zážitek z velkých kol :cry: taky jsem vždycky razil názor, že větší balón a menší průměr zajišťují lepší jízdní konfort .... ale je to omyl [-X po přechodu na větší kola a menší profil se žádné negativní překvápko nekonalo ... naopak, Áca je stabilnější ve všech režimech jízdy a ani na rozbitých silnicích to není k horšímu ....

Tady je vidět nastavení priorit na různých stanicích technických kontrol .... na jedné bazírují na určitých věcech a na další je to úplně jiný ... možná koupim nějaký super velký kola a narvu je na Acouše :wink: a za dva ročky sem v klídku přijedu na prohlídku :D/

Kdo Ti zaručí že se to za dva roky nezmění? Není lepší je tam legálně dopsat?

Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie

Napsal: 12 říj 2012, 20:18
od Vilda
MICHAL77 .... nevim, jestli jsi si všimnul smajlíků [-o< ale to s těma velkýma kolama byla sranda ....

Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie

Napsal: 12 říj 2012, 20:37
od MICHAL77
Popravdě jsem v práci a smajlouni se mi zde neukáží, buhužel. Jinak není to jen o komfortu jízdy, je to i o spotřebě atd. Jinak dopsat kola není až takovej problém, na rapidovi jsem měl napsané legállně 15" a gumu 205/45 (v reálu jsem to vydržel měsíc), na první R19 jsem nechal dopsat 16", ale stačily 14".

Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie

Napsal: 12 říj 2012, 22:05
od Mexican
Gandalf píše:Jo, akorát David C3 si dodnes ještě nepřečetl mou pozvánku na poslední sraz, kterou jsem posílal v půlce srpna. Takže kdoví, jak je na tom jeho Áca, když tenkrát prikúpili tú Škodu... :-k
david ma mimco, jazdi fabkou.. accent myslim este existuje, posledne roky mal uz vsak 15tky.. ma teraz zrejme ine veci ako chodit sem