aproppo já to v autě taky nehledal, otevřel jsem stránky nějakýho autodílyšopu
Akumulator - výměna,nabíjení
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Akumulator - výměna,nabíjení
celý je to o tom, jak se všude úzkostně hledí na dobíjení baterie 1/10 kapacity a pak nastartuješ a baterka dostane čoud třeba 50A kde charakteristika neni ani pulzní, ani žádná, tím neříkám, že 1/10tina je blbost, je to vskutku to nejlepší pro naše olovo, akorát v tomto kontextu to trochu pak pokulhává
aproppo já to v autě taky nehledal, otevřel jsem stránky nějakýho autodílyšopu
aproppo já to v autě taky nehledal, otevřel jsem stránky nějakýho autodílyšopu
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
IONIQ 2018
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
IONIQ 2018
- Reklama
Re: Akumulator - výměna,nabíjení
Je jasné že nabíjení 1/10 kapacity je optimální, ale elektronika neměří tekoucí proud, ale napětí takže to nebude úplně přesně.
Prostě celé je to o tom že jsem si neuvědomil že alternátor v osobáku dodá 70A a víc podle motoru a že dobíjení baterek které mají kapacitu 40 až já nevím 100Ah normálně utáhne.
Prostě celé je to o tom že jsem si neuvědomil že alternátor v osobáku dodá 70A a víc podle motoru a že dobíjení baterek které mají kapacitu 40 až já nevím 100Ah normálně utáhne.