Stránka 4 z 5

Re: DPF-filtr

Napsal: 20 bře 2014, 09:52
od Karamusa
DPF samostatně vypnout nejde,musí se i fyzicky odstranit.. Jinač v Praze bych zkusil DieselPower.cz

Re: DPF-filtr

Napsal: 20 bře 2014, 11:41
od FISHkaa
vyndání či proražení DPF filtru je prasárna. Je smutné, že se to ještě nehlídá a patřičně neoceňuje ](*,)

Re: DPF-filtr

Napsal: 20 bře 2014, 14:14
od frawd
Hlavne že jazdím lacnejšie, ten bordel aj tak nebudem dýchať ja.

Re: DPF-filtr

Napsal: 20 bře 2014, 17:43
od Birkof
Kdyby bylo lacinější řešení, tak do něj samozřejmě půjdu. Jenže auto mi přestalo jezdit a následně i startovat. Verdikt servisu, zaseklý a totálně ucpaný EGR ventil a zabetonované DPF.... Věřte mi, že bych s jeho vymontováním nesouhlasil, kdyby nový originál nestál 90 a druhovýroba 35tis. což je 1/3 hodnoty auta, to už bych ho rovnou mohl odstavit a jen se na něj dívat. Až bude za rok filtr dostupný třeba za 20 a já nějakým zázrakem našetřím, tak si ho nechám vyměnit.

Re: DPF-filtr

Napsal: 20 bře 2014, 17:48
od FISHkaa
Jak sem psal, je to prasárna a neomlouvá tě fakt, že při nákupu auta si potenciální problém nezohlednil... :-\

Re: DPF-filtr

Napsal: 24 bře 2014, 13:24
od frawd
Odstavenie DPF ťa aj tak bude stáť dosť peňazí a navyše s vyhliadkou neistej budúcnosti a každodennými výčitkami svedomia :D . Tvoj DPF je úplne zničený? Nedá sa repasovať?

Re: DPF-filtr

Napsal: 24 bře 2014, 14:24
od Mexican
to je tak ked si niekto kupi opicu ( auto strednej striedy) a nema na banany (spotrebak) .. mnoho ludi bohuzial nechape terminu servisne naklady. Hlavne ze si kupi olietane auto viditelne nad svoje financne moznosti :-)

Re: DPF-filtr

Napsal: 24 bře 2014, 14:39
od FISHkaa
=D> moje slova!

Re: DPF-filtr

Napsal: 24 bře 2014, 15:09
od Giovany1971
Mexican píše:to je tak ked si niekto kupi opicu ( auto strednej striedy) a nema na banany (spotrebak) .. mnoho ludi bohuzial nechape terminu servisne naklady. Hlavne ze si kupi olietane auto viditelne nad svoje financne moznosti :-)
hele kámo napsal jsi velkou blbost,, to že někdo nechce dát 90 tis za pseudo eko kokotinu,, neznamena že na ni nemá,, a jestli na ni nemá a zvolí takové řešení jaké zvolí ,, těžko se může někdo na něj povýšovat,,a ještě se divit že nechce vyhodit tolik penez za takovou ,,jak jsem psal kokotinu.Konstruktéři dobře věděli co bude následovat po určitých km__!! Co by dělali s tříletýma čtyřletýma autama nejenom střední třídy,,, tedy i nižší strední trídy,,a tím tuplem i vyšší strední trídy,, V podstatě na ty předražené origo díly nemá 75% lidí!! Ty si takový frajer že by si dal 285 tis,,za automatickou prevodovku do santy když mluvíš o bananech,,Asi težko ,,?,,Ano presne tolik po mě chteli 2 roky zpět v origo servisu hyu,,ano pak mi řekli že nějakým fixlem dokážou napsat vadu prevodovky na jine auto,, a že to by stálo 150 :D Já to nakonec opravil sám za 10 :) ,,, Ty auta někdo proste kupovat musí,, a že je tak nastavená cenová politika s tím nikdo nic nenadělá. Ano prodají ti dnes relativně levně auto oproti 10-15 letům nazpět,,ale všechny rozdíly doženou servisem a drahýma dílama

Re: DPF-filtr

Napsal: 24 bře 2014, 15:14
od FISHkaa
DPF filtr je kokotina? On má svůj důvod ;-) Nejde ani tak o to zda vznětový motor produkuje saze, ale jaké saze! Přečti si na netu pár článků na téma velikost sazí vs nové vysokotlaké zážehové motory a pak se vyjadřuj - už by si nenapsal takovou kravinu znova 8-[

BTW: do teď sem jezdil vznětovými motory také, avšak právě negativa plynoucí z DPF filtrů (vs. můj profil běžných jízd) mě zavedla zpět do zážehovému motoru 8)

Re: DPF-filtr

Napsal: 24 bře 2014, 15:19
od Karamusa
aneb proč tam ta pseudo kokotina je.. od strna 34
http://www.elit.cz/cs/download/elit-mag ... 4-2013.pdf

Re: DPF-filtr

Napsal: 24 bře 2014, 15:22
od Mexican
takze "kamo" hyundai ponuka 5 rocnu zaruku, ktora sa vztahuje aj na tu tvoju prevodovku. Ak si kupujem auto, tak proste musim pocitat s tym, ze kedze mi diesel zerie o 20% menej ako atmo benzin, je tam moznost ze sa pokazi jedna zo suciastok ktore ten atmo benzin nema. Ak nie som naivny mimon, tak si u jazdeneho auta proste pozriem co sa ludom sype a co nie. Ak viem, ze u Accentu MC sa sypu prakticky len podvozkove casti za par korun, som v cajku a kupim si ho. Ak viem, ze to ma DPF a original ako hovoris stoji 90 tisic, tak to sakra zvazim. A je mi uplne u zadku ci na tom funguje ekonomika alebo nie. Bud mam na to aby som prevadzkoval schvalene auto alebo si proste kupim skodu 105 na udrzbu ktorej proste mam. Alebo nieco medzi tym. Bol by som stastny, ak by na emisiach auta s vykuchanym DPF a vrtanym EGR proste nepresli a stiahli to z premavky. To si mozne potom hovorit, naco mame vlastne fungujuce svetla ze

to ze v CR a SR je absolutna vacsina aut doslova zmrdena neodbornymi opravami, nevhodnymi nahradnymi dielmi a domacim majstrovanim je fakt. Tecie z toho olej, nesvietia, atd, atd.. pozrite sa na cesty, pozrite si dlazby parkovisk. Len preto, ze ludia chcu jazdit nejakou tou znackou na ktoru proste nemaju. Tiez som si za 350 000 mohol v roku 2007 kupit ojazdeneho Lexusa LS480. Ale aj na to ze som uplny blbec som pricetny natolko aby som vedel, ze na auto ktore stalo cez mega nemozem kupovat podradne nahradne diely od polakov z trhu

Re: DPF-filtr

Napsal: 24 bře 2014, 15:23
od Giovany1971
FISHkaa píše:DPF filtr je kokotina? On má svůj důvod ;-) Nejde ani tak o to zda vznětový motor produkuje saze, ale jaké saze! Přečti si na netu pár článků na téma velikost sazí vs nové vysokotlaké zážehové motory a pak se vyjadřuj - už by si nenapsal takovou kravinu znova 8-[

BTW: do teď sem jezdil vznětovými motory také, avšak právě negativa plynoucí z DPF filtrů (vs. můj profil běžných jízd) mě zavedla zpět do zážehovému motoru 8)
Neni to kokotina ve smyslu účelu když je auto nové,,,je to neskutečna zhovadilost která trapí spoustu lidí u aut která mají neco za sebou,, co je poškozuje,, špatná kvalita nafty,,nesmyslná biosložka v naftě,, a na to někdo vliv může mít,, tohle driv auta nemívala,,tudiž nikomu už k tak drahým opravám nenaskočila tak obrovská položka za něco co je vnímano velmi negativně,, když lidí vidí jak se řeší ekologie zde v ČR. Nediv se že spousta lidí tomu už pak takový důraz neprikládá,,a na misce vah zvítezí DPF OFF!

Re: DPF-filtr

Napsal: 24 bře 2014, 15:29
od Giovany1971
Mexican píše:takze "kamo" hyundai ponuka 5 rocnu zaruku, ktora sa vztahuje aj na tu tvoju prevodovku. Ak si kupujem auto, tak proste musim pocitat s tym, ze kedze mi diesel zerie o 20% menej ako atmo benzin, je tam moznost ze sa pokazi jedna zo suciastok ktore ten atmo benzin nema. Ak nie som naivny mimon, tak si u jazdeneho auta proste pozriem co sa ludom sype a co nie. Ak viem, ze u Accentu MC sa sypu prakticky len podvozkove casti za par korun, som v cajku a kupim si ho. Ak viem, ze to ma DPF a original ako hovoris stoji 90 tisic, tak to sakra zvazim. A je mi uplne u zadku ci na tom funguje ekonomika alebo nie. Bud mam na to aby som prevadzkoval schvalene auto alebo si proste kupim skodu 105 na udrzbu ktorej proste mam. Alebo nieco medzi tym. Bol by som stastny, ak by na emisiach auta s vykuchanym DPF a vrtanym EGR proste nepresli a stiahli to z premavky. To si mozne potom hovorit, naco mame vlastne fungujuce svetla ze

to ze v CR a SR je absolutna vacsina aut doslova zmrdena neodbornymi opravami, nevhodnymi nahradnymi dielmi a domacim majstrovanim je fakt. Tecie z toho olej, nesvietia, atd, atd.. pozrite sa na cesty, pozrite si dlazby parkovisk. Len preto, ze ludia chcu jazdit nejakou tou znackou na ktoru proste nemaju. Tiez som si za 350 000 mohol v roku 2007 kupit ojazdeneho Lexusa LS480. Ale aj na to ze som uplny blbec som pricetny natolko aby som vedel, ze na auto ktore stalo cez mega nemozem kupovat podradne nahradne diely od polakov z trhu
V zásadě máš pravdu,, já jen že něco na autě pri koupi neodhali ani super mechoš,,, ja jsem chtěl jen poukazat nato že auto stalo 350,,a za prevodovku chtěli skoro 290.

Já dpf filtr mám,,žena v hyu také a neříkám že jak dosloží že jej vyhodím ,, budu to muset řešit,, presně reč o bananech. Už tak zarputile neobhajuji DPF off ale pri troše zdraveho rozumu je to strašný cenový nepoměr,,a bude se prohlubovat,, to znamená že i 6-9 letá auta budou velkým dilema,, cena tržní versus cena dpf

Re: DPF-filtr

Napsal: 24 bře 2014, 15:49
od FISHkaa
Giovany1971 píše: Neni to kokotina ve smyslu účelu když je auto nové,,,je to neskutečna zhovadilost která trapí spoustu lidí u aut která mají neco za sebou,, co je poškozuje,, špatná kvalita nafty,,nesmyslná biosložka v naftě,, a na to někdo vliv může mít,, tohle driv auta nemívala,,tudiž nikomu už k tak drahým opravám nenaskočila tak obrovská položka za něco co je vnímano velmi negativně,, když lidí vidí jak se řeší ekologie zde v ČR. Nediv se že spousta lidí tomu už pak takový důraz neprikládá,,a na misce vah zvítezí DPF OFF!
Nojoo, složitost se neustále zvyšuje. Nicméně vyhodit DPF se slovy, seru na ekologii mi přijde stejně krátkozraké jako topit "raketama"... V obou případech se najde spousta lidí, kteří vidí ušetřené peníze a okolí ať mi... A tady musí nastoupit legislativa a systémové kontroly, což je bohužel zatím problém... ](*,)