Stránka 4 z 4

Re: benzín

Napsal: 13 čer 2016, 08:54
od JirkaN
Mexican píše:mladenci.. pocitat, ze pridanim VIFU a podobnych aditiv zmenite stav po 150 000 u vstrekov z nefunkcne na funkcne je hlupost. Zivotnost vstrekov zalezi od mnohych faktorov. Priklad - moja sestra ma p307 HDi, aditiva to v zivote nevidelo. Na 160 000km a vsetko v poriadku. Ja mam u Accenta 245 000 + km a aditiva som vzdy pouzival. Tiez vsetko v poriadku, ale trochu mi tecie medzichladic. To je motorova zavada, ktoru ale aditivami neodstranite.

dodatocne aditiva pomozu, ale nejake zazraky fakt necakajte. MNoho pump uz aditivuje zakladne paliva (Mol, Globus, Cepro) za cenu, ktora je uplne v pohode. Nemusite nosit neprakticku pixlu (tie flasticky 125ml VIFU su dost drahe a to sa uz pomaly oplati Verva)

benzin by som teda dodatocne neaditival vobec. jedina vynimka je u man moto, ked je zazimovana na 4-5 mesiacov. Na jesen tam tankujem benal bez biozlozky, ta degraduje a zalepi palivovu sustavu. Ale inak fakt nie. U GDI sa v motore usadzuje dost karbon a tam je lepsie sem-tam pojazdit sportovejsie v ramci moznosti auta a najma skratit vymenu oleja. Pripadne raz za cas pouzit cistit palivovej sustavy (Wynn`s, STP, ...)
To vím,že VIF neopraví nefunkční vstřiky. To jenom s NEO-MIKEm jsme investici do VIFu porovnávali s cenou nových vstřiků. Sám píšeš, že s aditivami máš najeto přes 240tis. a OK.

Psal jsem, že VIF minimálně eliminuje negativa biosložek.

Proč ne do benzínu? viz. odkaz:
http://www.petrol.cz/petrol-awards/petr ... -6499.aspx

A proč kupovat 125ml, kupuji 0,5l za 170,-Kč.

Jinak výměna oleje nemá na funkci rostlináře ... :D tedy na funkci vstřikování žadný vliv.

Novější motory jsou na horší palivo nebo spíš palivo s biošložkami dost citlivý, obzvlášť comon rail systém( vlastní zkušenost s Meganem) a každý zlepšení vlastností paliva je jenom plus pro motor. Jinak jako čistič vstřikovací soustavy doporučuji TEC-2000, který pomuže odstranit potíže způsobené právě učinkem biosložek (taky moje osobní zkušenost a vlastně i několika další, kterým jsem TEC doporučil) Samozřejmě neumí napravit mechanickou nebo elektr. závadu.

Re: benzín

Napsal: 13 čer 2016, 09:11
od Mexican
skratene vymeny oleja maju pozitivny dopad na tvorenie karbonu vo valcoch
pisal som, ze 125ml flasticky VIFU su dost drahe a ich pouzitie uz treba zvazit napr s tankovanim uz aditivovaneho paliva. Jasne, nosit lacnejsiu pixlu z ciast socializmu (brzdova kvapalina) kde vzdy zostane tak 10% obsahu a prelievat to na pumpe je pozuzlanicko ale usetri to par korun. Svojho casu som to sice robil tak, ze pol litrovu plechovku VIfu som rozmiesal v 5 litroch nafty bez biozlozky od Cepra a nasledne to odlial do 10 flasticiek od Mullermilch. A tie som nasledne hodil do kufra vzdy 2-3. Malo to vyhodu, ze to uz v zime nezamrzlo (ako cisty vif) a proste na pumpe som to nalial za par sekund a obal vyhodil

Re: benzín

Napsal: 13 čer 2016, 09:27
od zdeminem
copper5252 píše:ale horší je co všechno jsou firmy pro zisk udělat tedy "naředit" benzi skoro čím koliv :( hlavně navali vody co se vejde :) určíte málé procento vody se v benzinu strati , pak velice radi serou do benzinu "řepku" bio a vice než je povoleno ! a další chotovky jako lich a podobně ](*,)
Ty vole copper kde ty na ty moudra chodíš, to by mě fakt zajímalo :lol: :lol: řepku do benzínu, tak určitěééé =D> =D> :mrgreen:

Re: benzín

Napsal: 13 čer 2016, 09:46
od JirkaN
Mexican píše:skratene vymeny oleja maju pozitivny dopad na tvorenie karbonu vo valcoch
pisal som, ze 125ml flasticky VIFU su dost drahe a ich pouzitie uz treba zvazit napr s tankovanim uz aditivovaneho paliva. Jasne, nosit lacnejsiu pixlu z ciast socializmu (brzdova kvapalina) kde vzdy zostane tak 10% obsahu a prelievat to na pumpe je pozuzlanicko ale usetri to par korun. Svojho casu som to sice robil tak, ze pol litrovu plechovku VIfu som rozmiesal v 5 litroch nafty bez biozlozky od Cepra a nasledne to odlial do 10 flasticiek od Mullermilch. A tie som nasledne hodil do kufra vzdy 2-3. Malo to vyhodu, ze to uz v zime nezamrzlo (ako cisty vif) a proste na pumpe som to nalial za par sekund a obal vyhodil
Olej a karbon ve válcích ano, ale olej a vstřikovací soustava ? Proč přelévat na pumpě, přeleješ si to ze socialistický plechovky do kapitalistický :D plastový lahvičky doma, i když nevím jak to pak odměříš a naleješ do úzkého hrdla s klapkou ](*,) A ušetřit pár korun je snad v pořádku. Pokud je peněz nadbytek, neřeším aditiva a kupuji si auto každý rok nový nebo jakmile se porouchá :mrgreen:
Jinak já VIF aplikuji inj. stříkačkou prodlouženou hadičkou. Přesný dávkování, jednoduchá aplikace do nádrže a bezezbytkové vypráznění pixly z časů socialismu ...

Re: benzín

Napsal: 13 čer 2016, 10:07
od vorlajz
=D> =D> =D>

Re: benzín

Napsal: 13 čer 2016, 10:11
od Mexican
to ti stale neriesi fakt, ze zamotny VIF nemozes mat v zime v aute, lebo bez zlucenia s benzinom / naftou proste zamrzne (paradox, ze jo)

Myslim, ze konkretne u benzinu to zbytocne riesite. Na druhej stranke toho vlakna bola reportaz z Cernych Ovci. Tak si to pustite, doporucujem. Kazdy benzinovy motor, pokial ho nesprasite uplne hroznou davkou nekvalitneho benzinu (nevhodna logistika / skladovanie) vam vydrzi aj bez aditiv minimalne 200 000km ak nezanedbavate pravidelny servis (vymena oleja, palivoveho filtra). Auto ktore bezne jazdi budem mat u 200 000km daleko cistejsi motor nez nejake auto po panu fararovi, ktore su plne bazary. amozrejme vam moze rupnut rozvodak (ze jo Skody TSi) ale to nie je chybou paliva. Uspora paliva je zavisla na mnozstve dalsich faktorov - ja napriklad mam za tych 245 000 km naklady 170kc/100km (pokryva palivo a aditiva). Spominam si, ze som tankoval za tcyh 9 rokov naftu aj za 48kc/liter (talianska dialnica, Turecko, Norsko) ale aj za 23 kc (tank ono).

u dieslu si myslim, ze daleko lepsie ako saskovat s pixlou a hrat sa na pumpe na doktora je natankovat obycajny Drive Diesel od Molu / Slovnaftu/Globusu. A treba pamatat na tradicne - tankovat tam, kde sa paliva tocia. mam po CR viacero preverenych pump, kde maju dobre ceny, dobre kafe a ciste WC. Vyhybam sa shellu, OMV - na kafe a WC sa rad zastavim na benzine, sme tam aj natankujem. Ak je prazdno, tak vzdy radsej Globus, Mol, Tank Ono a nikdy som nemal problemy

Re: benzín

Napsal: 13 čer 2016, 10:35
od JirkaN
Mexican píše:to ti stale neriesi fakt, ze zamotny VIF nemozes mat v zime v aute, lebo bez zlucenia s benzinom / naftou proste zamrzne (paradox, ze jo)

Myslim, ze konkretne u benzinu to zbytocne riesite. Na druhej stranke toho vlakna bola reportaz z Cernych Ovci. Tak si to pustite, doporucujem. Kazdy benzinovy motor, pokial ho nesprasite uplne hroznou davkou nekvalitneho benzinu (nevhodna logistika / skladovanie) vam vydrzi aj bez aditiv minimalne 200 000km ak nezanedbavate pravidelny servis (vymena oleja, palivoveho filtra). Auto ktore bezne jazdi budem mat u 200 000km daleko cistejsi motor nez nejake auto po panu fararovi, ktore su plne bazary. amozrejme vam moze rupnut rozvodak (ze jo Skody TSi) ale to nie je chybou paliva. Uspora paliva je zavisla na mnozstve dalsich faktorov - ja napriklad mam za tych 245 000 km naklady 170kc/100km (pokryva palivo a aditiva). Spominam si, ze som tankoval za tcyh 9 rokov naftu aj za 48kc/liter (talianska dialnica, Turecko, Norsko) ale aj za 23 kc (tank ono).

u dieslu si myslim, ze daleko lepsie ako saskovat s pixlou a hrat sa na pumpe na doktora je natankovat obycajny Drive Diesel od Molu / Slovnaftu/Globusu. A treba pamatat na tradicne - tankovat tam, kde sa paliva tocia. mam po CR viacero preverenych pump, kde maju dobre ceny, dobre kafe a ciste WC. Vyhybam sa shellu, OMV - na kafe a WC sa rad zastavim na benzine, sme tam aj natankujem. Ak je prazdno, tak vzdy radsej Globus, Mol, Tank Ono a nikdy som nemal problemy
Já neřeším zamrzání VIFu v zimě ... A i kdyby přece jen VIF zamrzl a nemohl jsem ho STŘIKAČKOU nasát, tak ho tam prostě nedám ...
Auta bez aditiv mohou najezdit i milion km ... proč ne, jako s aditivami 50 tis.km ...
Používání VIFu není o nižších nákladech na 1km, ten spíš navyšují.
A u dieslu jsem s pixlou moc nepochodil. R. Megane nemá víčko nádrže, ale pouze klapku s docela silnou zavírací pružinou, bez stříkačky ani ťuk. Bílý plášť nenosím a inj. stříkačku používají i feťáci ...
Tak na pumpě zašaškuji půl minutky jako feťák a VIF je v nádrži ...
Samozřejmě pokud leješ aditivum do nádrže u kamionu, tak tam to jde i z kbelíku ...

Re: benzín

Napsal: 13 čer 2016, 10:53
od Alf6
Doma si odleju Vif z pixli do te umelohmotne flasticky z baleni na jedno pouziti a během 10 vterin je vse v nádrži. Pak jen proplachnu hrdlo a tankuju plnou :D

Re: benzín

Napsal: 13 čer 2016, 11:01
od mikodim
Ja vecsinou lejem VIF este doma, ked viem ze budem tankovat , za 10min som na pumpe a tam nic riesit nemusim, len trochu splachnem vrchl hrdla mensim prudom nafty aby stiekol VIF co zostal na hrdle, a potom na plno do plna :) Lebo spinit si ruky tým sajrajtom je fakt hruza, jak to zacne smrdiet.

Re: benzín

Napsal: 13 čer 2016, 11:12
od Mexican
to sa da aplikovat ak jedna nadrz = minimalne jedna zastavka doma. Ja bohuzial sem tam jazdim sposobom, ze tankujem 4-6 krat po ceste kym sa vratim domov.

to je v zasade ale asi jedno. Za tvrdenim, ze dodatocne aditivovat benzin u normalne pouzivaneho a servisovaneho auta je zbytocnost, si stale stojim

Re: benzín

Napsal: 13 čer 2016, 12:03
od JirkaN
Mexican píše:to sa da aplikovat ak jedna nadrz = minimalne jedna zastavka doma. Ja bohuzial sem tam jazdim sposobom, ze tankujem 4-6 krat po ceste kym sa vratim domov.

to je v zasade ale asi jedno. Za tvrdenim, ze dodatocne aditivovat benzin u normalne pouzivaneho a servisovaneho auta je zbytocnost, si stale stojim
... ty jsi palivový rasista :mrgreen: do nafty ano, do benzínu ne ... :( vstřik jako vstřik ... a jestli směs něco zapálí nebo to chytne sama ... navíc u MPI projde směs kolem sacích ventilu a prokazatelně to tam pucuje od karbonu ... tam se u nafťáku nikdy nedostane a výměna oleje to tam neovlivní. A zaděláný saní od EGR ventilu, tomu nepomůže žádný aditivum, by bylo na další diskuzi.
Ale na druhou stranu, ať si každý dává do své nádrže co chce a jak chce ...

Re: benzín

Napsal: 13 čer 2016, 12:13
od marthe
Dělám to jak Alf. Z půllitrové pixle přeliji do té jednorázové a mám klid. Vozím je tedy teď obě s sebou, když mám v kufru ty přihrádky. Jinak dělám to z důvodu, že aspoň vědomě pro to auto něco dělám, a snižuji riziko poškození. A těch 40 halířů na litr je nic. Rozdíl Verva vs. normální nafta je 2 Kč a tady mám jistotu, že to aditivum tam opravdu mám.