Stránka 4 z 6

Re: koroze 5. dveri po roce provozu

Napsal: 27 lis 2014, 22:46
od only_one
náš první Ceed z roku 2006 se dožil 245 000km pak šel protiúčtem za nového a kromě vyšisovaného laku, který byl umytej jednou ročně a běžně opotřebovaných věcí, ošahané pedály, volant a řadička, sedačky taky docela držely - měli sice vidět používání, ale látka držela, boky taky - tak sem nepocťoval nic mimořádného. Jak jsem ho dostali, tak i na konci fungoval stále stejně. žádná viditelná koroze, nic neupadlo, běžný servis + pár kostí stabilizítoru, kroužek imobilizéru, baterka, pár žárovek a pneumatik. Jinak skutečně jen oleje, filtry, brzdové desky a koutouče. Což mě docela překvapilo, protože kia drží záruku jen 150 t. km. Jo a jednou mi zmrzla nafta tak to muselo na podvalu domu, od té doby VIF a motor zcela bez problémů ani turbo ani vstřikovače se nemuseli řešit :-)) já považuju korejce za shodnou úroveň s koncernem. Každej ale hledá něco jiného a kvalitu posuzuje jiným měřítkem. Ale to se uvidí časem, já hjundaji celkem věřím

Re: koroze 5. dveri po roce provozu

Napsal: 28 lis 2014, 09:44
od serak
to Trafika: Opakovaně zmiňuješ problém s koženým volantem a manžetou řadící páky.
Už se to tu několikrát rozebíralo a byl to problém aut roku 2012 a 2013. Nevím kdy přesně to změnili, ale nejpozději od ledna 2014 jsou volant i manžeta osazeny kvalitnější "kůží", která by to měla řešit.
Co bohužel nová řada stále neřeší, je vyšší hluk od podběhů. K menší nápravě došlo, ale není to příliš výrazná změna. Ale taky to není žádný průser.

Re: koroze 5. dveri po roce provozu

Napsal: 28 lis 2014, 12:18
od only_one
no a teď si vemte, že ty statistiky "spolehlivosti" zapisují i tyhle prkotiny jako je osoupanej volant a má to podobnou hodnotou jako závada na motoru... celej ADAC má vypovídací hodnotu 0 ...

Re: koroze 5. dveri po roce provozu

Napsal: 25 kvě 2015, 10:07
od EnergyStar
Čau, přidávám pár fotek, sice se nejedná o páté dveře, ale jsou po roce a kousek provozu. Zdá se vám to normální?

Re: koroze 5. dveri po roce provozu

Napsal: 25 kvě 2015, 12:50
od Axel.Foley
Výfuk mám stejný už asi dva roky. Krytka na kole by měla vypadat jinak (i když kdoví, jak vypadala před pozinkem, to pak ani povrchová úprava nepomůže). Tu krytku bych zkusil reklamovat.

Re: koroze 5. dveri po roce provozu

Napsal: 25 kvě 2015, 15:43
od jendafo
Mě spíš zneklidňuje ten vejfuk, mám to podobně... :( Když jsem v loni prodával Primeru, tak tam vypadal líp. A byl původní z roku 2002.
Kamarád má Ibizu r.2001 na LPG a taky má původní,to u těchto aut asi nehrozí :-k
A to má na LPG najeto přes 200tisíc...

Re: koroze 5. dveri po roce provozu

Napsal: 26 kvě 2015, 12:01
od aldai30
Tak na tohle Vám mohu s klidem odpovědět, že je to normální. Dělá to i nová mazda po 6ti měs.! Koupil jsem škodu roomstera rv. 2011 garážovaný a celý podvozek je rezavý a výfuk? Rezavý až na spojky a to od sání až po konec. Prostě sůl a voda udělá své. Schválně se běžte podívat někam do bazaru na nové auta cca 1-2 roky staré a mrkněte na podvozek. Zejména pak na značku škoda. Budete nemile překvapeni. A to jsem hleděl, že i30 má už komplet nerez výfuk, což u škodovky nebývá zvykem.

Re: koroze 5. dveri po roce provozu

Napsal: 26 kvě 2015, 15:55
od Skyline
A to jsem hleděl, že i30 má už komplet nerez výfuk, což u škodovky nebývá zvykem.[/quote]

No pokud vím od Octavie I generace je to u Skody zvykem.

Re: koroze 5. dveri po roce provozu

Napsal: 26 kvě 2015, 16:05
od 89majlo96
hyundai je shit, v protikoroznej ochrane maju toho veeeeelmi vela co zlepsovat. Skontrolujte si aj ramena zadnej napravy na ktorych je gumovy nastrek, na zvaroch mi zacal odskakovat a dal sa osupat az na kov.

Re: koroze 5. dveri po roce provozu

Napsal: 26 kvě 2015, 16:29
od Skyline
Dnes jsem videl bilou i20 po faceliftu a na 5 dverich dve rezave tecky cca 0,5cm velke, asi jsou tam uz delsi dobu, nebot se od nich tahla rezava cara az dolu na spodni hranu dveri.

Re: koroze 5. dveri po roce provozu

Napsal: 27 kvě 2015, 20:51
od aldai30
Před týdnem jsem mluvil se známým co dělá škodovky ohledně těchto problémů. Co se týče toho černého gumonástřiku většinou černé barvy, je to na bázi kaučuku, který má tendenci časem se odlupovat. Doporučil mi stříkat podvozek stříkaným voskem, který drží.

https://eshop.wuerth.cz/Ochrana-podvozk ... cs/CZ/CZK/

Re: koroze 5. dveri po roce provozu

Napsal: 27 kvě 2015, 23:38
od 89majlo96
Ten transparentny vosk je paradna vec, ja som to natrel uz natermi od HB Body, ale ked to zacne zlyhavat tak to budem striekat len vazelinami a voskami v sprejoch.

Re: koroze 5. dveri po roce provozu

Napsal: 29 kvě 2015, 09:37
od Swordfish76
U předchozího auta jsem výfuk nastříkal zinkovým antikorozním sprejem na výsoké teploty za 150-200Kč, a po korozi ani památky. A to byl původní výfuk, auto staré 12 let s 170.000km.

Re: koroze 5. dveri po roce provozu

Napsal: 29 kvě 2015, 10:54
od kitrab
Výfuk vám shnije zevnitř :), v něm stojí voda.
Stav zvenku jeslabý odvar vnitřního stavu ......

Re: koroze 5. dveri po roce provozu

Napsal: 12 čer 2019, 21:23
od Gamerlu
zdravím, mno tak, abych nezakládal další topic, tak aby toho nebylo málo,

všiml jsem si, že mě také reznou sváry pod tlačítkem zámku kufru.

Auto budu mít 7 let a nalítaný skoro 100 tkm. Navíc celou dobu mám auto garážovaný.

Tak s tím pomažu do háčka a uvidím co mě řeknou soudruzi.