Stránka 4 z 5

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 04 led 2015, 14:40
od Martinsp
Výsledek testu- nejlepší benzina a agip. Když přidaji vif do obyč benzínu( euro oil), tak to samé. Ostatní i značkové nic moc. Takže od té doby přidávám vif za 0,40-0,50 kč na litr a to se vrátí i ve spotřebě.

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 04 led 2015, 14:50
od vorlajz
prostě je to asi jedno, kde natankuju, když přidám VIF... :)

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 04 led 2015, 20:32
od Axel.Foley
vorlajz: Dle rozhovoru s jedním servisákem - ano, je úplně jedno, kde tankuješ a cena vůbec, ale vůbec, nevypovídá o kvalitě, resp. nekvalitě, benzínu

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 05 led 2015, 21:03
od vorlajz
super... :) taky si to myslím... ;)

vif na cestě... ;)

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 07 led 2015, 12:20
od t0x!n
Trosku se to tu rozjelo offtopic mimo moje tema :D Tak pridam novej poznatek, vubec mi netopi nyni volant, po 50km jizde mirne vlaznej, tak jsem psal do servisu a dostal jsem odpoved jak pro debila, jestli nemam vyhrivani vypnute ](*,)

Tak jsem jim napsal, ze opravdu ne, takze zase pristaveni auta, nechat "vychladnout" a budou porovnavat s jinym kusem jestli to neni pouze pocitovy vjem, no kdyz mi se zapnutym vyhrivanim celou cestu kolem vanoc na 50km trase pri teplotach 3°C mrzne ruka na volantu, tak to asi nebude pocitovy vjem malo topiciho volantu :D

Takze kdyz ted premyslim snad krome onoho volantu, vyfuku a kostry auta uz mam na nem vse vymeneny a nic neni puvodni, tomu se rika dobra koupe a stesti na fajnovej kus =D> :mrgreen:

P.S. jo abych dodal, posledni dobou se mi zda, ze zacina prokluzovat spojka, tak treba do leta stihnu i vymenu jeste te #-o :roll: ](*,) jen informacne celkove i s novym motorem na pp 9300km a nejaky drobny

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 07 led 2015, 12:25
od idam.i
Musel si v minulosti niekoho pekne nakŕknuť. :mrgreen: Na druhej strane máš zase nové auto ,aspoň niečo pozitívne. :D
Tá odpoveď,že si možno zabudol zapnúť vyhrievanie volanta je geniálna.My,v ich očiach,musíme byť pekní debili. ](*,) [-o<
Vážne útočíš na titul smoliar roka s :mrgreen: . Úprimne mi ťa je lúto a verím,že si si už všetko vyčerpal. [-o<

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 07 led 2015, 12:29
od Bofors
Kolega na staré i30 měnil spojku na záruku ve 20 000 km.

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 07 led 2015, 12:30
od t0x!n
Asi takhle to s tim vypnutim nebylo vse, popisoval mi jejich technik, jak se automaticky vyhrivani volantu vypina po asi 8mi nastartovanich, tak jsem idiotsky odepsal, ze sviti oranzove svetylko, tak snad to znaci, ze to je zapnute :mrgreen:

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 07 led 2015, 14:50
od mmv
zapomínáš nám říkat do jakého servisu si volal, kde že maj tak fluidně motivovaný perzonál :-)

připomíná mi to AP Vysočany když jsem reklamoval špatně sesazený dveře (hrany čouhali cca 5 mm ven) tak mi reklamační technik začal povídat pohádky, že to je v pořádku, že to je schválně kvůli lepšímu obtoku vzduchu, odpověděl jsem mu, že jestli nevidí náhodou špatně, že rozhodně na blondýnu nevypadám ](*,)

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 07 led 2015, 15:21
od Amalfi
mmv krasna odpoved :twisted:

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 07 led 2015, 19:35
od t0x!n
Nevolal jsem, ale psal emaily, jelikoz od jiste doby vim, ze co je napsany z toho uz se nikdo nevykeca a mam pracovni deformaci, ze po telefonu kazdej naslibuje hory doly, ale jakmile to ma napsat po emailech uz se nikomu nechce, takze se takto chranim.

Jinak servis jsem objednaval u Balvina v Brne, sice uz minule kdyz mi menili motor, tak semnou mluvili jak s debilkem, super, ze vypadam mlade a je mi 27 ale to neznamena, ze ze me muzou delat blbecka, tak az teda prisli na to, ze si nevymyslim, tak uz byl pristup normalni.

Ted to zase zaclo po emailu jak s blbcem, schvalne sem hodim celou diskuzi pro pobaveni :D

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 07 led 2015, 19:43
od t0x!n
JA:

Dobrý den,

chtěl bych se objednat na záruční servis.

model: i30 HB 2013 1.4CVVT

před cca ani ne měsícem u Vás měněn motor v rámci záruky, historie automobilu tudíž u Vás již je.



aktuální závada: nefunkční vyhřívání volantu, i po 50km jízdy v kuse se volant "ohřeje" na mírně vlažnou teplotu, při jízdě do 10km začíná na konci jízdy teprve mírně ohřívat, dříve naprosto bezproblému po 2min. zapnutého vyhřívání jsem vyhřívání vypínal jelikož byl volant horký.


Dále bych se chtěl domluvit na termínu návštěvy, jelikož potřebuji být stále mobilní a zbytečně nepotřebuji půjčovat náhradní vůz, je možnost se ve stanovený domluvený den zastavit někdy během ranní otevírací doby, že by se okamžitě provedla kontrola a byla provedena oprava / objednání nového volantu?



Děkuji.


SERVISAK:

Pane xxx, než se budeme domlouvat dále, zkuste prosím prověřit, jestli máte vyhřívání fyzicky zapnuté. Systém totiž funguje tak, cca 8x se vyhřívání zapne automaticky a potom se odpojí a musí se zase manuálně zapnout. Tento cyklus se opakuje.
V případě že je systém zapnutý a přesto to podle vás málo hřeje, musíme provést měření teploty a srovnat ji s jiným vozem stejné výbavy. Bude tedy potřeba vozidlo přistavit v ranních hodinách a nechat zde aby se znovu vychladilo a provedlo se srovnání teploty.
Nelze to tedy provést na počkání.
Náhradní vozidlo Vám můžeme zapůjčit, ale v současné době máme vozový park plně vytížený. Termín bychom museli najít podle možnosti náhradního vozidla.


JA:

Dobrý den,

ano vyhřívání je zapnuté (svítí oranžová kontrolka), pocitově je lokálně na několika místech po zapnutí cítit mírné ohřívání, ale je to tak možná ani ne z 1/10 jak topilo doteď, zkoušel jsem i u našich firemních i30 (3ks) a všechny topí okamžitě bez problému, dokonce když jsem měl zapůjčenou od Vás jako náhradní ix35 před cca měsícem, tak též byl volant okamžitě horký, tzn. určitě to není pouze můj pocitový vjem.

Pokud je tedy nutné u Vás vůz ponechat prosím o návrh volných termínů pro náhradní vůz.


Děkuji.


SERVISAK:

Pane xxx, pokud je to tak jak říkáte, přistoupíme tedy rovnou k výměně obruče volantu. Jen bych potřeboval vědět pro objednání, jestli máte černé nebo červené šití.


JA:


Nikde žádnou červenou nepozoruji, takže předpokládám, že je černý, pro jistotu jsem i vyfotil a zasílám v příloze, pro bližší dohledání ještě zasílám VIN vozu: xxx

Děkuji.


SERVISAK:

Volant jsem objednal. Po dodání si domluvíme termín výměny.

_____________________________________________________________________

zaverem, ne vymyslim si, ze mi nefunguje vyhrivani volantu pro srandu kralikum protoze me to strasne naplnuje vecne jezdit do servisu a mrhat takhle casem ](*,) :D

P.S. jeste ze mam kolem sebe dost i30tek na kterych muzu testovat moje zavady :D

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 07 led 2015, 20:00
od tmx
A tak zas to musíš brát, že ho objednali jen na základě mailu. Polovina lidí by jim napsala, že je to fakt rozbitý, oni by to objednali a pak by jim přišla odpověď "jé, promiňte, já mačkal jiné tlačítko". Chápu, že když máš s autem takový problémy, vytočí tě každá další závada, ale tato komunikace mi přijde ze strany servisu bezvadná. :)

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 07 led 2015, 20:19
od JoKo
taktiez si myslim, ze komunikacia zo strany servisu je ok. uistili sa, ze zapinas vyhrievanie volantu, po {opatovnom} popise problemu, resp. uisteni, ze vies o com hovoris objednali rovno novy volant bez toho aby ho videli...
ani si nevies predstavit kolko ludi pride s roznymi "problemamy" a pritom je niekedy lne problem medzi klavesnicou a stolickou {sedackou a volantom}.
aj tu najdes nejake, napr. nefunkcny tempomat a potom zistis, ze chlapik len nesliapol na brzdu a preto sa mu neaktivoval... vies kolko novych tempomatov by naobjednavali, kebyze hned na prvy takyto dotaz objednavjau? :)

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Napsal: 07 led 2015, 20:20
od jouda22
t0x!n píše:Asi takhle to s tim vypnutim nebylo vse, popisoval mi jejich technik, jak se automaticky vyhrivani volantu vypina po asi 8mi nastartovanich, tak jsem idiotsky odepsal, ze sviti oranzove svetylko, tak snad to znaci, ze to je zapnute :mrgreen:
Ale on ti neodepsal, že se vyhřívání vypne po 8 nastartováních. Napsal že: "cca 8x se vyhřívání zapne automaticky a potom se odpojí a musí se zase manuálně zapnout."

Já tomu rozumím tak, že to spíná v nějakých intervalech, asi aby se to nepřehřálo. Otázka, jestli mezitím kontrolka zhasíná. Mě to topí, ale mrazech se mi zdálo, že to bylo taky nějaké slabší. Asi jen pocitovka.