Stránka 4 z 4

Re: signalizácia nedostatočného tlaku v pneu

Napsal: 09 led 2016, 13:43
od robertbulko
JoKo píše:to iste sa stalo ocovi, ked stal s jeho i30tkou vedla mojej. na zimnych nema cidla, postal vedla mna nejakych 15min a prestala mu svietit kontrolka nizkeho tlaku {po cca 10km sa rozsvietila} :)
robertbulko, nemas nahodou v garazi letne pneumatiky a ked parkujes auto vedla, tak nacita nizky tlak z tej jednej pneumatiky? a preto to hadze tu jedno koleso?
p.s.: pise sa kontrolka, nie kontrólka.
Ďakujem za gramatickú lekciu. :wink: To že je auto schopné rozpoznať, že má vo svojom okolí TPMS senzory je jedna vec. Dôležité by bolo či je schopné s nimi pracovať a to bez spárovanie určite nepôjde. Každopádne toto vlákno nie je o kontrolke. Tá je bezpredmetná. Letné obutie mám uskladnené cca 7m od auta. :P

Re: signalizácia nedostatočného tlaku v pneu

Napsal: 09 led 2016, 13:51
od Martinsp
Když do těch kol alespoň kopneš, tak čidla snad aktivují. Prý okolo nich máme chodit po špičkách aby zůstaly spinkat a baterky vydržely déle. Vopruz.

Re: signalizácia nedostatočného tlaku v pneu

Napsal: 09 led 2016, 16:43
od soban
Dnes se nemusí nic párovat ručně.

V každém podběhu je snímač co snímá signály ty předává řídící jednotce, v kole je vysílač který se otřesama-pohybem zapne a vysílá.

Vysílač musí být blízko přijímače v podběhu protože to má dosah pár metrů, takže pokud máš uskladněné někde kola tak se mohlo spárovat.

Prostě nejbližší přijímač se automaticky spáruje s nejbližším vysílačem po nějaké době sám.

Re: signalizácia nedostatočného tlaku v pneu

Napsal: 09 led 2016, 17:44
od mtb_
A to bolo akože to najbližšie koleso? Čo keď raz parkuje zadkom a inokedy predkom?

Re: signalizácia nedostatočného tlaku v pneu

Napsal: 09 led 2016, 18:22
od Martinsp
Nič, protože když je kolo sundané i nandané v klidu, tak nevysílá.

Re: signalizácia nedostatočného tlaku v pneu

Napsal: 14 led 2016, 12:50
od soban
Jak to mám vědět jak parkoval, kdy kopl do kola aby se zapl vysílač, kdy měl zapnutý klíček atd......

Prostě jak jsem psal v smazaném příspěvku, neřešit, a řešit až s letní sadou gum co mají snímače když to nebude fungovat.

Re: signalizácia nedostatočného tlaku v pneu

Napsal: 14 led 2016, 13:41
od Martinsp
Taky to nebylo na tebe. Ptal se mtb.

Re: signalizácia nedostatočného tlaku v pneu

Napsal: 17 led 2016, 07:43
od karelmrak
robertbulko píše: Chlape ty si diagnóza sama o sebe. Čo tu stále trolluješ. Nauč sa aspoň poriadne čítať. Ja v zimnom obutí nemám žiadne snímače!!!

Tak když si to pořádně přečtu, skutečně z několikátého tžvého příspěvku vyplyne, že ty snímače nemáš, není to ovšem napsáno v úvodu, to se omlouvám. Jinak si přečti definici trollingu, určitě se na mne nevztahuje, a netrolluji tady už vůbec stále, je to v této diskuzi můj jediný příspěvek. HK uvádím proto, že se mne na to ptalo již dost lidí. Jinak s tím obrázkem uprostřed jsem se skutečně nesetkal, ale myslím, že to je asi opravdu věc spíš pro servis...

Re: signalizácia nedostatočného tlaku v pneu

Napsal: 17 led 2016, 18:37
od idam.i
Ten obrázok uprostred je vo výbave Style a viac.TFT displey.
Blbé je , pokial máš takýto problém,tak sa ti displey vždy po chvílke prepne na to.Darmo si tam nastavíš priemernu spotrebu,alebo čokolvek iné.Vždy to po chvíle prepne na problém. :roll:

P.S. Robo,ako si nakoniec pochodil ?

Re: signalizácia nedostatočného tlaku v pneu

Napsal: 17 led 2016, 19:42
od robertbulko
idam.i píše:....P.S. Robo,ako si nakoniec pochodil ?
Ahoj, písal som to vyššie, ale nevadí. Už to na displeji neotravuje. Po výmene vypálenej žiarovky v prednom svetlomete sa to stratilo. Je to haluz, neviem aká je medzi tým súvislosť, ale hneď ako som vymenil žiarovku to bolo preč. :P

Re: signalizácia nedostatočného tlaku v pneu

Napsal: 17 led 2016, 20:01
od Martinsp
Tak jsi vlastně dobrej opravář. Dvě mouchy jednou ranou. =D>

Re: signalizácia nedostatočného tlaku v pneu

Napsal: 24 led 2016, 07:06
od mtb_
Neviem či som to tu nepísal.
Vracal som sa domov z dovolenky. Hlásil mi pravý zadný snímač malý tlak. Na benzinke som dotlakoval a zrovnal všetky kolesá na rovnaký tlak. Po cca 300km znovu to isté koleso. Tak som ho chcel dotlakovať. Manometer na benzínke ukázal pokles o 0.1. To môže byť aj rozdielne použité manometre. Dotlakoval som na viac, tuším na 2.9. Chyba nezmizla. Furt ukazoval pravé zadné.
Ale keď som dotlakoval trochu predné tak chyba hneď zmizla ani sa nebolo treba s autom pohnúť.

Po cca 500km ešte jedno dotlakovanie toho zadného kolesa. Doma som ho dal pozrieť A bol tam mikro defekt.

Prekvapilo ma, že chyba zmizla až dotlakovanim iného kolesa.

Beriem, že podmienky ako vysoká rýchlosť + teploty nad 35stupňov môžu ovplyvniť tlaky. Ale prečo koleso ktoré malo tlak ako ostatné 3 ovplyvnilo celý systém merania to neviem.
Tiež mi je jasné že manometre na benzinkach sú nie najpresnejšie.