Karbon na pístech GDi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Harrystr
**
Příspěvky: 105
Registrován: 30 lis 2017, 18:53

Re: Karbon na pístech GDi

Příspěvek od Harrystr »

A jak se to potom projevuje když jsou zaneseny až moc a jak se to potom řeší? Má s tím někdo tady zkušenost?
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mirus30
*****
Příspěvky: 1801
Registrován: 04 úno 2013, 19:53
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Karbon na pístech GDi

Příspěvek od Mirus30 »

Chasnik píše:Mirus, to je to fakt tak levný? Asi poladím ebay a ali...
Vali se mi to doma, klidne ti to pujcim, mas to ke me za kopcem.... jen musi mit tlf podporu OTG, jinak to nefunguje.
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Harrystr
**
Příspěvky: 105
Registrován: 30 lis 2017, 18:53

Re: Karbon na pístech GDi

Příspěvek od Harrystr »

Máte někdo zkušenost s přípravky od BG care? Nechal si od nich někdo udělat dekarbonizaci?
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Karbon na pístech GDi

Příspěvek od Chasnik »

Mirus30 píše:
Chasnik píše:Mirus, to je to fakt tak levný? Asi poladím ebay a ali...
Vali se mi to doma, klidne ti to pujcim, mas to ke me za kopcem.... jen musi mit tlf podporu OTG, jinak to nefunguje.
Teď ji zrovna nepotřebuju, jen mě překvapilo, že je tak levná. Takže přemýšlím o koupi pro strýčka příhodu :) A OTG na phonu stejně teď nemám, takže by mi to nešlo.
Ale máš pravdu, mám k tobě jenom z kopce dolů, dáme někdy kafe, až pojedu z práce :wink:
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
Mirus30
*****
Příspěvky: 1801
Registrován: 04 úno 2013, 19:53
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Karbon na pístech GDi

Příspěvek od Mirus30 »

Jasny, klidne se ozvi, poslal jsem ti cislo do SZ....
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: Karbon na pístech GDi

Příspěvek od copper5252 »

tak to tu ožívíme má někdo skušenost z dekarbonizaci motoru tedy olejové častí ? mně se nejspíše zapikaji kroužky na pístech , jak jsou na tom přípravky BG ? nebo je lepší to rozbrat ? i když do toho se mi moc nechce :(

připadně jiné připravky atd ? informace vítam
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Karbon na pístech GDi

Příspěvek od Tudy »

Tady je odpověď, proč jsem utekl od :hyu: ke koncernu. Z jiného úhlu pohledu (nadměrná spotřeba oleje, přeskakující řetěz apod.) to může být z deště pod okap, ale to ukáže až čas.

http://www.auto.cz/prime-neprime-vstrik ... gie-121703
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
Alf6
******
Příspěvky: 4963
Registrován: 26 srp 2013, 23:33
Bydliště: Klatovy

Re: Karbon na pístech GDi

Příspěvek od Alf6 »

Tsi je také primovstrik, ne? Navíc nemá dvojite casovani ventilu tzn, ze jdou spaliny zpet prez sani...nikoliv prez vyfukove ventily. Ale třeba se pletu
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Karbon na pístech GDi

Příspěvek od Tudy »

TSi 3. generace používá u motorů obsahu 1.8 a 2.0 l kombinaci přímého a nepřímého vstřiku, 1. a 2. generace (vyráběná do r. 2014 nebo 2015) je čistý přímovstřik.

anglicky tady:

http://www.greencarcongress.com/2014/01 ... -audi.html
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1315
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Karbon na pístech GDi

Příspěvek od mnkk »

Tudy, dlho platilo, že TFSI sa nerovná TSI. Viem, že audi laborovalo s duálnym vstrekovaním, ale obávam sa, že to ostalo iba u audi. Ostatný v koncerne to nedostali. Ako napr. vyvažovacie hriadele u 1,8 tfsi vs. tsi alebo krútiaci moment u audi 320Nm a napr. u superbu 1,8tsi 118kW len 250Nm...

Rozdiely tam sú a to čo má audi neplatí pre celý koncern. Dokonca ani VW nemá to čo audi. Hold prémia...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Karbon na pístech GDi

Příspěvek od Tudy »

A tady tedy lžou ?

http://www.havex.cz/cz/175.novy-seat-leon

Cituji:
... Řadu zážehových motorů završí jednotka 1.8 TSI o výkonu 132 kW (180 k), která kombinuje vstřikování benzinu přímo do válců s nepřímým vstřikováním do sacího potrubí...

Nebo zde
http://www.autolexicon.net/cs/articles/ ... injection/

Našel jsem to i jinde v různých jazycích, tento motor kombinující přímé/nepřímé vstřikování má celý koncern VW/Audi/Seat/Škoda.

U Octavie třeba tady:
http://www.autoforum.cz/predstaveni/sko ... /obrazek/6
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
t0x!n
****
Příspěvky: 1333
Registrován: 01 říj 2013, 21:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Karbon na pístech GDi

Příspěvek od t0x!n »

kdyz je ta diskuze o karbonu, zkousel nekdo napr toto: https://www.olejacek.cz/bg-208-44k-cist ... 92571.html idealne kouknout endoskopem pred a po pouziti po nejake dobe
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD
i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
Obrázek
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1315
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Karbon na pístech GDi

Příspěvek od mnkk »

Tudy píše:A tady tedy lžou ?
Pozeral som technickú špecifikáciu na stránkach seatu a nepíšu tam o priamom a nepriamom vstrekovaní, iba priame. Preto som si myslel, že to ostalo zaprašené u audi. Sorry :D
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Karbon na pístech GDi

Příspěvek od Tudy »

V pohodě, jen jsi mě nejdřív vystrašil, on je v motorech 1.8 TSi docela bordel, je mnoho typů/variant, které existují vedle sebe, ale letos jim bude definitivně odzvoněno a budou nahrazeny 2.0 TSi, které by opět měly mít jen přímý vstřik a k tomu DPF. Takže karbon bude zpátky...

K tomu nepřímému vstřiku ještě tady:
https://www.seat.sk/konfigurovat-kupit/ ... udaje/leon
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1315
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Karbon na pístech GDi

Příspěvek od mnkk »

Ved toto, tolko roznych variant, ze sa v tom neda orientovat. :wink:
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“