Stránka 4 z 19

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 03 úno 2018, 09:58
od Harrystr
A jak se to potom projevuje když jsou zaneseny až moc a jak se to potom řeší? Má s tím někdo tady zkušenost?

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 03 úno 2018, 12:06
od Mirus30
Chasnik píše:Mirus, to je to fakt tak levný? Asi poladím ebay a ali...
Vali se mi to doma, klidne ti to pujcim, mas to ke me za kopcem.... jen musi mit tlf podporu OTG, jinak to nefunguje.

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 03 úno 2018, 20:32
od Harrystr
Máte někdo zkušenost s přípravky od BG care? Nechal si od nich někdo udělat dekarbonizaci?

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 04 úno 2018, 13:50
od Chasnik
Mirus30 píše:
Chasnik píše:Mirus, to je to fakt tak levný? Asi poladím ebay a ali...
Vali se mi to doma, klidne ti to pujcim, mas to ke me za kopcem.... jen musi mit tlf podporu OTG, jinak to nefunguje.
Teď ji zrovna nepotřebuju, jen mě překvapilo, že je tak levná. Takže přemýšlím o koupi pro strýčka příhodu :) A OTG na phonu stejně teď nemám, takže by mi to nešlo.
Ale máš pravdu, mám k tobě jenom z kopce dolů, dáme někdy kafe, až pojedu z práce :wink:

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 04 úno 2018, 13:55
od Mirus30
Jasny, klidne se ozvi, poslal jsem ti cislo do SZ....

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 15 kvě 2018, 02:26
od copper5252
tak to tu ožívíme má někdo skušenost z dekarbonizaci motoru tedy olejové častí ? mně se nejspíše zapikaji kroužky na pístech , jak jsou na tom přípravky BG ? nebo je lepší to rozbrat ? i když do toho se mi moc nechce :(

připadně jiné připravky atd ? informace vítam

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 15 kvě 2018, 13:04
od Tudy
Tady je odpověď, proč jsem utekl od :hyu: ke koncernu. Z jiného úhlu pohledu (nadměrná spotřeba oleje, přeskakující řetěz apod.) to může být z deště pod okap, ale to ukáže až čas.

http://www.auto.cz/prime-neprime-vstrik ... gie-121703

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 15 kvě 2018, 15:53
od Alf6
Tsi je také primovstrik, ne? Navíc nemá dvojite casovani ventilu tzn, ze jdou spaliny zpet prez sani...nikoliv prez vyfukove ventily. Ale třeba se pletu

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 15 kvě 2018, 16:10
od Tudy
TSi 3. generace používá u motorů obsahu 1.8 a 2.0 l kombinaci přímého a nepřímého vstřiku, 1. a 2. generace (vyráběná do r. 2014 nebo 2015) je čistý přímovstřik.

anglicky tady:

http://www.greencarcongress.com/2014/01 ... -audi.html

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 15 kvě 2018, 19:29
od mnkk
Tudy, dlho platilo, že TFSI sa nerovná TSI. Viem, že audi laborovalo s duálnym vstrekovaním, ale obávam sa, že to ostalo iba u audi. Ostatný v koncerne to nedostali. Ako napr. vyvažovacie hriadele u 1,8 tfsi vs. tsi alebo krútiaci moment u audi 320Nm a napr. u superbu 1,8tsi 118kW len 250Nm...

Rozdiely tam sú a to čo má audi neplatí pre celý koncern. Dokonca ani VW nemá to čo audi. Hold prémia...

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 15 kvě 2018, 20:15
od Tudy
A tady tedy lžou ?

http://www.havex.cz/cz/175.novy-seat-leon

Cituji:
... Řadu zážehových motorů završí jednotka 1.8 TSI o výkonu 132 kW (180 k), která kombinuje vstřikování benzinu přímo do válců s nepřímým vstřikováním do sacího potrubí...

Nebo zde
http://www.autolexicon.net/cs/articles/ ... injection/

Našel jsem to i jinde v různých jazycích, tento motor kombinující přímé/nepřímé vstřikování má celý koncern VW/Audi/Seat/Škoda.

U Octavie třeba tady:
http://www.autoforum.cz/predstaveni/sko ... /obrazek/6

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 16 kvě 2018, 10:13
od t0x!n
kdyz je ta diskuze o karbonu, zkousel nekdo napr toto: https://www.olejacek.cz/bg-208-44k-cist ... 92571.html idealne kouknout endoskopem pred a po pouziti po nejake dobe

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 17 kvě 2018, 19:31
od mnkk
Tudy píše:A tady tedy lžou ?
Pozeral som technickú špecifikáciu na stránkach seatu a nepíšu tam o priamom a nepriamom vstrekovaní, iba priame. Preto som si myslel, že to ostalo zaprašené u audi. Sorry :D

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 17 kvě 2018, 20:07
od Tudy
V pohodě, jen jsi mě nejdřív vystrašil, on je v motorech 1.8 TSi docela bordel, je mnoho typů/variant, které existují vedle sebe, ale letos jim bude definitivně odzvoněno a budou nahrazeny 2.0 TSi, které by opět měly mít jen přímý vstřik a k tomu DPF. Takže karbon bude zpátky...

K tomu nepřímému vstřiku ještě tady:
https://www.seat.sk/konfigurovat-kupit/ ... udaje/leon

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 18 kvě 2018, 10:21
od mnkk
Ved toto, tolko roznych variant, ze sa v tom neda orientovat. :wink: