Stránka 4 z 4

Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI

Napsal: 02 bře 2017, 22:19
od mamlal2
: idam.i
Že bych to byl nedopsal ? :shock:
Přece, že má vzít Megane Grandtour nebo ASX :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI

Napsal: 02 bře 2017, 23:14
od mirdaric
nicon píše:Tak jsem se byl s autem dnes projet cca 3 hodiny, jezdi hezky, ve vnitr spoustu mista,nad hlavou,vedle sebe a to i vzadu, bohuzel ho nenabizeji s auto klimou v cvvt verzi a v 1.6 gdi maji novy pry posledni v republice v modre a tu nechceme, mit auto klimu tak je to asi vyresene,dsle jsem se byl podivat na rapid,bohuzel me zklamalo sezeni vzadu kde jsrm se pri opreni bouchal hlavou do stropu, lacinejsi vnitrek,ale zase nabizeji auto klimu,zitra ho jeste projedu,navic ma prijit facelift v dubnu,ale ta vyska v aute me dost nastvala

Tak ta poslední asi je ta moje... protože ještě není zaplacena akontace, pouze záloha. Zítra jdu platit akontaci :D

Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI

Napsal: 03 bře 2017, 10:23
od icu
Jako chápu, že nové je nové, ale co toto:

https://www.sauto.cz/osobni/detail/hyun ... oFrom=list

Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI

Napsal: 03 bře 2017, 13:43
od idam.i
mamlal2 píše:: idam.i
Že bych to byl nedopsal ? :shock:
Přece, že má vzít Megane Grandtour nebo ASX :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Megane atmo a aj ASX majú 5stupńovú prevodovku. ](*,)

Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI

Napsal: 03 bře 2017, 13:59
od Axel.Foley
V horší sedačce řidiče než má ASX jsem neseděl [-X

Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI

Napsal: 03 bře 2017, 15:28
od shawt
icu píše:Jako chápu, že nové je nové, ale co toto:

https://www.sauto.cz/osobni/detail/hyun ... oFrom=list
Za ty prachy mam skladovku new, ale myslim, ze by predvadecku ukecal na 340.

Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI

Napsal: 03 bře 2017, 16:05
od Mirus30
Nemas, v ty vybave uz nejsou....

Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI

Napsal: 03 bře 2017, 16:36
od Mr. HYUNDAI
Nová bílá 1,6 GDi GO! tam stojí na trávě před prodejnou, dnes jsem jí tam viděl :) .

Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI

Napsal: 03 bře 2017, 16:38
od pepe pedro
nicon píše:Je mi jasne,ze se v nich jeste musim projet,chci jen vedet na co se pripadne zamerit kdyz uz v tom pojedu a neni nad zkusenosti tech co auto uz maji ze.Je to me prvni nove nebo skoro nove auto.Co jsem koukal tak czech edition stoji nove 369000,- a ano je těžké vybírat, navíc jsem teď zaregistroval, že přijde nova i30 kombi, otázka jaké dají ceny,když teď dali novou i30 czech edition za 369000,-
Napiš vicero prodejcům a zeptej se co ti za tú cenu nabídnou,Určitě se nejaká sleva najde.Ja měl skoro 50000kč

Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI

Napsal: 04 bře 2017, 12:53
od Radunov
ahoj, nečetl jsem vše ale doplním: u GDi je ten výkon navíc znát, už projevem od nižších otáček (křivka kroutícího momentu je celá posazená výše než u MPi) a ve vysokých to je lahoda, zkoušel jsem i MPi a to byla jedna velká nuda v celým spektru a ve vysokých se nic nedělo, navíc GDi má delší převodovku a to je jedna z věcí proč má nižší spotřebu. Ano vlastním GDi a neměnil bych, furt mě baví a překvapuje, znatelný nárůst kroutícího momentu je znát od 2000ot/min (lehký turboefekt), pro svižnější jízdu stačí motor točit do 3500 až 4000 ot/min. Na rodinný kombík a zábavu úplně dostatečné a to jsem přecházel na i30 GDi z Opel Kadetta GSi 8V 2,0E 155 koní s 920kg...nové je prostě nové :). Celkový dojem mám lepší z něho. Jinak MPi i GDi vibrují při 1250ot/min, tak to prostě je a v autorizáku o tom do té doby než jsem s tím já přijel ani nevěděli, ale v ničem mě to zatím neomezuje, tak to neřeším, před první výměnou motorového oleje ve 4000km za vlastní shell helix ultra 5w-40 A3 to mám zapsáno. Pak jsem četl o těch nedoléhajících lištách u kombíku na střeše ale potom co jsme tady viděl, to radši řešit nebudu, taky mě to v ničem neomezuje a jsem zastánce toho, když se v tom radši nikdo od sjetí z pásu ,,nerejpe", kromě mě, protože sám si to neošidím :D . A rozhodně si po nákupu kteréhokoliv z těch aut nastříkej poctivě podběhy i podlahu a to i pod kryty asfaltem nebo BODY. A taky 2x ročně nebo vícekrát ručně navoskovat např. Collinite 476s a auto mýt ručně, na wapce používat max demineralizovanou vodu bez prášku, protože s tím práškem to funguje jako řeznej vodní paprsek. A se spotřebou benzínu auta jsem spokojený, max jsem se dostal na 7,8 ale to byli velmi nepříznivý podmínky v zimě s velkým podílem ohříváním auta před jízdou a městským provozem a sněhem, nebo když člověk žene po dálnici, ale to pak stejně po 20km mimo dálnici spadlo na 7,5. Good luck

Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI

Napsal: 04 bře 2017, 16:37
od idam.i
Radunov a nemáš obavy,že keby blbol motor,tak za zápis A3 (predpísaný A5) ti odmietnu záruku ?
Nespochybňujem,že A3 je pre motor lepší.

Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI

Napsal: 04 bře 2017, 21:50
od Radunov
idam.i píše:Radunov a nemáš obavy,že keby blbol motor,tak za zápis A3 (predpísaný A5) ti odmietnu záruku ?
Nespochybňujem,že A3 je pre motor lepší.
ahoj,
asi takhle, kdybych to auto měl na operativní leasing tak ať si tam lijí co chtějí, ale jelikož to auto mi má vydržet déle jak 5 let, tak si tam dám co já uznám za vhodné, protože ono to 5 let (záruka) na ten olej vydrží, ale kdo za mě pak bude platit opravy po záruce? Nikdo! Pouze já sám. Mám o tom načtenou poměrně dost a:
1) viskozita oleje se volí podle toho: a) jak jezdím (čím sportovněji tím vyšší letní číslo)
b) kde jezdím (podnebí)
c) kde bydlím (na horách lepší nižší zimní číslo)
d) jak dlouhé jezdím nejčastěji trasy (na krátké trasy lepší řidší olej, na dlouhé hustší)
e) ....nic mě rychle nenapadá ale určitě je těch faktorů více
- prostě viskozita, když ten motor ani nemá hydroštely, může být libovolná
2) výkonnostní třída: - motor je zkonstruovaný, že může jezdit i na řídký A5 a 30000km, ovšem moje zkušenost s tímto olejem je, že po 4000km byl černý jak bota a už tam dávno neměl co dělat. Jak to je možné? Protože řidší olej má nižší teploty vzplanutí a rychleji se přepaluje na karbon. Trochu paradox, že? Olej shell helix ultra 5w-40 A3 je alternativa motorového oleje v příručce k autu (jako neprémiový), takže tím se hodlám ohánět. Samozřejmě v autorizáku mě všechny ty cvičený opice řekli, že tam ten olej nepatří, protože jsem si ho dovezl (jelikož ho nemají ani v nabídce) a neměli z něj 200% marži, tak se tě snaží přesvědčit aby sis tam radši nechal dát ten jejich skvělej A5! :D Další věc je, že ten kdo tam má A5 a nechá si ho vyměnit v autorizáku, tak vám nedají na dolévání! A další paradox tedy je, že v návodu píší radši dolít něčím než ničím a ŘEŠÍ NĚKDO CO TAM KDO PŘILIL? NIKDO! Je to celý jen buzerace a vydírání zárukou. Ale já říkám jedno, pokud se mi v motoru objeví typická závada pro tento motor, tak mě nebudou zajímat keci ohledně toho, že tam nemám prémiový olej, to je jejich problém, že tam mají konstrukční vadu A NE MŮJ. A jelikož olej A5 je řidší, tak má podstatně větší spotřebu oleje mezi výměnami, což i když člověk NEPROKAZATELNĚ ušetří pár ml paliva, tak vyhodí peníze za olej na dolévání a spotřeba oleje rozhodně není ekologická. Navíc můj olej je z oficiálního zdroje pro náš kraj - distribuce pro Východní Čechy, takže mám jistotu že to není panč a domů dovoz zdarma, cena za litr 115Kč. Navíc v autorizáku ten olej točí z barelu v kterém se samozřejmě usazují aditiva a nepromíchává se to před stáčením. Kdežto kanystřík si protřepeš a máš tam zaručenější podíl složek. Ptal jsem se v autorizáku na původ jejich oleje a tvářili se, že to je státní tajemství, takže v tom rozhodně jistotu původu nevidím.

Navíc tím, že si něco "upravíš" nepřijdeš o záruku na celé auto ale maximálně pouze na danou část/součást. A další věc je, že co se projevit má, tak se podle mě projeví prvního půl roku, já tomu dám klasické 2 roky a pak na to kašlu, leda z lenosti bych si to nechal udělat. Protože stejně, když si pozorně přečtete záruční podmínky (které mimochodem úplné dostanete až při převzetí vozu), tak to mají většinou tak ošefovaný na utopický výjimky, které nemohou běžně nastat a v podstatě se tam píše že se sami máte o auto řádně starat. Další věc je, že co tady tak čtu zkušenosti se servisama, tak lepší když se v tom autorizáku v tom ty hň*pové radši nehrabou, protože to auto akorát domr*aj, není nad to co vyjelo z linky, utažený momenťákem s řádnými postupy, jak se do toho pak vloží lidský faktor, tak spolehlivost vozu klesá.

Jo a ten olej mám potvrzený jako vhodný pro můj motor od shell.cz, což je partner :hyu: .

Doufám, že jsem to napsal jasně a konečně se i ovce zamyslí nad tím omezováním a zastrašováním. :lol:

Re: Výběr i30 combi 1.6 D-cvvt, GDI nebo Rapid s TSI

Napsal: 05 bře 2017, 14:15
od idam.i
Jasné,už som sa vyjadril. :wink: