Stránka 4 z 4

Re: Deaktivace Stop/start

Napsal: 05 srp 2020, 17:44
od Pjotr1
Tak jen moje prubezne info : agm jsem celou noc nabijel, rano nabijecku odpojil. Cely den auto stalo a ted odpoledne ma 12,6V

Re: Deaktivace Stop/start

Napsal: 05 srp 2020, 20:03
od Silver
tak je jasný že stop start není o spotřebě ale o EU která nakázala co nejmenší emise a proto toto zlo. možná nám příště nakážou ať při zrychlení vozidla nepoužíváme plyn. Ten můj první příspěvek nebyl hanění kutilů, jen konstatování proč kvůli jednomu zmáčknutí tlačítka si rozdělávat přístrojovku.

Re: Deaktivace Stop/start

Napsal: 06 srp 2020, 10:15
od Pjotr1
Dalsi prubezne info : s odpojenym konektorem je pri jizde dle OBD2 napeti stabilnich 14,5-14,6V. Je jedno jestli je motor studeny, teply, jedete pod plynem nebo na volnobeh nebo z kopce se zarazenou rychlosti. SS je deaktivovany. Jedina nevyhoda je ze na palubce blika chyba ISG. ECU zadny chybovy kod nehlasi a o zadnem vlivu na dalsi vlastnosti nevim. Tedy akumulator se dobiji a SS je deaktivovane.
Takze za me asi nejlepsi volba, jen to blikani chyby ISG me stve.

Re: Deaktivace Stop/start

Napsal: 06 srp 2020, 11:09
od thaischumi
Pjotr1 píše: 06 srp 2020, 10:15
Takze za me asi nejlepsi volba, jen to blikani chyby ISG me stve.
Já jsem to přelepil černou samolepkou (a další u varovky prasklých žárovek protože vzadu mám LEDky) a je po problému.

Re: Deaktivace Stop/start

Napsal: 06 srp 2020, 12:22
od popop
Pjotr1 to napětí baterie 12,6 volt je normální , není to olověná baterie. Já jsem měl také podezření že baterie má neustále malé napětí, při 1 garančce jsem nechal dělat test a vše v pořádku. Má baterie vyrobena 2018/05, auto IX20 koupeno 2019/03,klidový odběr 10 mA, jenom odemkneš auto odběr třes 300 mA. Než auto usne na 10 mA trvá to asi 3 minuty. Jízdy autem 3 km do práce a nazpět neustále to dobijí přes 14 volt a stop start vypnutý. Baterii jsem nabíjel v práci 2x7 hodin speciálním dobíječem a skončil jsem na 14,6 volt/100 mA a při jízdě teprve inteligentní dobíjení ukazovalo 12,8 volt,druhy den opět dobíjení přes 14 volt. Těch 12,8 volt kdy to nedobijí jsem viděl jenom 2x . Proto si myslím že je zbytečné odpojovat konektor u baterie inteligentního dobíjení a stop startu.

Re: Deaktivace Stop/start

Napsal: 06 srp 2020, 17:35
od mmv
popop píše: 06 srp 2020, 12:22 ... není to olověná baterie...
8) je to olověná baterie 8)

Re: Deaktivace Stop/start

Napsal: 18 srp 2020, 11:02
od Vrána
Něco k těmto odkazům:

https://www.auto.cz/nesmysl-jmenem-stop ... rie-113291
a https://www.auto.cz/nespolehlivost-bate ... rzi-125770

Taky mě při řešení vypínání stop-start (většinou jsem zmáčkl tlačítko na první křižovatce-jezdím denně asi 70km) napadlo odpojit inteligentní nabíjení. Měřil jsem napětí baterie při provozu auta a hodnoty mi vyšly trošku jinak než uvádí výše uvedený server, horní byly skoro stejné ale dolní neklesaly pod 13,4V. Takže jsem od tohoto řešení upustil. Baterii jsem párkrát dal na inteligentní nabíječku pro AGM aku a žádný velký dobíjení se nekonalo. Pravda vyhřívání volantu ani sedadel nemám (nikdy mě nebavilo mít zapařenou prdel- :D ).