Stránka 4 z 5

Re: Hardcam - i20 Premium

Napsal: 22 lis 2017, 17:37
od Hardcam
Snike: dnes jsem zjistil, ze pouzivam asi spatnou verzi AA (arm) a pro Huawei 10, ktery ma armV8 bych mel pouzit soubor arm64. Jenze ve Waze (na radiu) nastal graficky problem, symbol auta je megaobrovsky a rozliseni celkove sileny a nemam dobry prehled o realne pozici na mape. Neresils neco podobnyho? Je spravne, ze armV8=arm64? Protoz s arm verzi jsem problemy nemel, sem tam s pripojenim, s verzi arm64 problemy nejsou vubec, jen ten Waze.

Napsal: 22 lis 2017, 22:40
od snike
Jo je to spravne ;) Mam P9 a mam nainstalovanou stejnou verzi AA. Celkove mi AA nevyhovuje ... originalni navigace mi pro me potreby prijde lepsi :) ... graficky i funkcne ;)

Re: Hardcam - i20 Premium

Napsal: 22 lis 2017, 22:59
od Hardcam
Beru to tak, ze tenhle koncept je porad v plenkach a automobilky i vyvojari se s nim teprve szivaji. Prekvapuji me docela caste aktualizace, jen aby k necemu byly. Cely koncept se mi libi a chci-li live navigaci, nemam moc moznosti. Jsem s tim spokojen, AA ma pokupe vse, co za jizdy potrebuji, prehledne v jedne liste, naucil jsem se pouzivat hlas i prehravani zprav a celkove mi zo sedi. Jen me ted proste trochu sere ten Waze ](*,) , kdyz jsem si vlastne nainstaloval to, co spravne ma fungovat.

Napsal: 22 lis 2017, 23:12
od snike
Kazdemu holt vyhovuje neco jineho ;) ... takhle to na svete chodi :)

Ja udelam z mobilu hotspot a mam taky live navigaci, telefon nemusim mit pripojen kabelem do usb, kde mam fleshku s pisnickama mp3 a mohu telefon "naplno" stale vyuzivat.

Re: Hardcam - i20 Premium

Napsal: 22 lis 2017, 23:17
od Hardcam
Kdybych mel OE reseni, udelam to uplne stejne resp. tak jsem to praktikoval u Android radia, ale u tohoto co mam, to bohuzel nejde. Ma sice svoji GPS, ale nikoliv soft.

Re: Hardcam - i20 Premium

Napsal: 23 lis 2017, 12:20
od Hardcam
Tak Waze uz bezi normalne, pro zmenu mi Wifget pocasi ukazuje teplotu ve Fahrenheitech a nevim, kde to zmenit. V telefonu je vse OK.

Re: Hardcam - i20 Premium

Napsal: 05 pro 2017, 21:53
od Hardcam
Tak i20 spinka na na dva dny v servisu:
- vykon leveho ostrikovace poklesl (jsem pripraven doresit sam inspiraci z tematu DoDo)
- zblaznilo se cidlo TPMS a dle diag ukazuje o 0,4b min nez v pneu realne je (to uz zacina byt TPMS evergreen)
- rucka je na muj vkus moc volna, kastlk jsem jim vyklidil, ale uz jsem linej delat si takovy veci sam

A vyfasoval jsem tohle "nestesti". Kdyz jsem si objednaval NV, ptali se me, jestli chci i30, rikam, ze urcite a cekal jsem novou jakokzto prezentaci znacky a docela se na termin tesil, ze provezu rodinku necim co jsme jeste nezkouseli. Novou jsem dostal, ale jen co se tyce najetych kilometru, jinak je to GDH v chudovybave, chybi mi cudliky a neco, co by trochu potesilo. Tak doufam, ze to budou mit zitra hotovy :lol:
Jinak na parkovisti je to peknej obr v ty bily barve, Kiu parkuju podelne na jinem miste, kde mezi ostatnimi zanika, ale i30 se fakt prehlidnout neda :mrgreen:

Mel jsem jeste jednu reklamaci v cca 10tkm - predni lozisko, klasicka zavada z modelu PB/PBT, pouziva se porad ten samy typ a kdyz jsem zpozoroval vyssi hluk zepredu, hned jsem diky sekci i20 I vedel, ktera bije a sel najisto.

Re: Hardcam - i20 Premium

Napsal: 06 pro 2017, 18:05
od Chasnik
Čéče, jaký čudlíky ti chyběj', vždyť jich máš plnej volant :lol:

Hardcam - i20 Premium

Napsal: 06 pro 2017, 18:26
od bony
Potom napis jak byl resen ostrikovac.

Odesláno z mého GT-I9301I pomocí Tapatalk

Re: Hardcam - i20 Premium

Napsal: 06 pro 2017, 21:08
od Hardcam
Chasnik: vyhrev volantu, sedacek, slusne hrajici radio, kamera..a tak. Tahle i30 je synonymum pro presun z A do B, ale nic vic.
Co me zklamalo nejvic byl neuveritelne cukajici 1.6 MPi, za studena fest, za tepla uz min.

A stav:
- ostrikovac uznan, ale neprisel
- TPMS jsem jasne rikal, ze je vadne, ne tvl, oni to nafoukli, "sparovali" s autem a uz v prvni zatacce to na me zacalo svitit zase
- tah rukojeti neutazen, ale provedli test brzd a pry v poradku :lol: :idea: ja si ale na brzdy nestezoval, ja chtel jen ockoplochou dvanactkou klicem utahnout matici v loketce a jeste jsem kvuli tomu vyhazel vsechno na koberec spolujezdce

+ jako bonus ztratili vicko od minipoplenice co mam ve dverich

Takze jsem tam byl zbytecne. Auto po me chtelo dotankovat 380,- za 100km. Mozna ze jsem mel pujceny Bentley.

Re: Hardcam - i20 Premium

Napsal: 06 pro 2017, 21:35
od shawt
Takze pozitivni zkusenost ve vsech smerech ](*,)

Re: Hardcam - i20 Premium

Napsal: 06 pro 2017, 22:46
od Chasnik
Hard: jako kdybys' nevěděl, že v mobilitách mají servisy nejčastěji Komfort Plus. A nějaký chytrák před tebou dotankoval jen "naoko plnou". Tyhle hry už s půjčovnama nehraju - vidím spotřebu, dám tomu 10 - 15% navíc a to tam natankuju, nazdar.

Re: Hardcam - i20 Premium

Napsal: 06 pro 2017, 22:49
od Hardcam
A jeste vsadim boty na to, ze letni sada kol, ktera byla v poho, se s autem uz nesparuje, protoze to specialisti rozjebali. Pritom dotedka vsechno v poho a kdyz jsem odjizdel, tak technik na me: to vite, mechanici, co byste chtel :lol: takze v utery si dame druhy kolecko.

Chas: ja vim, prvni carka zmizela uz za ceduli Praha, takze jsem tusil, odkud vitr vane. Ale nedokazes nic. Navic ve smlouve byl uveden nizsi stav km. Tohle neresim, nestoji to za to a nema to vysledek, jen ztratu casu.

Re: Hardcam - i20 Premium

Napsal: 13 pro 2017, 09:57
od Hardcam
Po dlouhe dobe jezdim v dieselu. A doufam, ze zase dlouho nebudu.
Pro velky uspech mam auto v servisu znova, tentokrat se mi postestila nova i30. Jak mi ji pani vezla, plesal jsem, uz z dalky evidentne dobre vybaveny a chrochtajici kousek.

Vybava: Symbol, idealni, Symbol Plus by byla jeste lepcejsi, v aute je vse co je treba - libi se mi navi (bohuzel nemam datak, zkusil bych si AA), libi se mi sedacky, posez za volantem, volant jako takovy, idealni prostor. Co se mi nelibi a co me zklamalo u auta teto kategorie a ceny jsou budiky ala 10 let zpatky a bohuzel LED svetla, kdy jsem zprvu mel pocit, ze jsou to ty dodelane z Ciny, protoze vykon mi prijde identicky, prisvit jsem zaznamenal pouze staticky (ale LED) a vykon dalkovych jsem zkousel jen v prujezdu proti zdi, kdy se objevily dva body, ale ne to klasicke oslneni. Mozna je to v realu za hluboky tmy mezi vesnicemi o neco lepsi, tohle bylo pred sedmou rano.

Motor: 1.6 nafta. Naftu jsem dlouho neridil, naposled zkraje roku sluzebniho Dokkera 1.5 dci a to bylo docela jiny kafe. Abych v 90km/h zaradil sestku a auto dunelo jako ulice pred diskotekou, s tim jsem se dlouho nesetkal a je to tak neprijemny, ze budu rad, kdyz mi auto dnes o poledni pauzu vrati. U Hyu jsem v roce 2017 ocekaval, ze uz v kabine nepoznam motor, 5 let stara naftova i40 je imho lepe odhlucnena a predevsim neduni. Za studena auto lehce kuckalo, ale podstatne mene nez 1.6 MPi GDh co jsem mel minule.

Ostatni: supr podvozek, hezky zehli (proti I. generaci a nekolik svetelnych roku dal), hezky design svetel a kastle, mne naprosto vyhovujici ergonomie

Jako idealni bych vybel 1.4 T-GDI v manualu/DCT Symbol Plus

Re: Hardcam - i20 Premium

Napsal: 13 pro 2017, 10:42
od Mr. HYUNDAI
S LED a Navi to je Symbol Plus :) . Ale u nafťáků se označoval jako Symbol D. Fakt jsou to géniové neustále měnit názvy stejných výbav :( .