Stránka 4 z 4

Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw

Napsal: 10 kvě 2018, 22:31
od RacerSK
Asi mysli Skodofku, alebo KODIAK :-k

Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw

Napsal: 10 kvě 2018, 23:55
od copper5252
typoval bych škoda kodiak ?

tak jsem se snažil pátrat a "" čichat "" a opravdu to vypadá že ten krám I30Ii nemá čídlo teploty oleje ! a jako bonus !! to asi ani nemá čídlo tlaku oleje !!! jelikož jsem mněl dneska možnost mněnit olej na jiné I30 která je už po zaruce tak po vypuštění oleje kratké protočení motoru ( ano vím že tu napiše xyz lidi že se tím ku*ví motor "" na přaní majitele aby pry veškery starý olej vytekl "" ) tak žadná kontrolka oleje se nerožla ! a ani nesvítila kontrolka haldiny oleje ! divné bude to nemá čidla na tyhel hodnoty nebo tomu trvá než se to rožne ?

nevím co si má o tom myslet

Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw

Napsal: 11 kvě 2018, 00:33
od RacerSK
:-k ak je kontrolka olejnicka na palubovke, tak by to malo mat. MAX to moze byt SOFT upravene ze az po nejakom case sa to rozsvieti aby to nepreblikavalo ked je nizky tlak oleja napr. hned po starte. Ale aj tak to nie je boh vie co =D> , taky problem so SOFT malo VW group, starsia gen. 2,0 TDI mot. ( prve gen. mot. po 1,9TDI ) kde boli prob. s praskanim hlav a kde sa zadieralo olejove cerpadlo, len problem bol v tom ze ked sa ti rozsvietila olejnicka na palubovke na cerveno tak motor bol uz KO :lol:

Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw

Napsal: 11 kvě 2018, 00:40
od copper5252
bud to nemá čidla nebo řj má dloouuhéé vedeni než ji dojde že by mněla udělat blik kontrolka :)) :mrgreen:

ps pokud to má najkou časovou prodlevu něž se rozsvítí kontrolka oleje při nizkém stavu olejej , tak bych řekl že to jediný duvod konstrukter o tom věděl že je to špatně , ale manageroblbec rozhodl že bude prodleva aby to neplašilo lidi (čti aby se motor přidřel ) (čím více prodaných motoru tím větší marže ne)

třeba motor na škoda rapid 1.2 tsi tak ten rozsvítí kontrolku oleje až je cca 1.5 litru což už vubec nedostačuje k řádnému mazaní motoru ! skoušeno ,navíc taky milostivě je prodleva než mu to dojde ](*,)

edit : ahoj tak najeto 1540 km cca a prolem je spět , auto straci po delší jízdě výkon ! auto jsem prohnal na max cca 200 kmh cirka 3 km to bylo ještě dobré ale při spateční cestě už začalo zase kravit a na dalnici stracet výkon sice kdyby člověk
nevěděl jak jelo před tím tak by si toho nevšímnul , takže jsem dnes k večeru zmněřil tlaky valcu a bude jsem debil nebo slepy (mněřeno na zahřátem motoru ) tlaky byly 1/8.9 - 2/8.8 - 3/8.7 - 4/9.1 rozdil mezi tlaky valcu by byly ok ale ne celkové tlaky ! skusím jinou věc nechám vymněnit olej "už zase" a snad se to spravi , pak necham motor dekarbonizovat !

jelikož takové chovaní bych typoval na zapekání kroužku :( pak se uvídí po dekarbonizaci jestli to pomuže

Edit: problem vyřešen auto prodané :)))