Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
No jo, nasere to, ale co gumy prodám a budu prezouvat z disku na disk. Počítal jsem to a koupit nové disky + tpms se nevyplatí. V garáži pořád něco dělám a pokud ventilky reaguji na nárazy tak je otázka jak dlouho by vydržela baterie v nich. Plán je za 4 roky auto prodat.
- Reklama
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
vela ludi to takto poriesilo... a vobec sa im necudujem. Ked uvazim ze tpms 100e, pneu TS860 ma stali 220e (funglace ale nie v obchode) disky 16" 280e. 6kil za zimnu sadu a to som ešte dobre pochodil
ale ja som tvor pohodlny a priplatil som si...

ale ja som tvor pohodlny a priplatil som si...

i30 PDe 1.4 T-GDI Now!, 6MT, Fiery Red
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
Nesehnal jsem žádné výhodné disky ani tpms, pokud do jara seženu, tak možná nahodim letní na nové disky. Ale i 600 ecek je dost.
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
tpms sa na tvoje auto dali/daju (neviem teraz) zohnat za 100e (bazos)
plechace od KFZ na PDe stoja 50e kus (obchod)
nie velmi lahke ale kvalitne a pevne alu disky sa daju zohnat za priblizne 70e kus (obchod)
pneumatiky zalezi co chces, aky mas najazd, kde jazdis, aky si vodic... dajme tomu Matador zozenies za 50e a je to slusna guma, Hankook trochu drahsie, Conti, Dunlop atd... tam sa uz priplaca...
600eur neni malo, ale je to cela sada. Pneu musis kupit tak ci tak. cize rozdiel medzi jednym a druhym riesenim je povedzme 300-400e.
plechace od KFZ na PDe stoja 50e kus (obchod)
nie velmi lahke ale kvalitne a pevne alu disky sa daju zohnat za priblizne 70e kus (obchod)
pneumatiky zalezi co chces, aky mas najazd, kde jazdis, aky si vodic... dajme tomu Matador zozenies za 50e a je to slusna guma, Hankook trochu drahsie, Conti, Dunlop atd... tam sa uz priplaca...
600eur neni malo, ale je to cela sada. Pneu musis kupit tak ci tak. cize rozdiel medzi jednym a druhym riesenim je povedzme 300-400e.
i30 PDe 1.4 T-GDI Now!, 6MT, Fiery Red
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
Zimná sada bude vždy porovnávanie rizík(pre pneumatiku a disk) z nekonečného prezúvania a nákladov s tým spojených. Na druhej strane bude vždy vyššia vstupná investícia ale aj možnosť ušetrenia za pneuservisné služby počas životnosti pneumatiky a vykonanie nejakého užitočne-zdravého pohybového cvičenia pri svojpomocnej sezónnej výmene kolies. Prípadné preváženie kolies bude vždy lacnejšie ako kompletné prezutie.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
Vždy jsem měl dvě sady a nemam problém přehodit to před garáží. Jen mě momentálně sere ta investice.
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
investice jasne, to beriem... ale tie disky... ked sa daj boh nic nestane, po 4 rokoch co sa auta zbavis dokazes este predat. a dokonca vidis odberatelov je neurekom. pasuju na i30 aj predoslej generacie.
proste v inzerate to hned vyzera inak ked k autu davas zimnu aj letnu sadu kolies... aj to je treba dat do pros tohto riesenia.
proste v inzerate to hned vyzera inak ked k autu davas zimnu aj letnu sadu kolies... aj to je treba dat do pros tohto riesenia.
i30 PDe 1.4 T-GDI Now!, 6MT, Fiery Red
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
dibarbora: přezouvám odjaktěživa, druhou sadu kol jsem nikdy neměl. K požkození disku nebo pneu při přezouvání nedošlo.
Chápu, že pro rozhodnutí, jestli přezouvat nebo mít druhou sadu disků, je potřeba zvážit hodně faktorů a každému se líbí a vyplatí něco jiného. Ale při každoročním přezouvání se guma ani ráfek nezničí, toho se nemusí nikdo obávat.
Chápu, že pro rozhodnutí, jestli přezouvat nebo mít druhou sadu disků, je potřeba zvážit hodně faktorů a každému se líbí a vyplatí něco jiného. Ale při každoročním přezouvání se guma ani ráfek nezničí, toho se nemusí nikdo obávat.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
O tom nepoškodení pneu pri pravidelnom prezúvaní si dovolím nesúhlasiť. Bývalé auto som kúpil s dvomi sadami pneu a jednými diskami, pohľad na pätky letných pneu teda veselý nebol (prasklín na nich bolo habadej), podľa DOT kódu mali cca 4 roky v tom čase. Takže už mali nejaké to prezutie za sebou.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
Buď mám štěstí na pneumatiky nebo na servisáky, tohle jsem naštěstí řešit nemusel.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
Paradoxne, čím sa na aute menej jazdí (10-15tkm) za rok, tým sa viac oplatí druhá sada. Pod 10tkm ročne bohate postačia zimné gumy celoročne.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
jj, přesně tak. Mě vydrží pneu nejčastěji cca 2 - 3 sezóny, takže přezouvání je pro mě levnější...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
-
- *
- Příspěvky: 52
- Registrován: 29 zář 2014, 13:05
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
Zdarte chlapi,
z i30 2.gen mě zůstaly lité zimáky 15 palců (195/65), na moji nové i30 3.gen mám z fabriky rovnou 17ctky...to asi nemá cenu ani zkoušet, ne? (podle toho co tady čtu...)
Je fakt, že za zkoušku nic nedám..
z i30 2.gen mě zůstaly lité zimáky 15 palců (195/65), na moji nové i30 3.gen mám z fabriky rovnou 17ctky...to asi nemá cenu ani zkoušet, ne? (podle toho co tady čtu...)
Je fakt, že za zkoušku nic nedám..
Hyundai i30 CW 1.4 T-GDI, 6/2018, Style GO
Hyundai i30 CW 1.6i CVVT, 6/2014, Weekend/Parking
Hyundai i30 CW 1.6i CVVT, 6/2014, Weekend/Parking
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
Já jsem teda zkusil nasadit 15" ale už když jsem viděl kolik místa je mezi 16" diskem a trmeny mi bylo jasne, že to tam nevleze. Ale zkus a uvidíš. Máš ruční nebo elektrickou ručku?
-
- *
- Příspěvky: 52
- Registrován: 29 zář 2014, 13:05
Re: Kompatibilita kol i30 GD vs PDE
Mám klasickou ručku, ale dneska jsem to čekoval jen pohledem a předni kotouče jsou vyrazně vetši než ty zadní...no přes týden asi zkusím změřit..jen mě to sere jak mám v garáží připravené 15ctky se senzorama a teď abych vyplaznul 20k za novou sadu..
Hyundai i30 CW 1.4 T-GDI, 6/2018, Style GO
Hyundai i30 CW 1.6i CVVT, 6/2014, Weekend/Parking
Hyundai i30 CW 1.6i CVVT, 6/2014, Weekend/Parking