Stránka 4 z 4

Re: Tucson nebo Kona

Napsal: 26 kvě 2020, 09:18
od cernymotyl
5 km je jsou právě ty couračky než se auto dostane až k zákazníkovi.

Re: Tucson nebo Kona

Napsal: 26 kvě 2020, 11:49
od Axel.Foley
Haberas píše: 26 kvě 2020, 07:19 Tak "vyjetá" první nádrž. Po 850 kilometrech jsem dotankoval 50 litrů. Spotřeba u nezajetého motoru 5,9 l/100km mi přijde hodně zajímavá. Tedy pokud byl motor skutečně nezajetý. Máte zkušenost, že by prodejci falšovali u skladových nových vozů nájezd? :)
Hezká spotřeba =D>

Re: Tucson nebo Kona

Napsal: 26 kvě 2020, 16:08
od Haberas
Mr. HYUNDAI píše: 26 kvě 2020, 08:02 Oni hlavně promazali průměrnou spotřebu :wink: . Ono nepůsobí dobře, když tam svítí 12 litrů :mrgreen: . A ne každý si nechá vysvětlit, že auto pořád jen startuje, ujede v kuse jen pár metrů a ještě se musí vyškrábat na přepravní kamion :D .
Dá se nějak vypátrat datum "narození", výstupní kontroly, opuštění fabriky,... ? :)

Re: Tucson nebo Kona

Napsal: 26 kvě 2020, 16:17
od idam.i
VIN kód.

Re: Tucson nebo Kona

Napsal: 02 čer 2020, 08:16
od Haberas
Axel.Foley píše: 19 dub 2020, 13:57 ... Nevýhodou u nafty je, že je to už celkem komplikovaný stroj, zvlášť po přidání přívstřiku močoviny. Plus vypalování DPF si celkem dost cucne...
Tak jsem asi zažil první cucnutí a vypalování, +/- po 1100 km. Stejná trasa, co jsem dva dny dřív jel za 4,7l/100 :-) byla najednou spotřeba přes 7 litrů a v podzemní garáži na Letňanech smrad, jako když někde něco hoří. Tak to bylo asi od nás.:)

Re: Tucson nebo Kona

Napsal: 02 čer 2020, 11:41
od Axel.Foley
To je ono, vypalování DPF se projevuje přesně takhle.

Re: Tucson nebo Kona

Napsal: 02 čer 2020, 12:51
od Haberas
Zajímavé, že u motoru HDI (Citroen) jsem si toho snad nikdy nevšiml...

Re: Tucson nebo Kona

Napsal: 02 čer 2020, 12:56
od dibarbora
Lenže tam si mal iný systém DPF, ktorý používa aditívum EOLYS do nafty. Sadze v DPF horia pri nižšej teplote a častejšie sa tiež vytvárajú podmienky na prirodzenú regeneráciu.