Stránka 4 z 5

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Napsal: 30 lis 2020, 09:51
od Axel.Foley
Pěkná spotřeba =D>

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Napsal: 30 lis 2020, 09:57
od Minko
veru keď som videl prvé ceníky s výbavami ešte než prišli i20 k dealerom bol som poriadne sklamaný, v základe a nižších verziách začínajú byť tie výbavy čoraz chudobnejšie. Ako mi však povedal jeden z dealerov, je to daň za to aby tie autá nestáli nekresťanské peniaze a dodržali všetky serepetičky EÚ emisnými normami počínajúc a meraním tlaku v pneu, SOS tlačítkom a inými sprostosťami končiac. Napríklad v dnešnej dobe nemať kontrolku nízkej hladiny oleja považujem za oveľa nebezpečnejšiu záležitosť než nízky tlak v pneumatikách. Ale je to jedna z obiet za príkazy EÚ.

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Napsal: 30 lis 2020, 09:59
od Axel.Foley
Minko: Z aut postupně mizí spousta užitečných věcí a přibývají hovadiny. Z některých už dokonce zmizel i teploměr chladící kapaliny :?

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Napsal: 30 lis 2020, 10:03
od Minko
Axel úplne súhlasím. napríklad síce úplna blbosť ale veľmi praktická vec, navyše si myslím že svojím spôsobom aj prvkom bezpečnosti kontrolka nízkej hladiny kvapaliny do ostrekovačov (zvlášť v zime mimoriadne dôležité) taká i20 mojej generácie nemá (aspoň v mojej výbave ale myslím že vôbec) pričom ceed z roku 2008 v strednom stupni výbavy bez príplatkov ju mal... akože dosť shit v tomto pohľade. Už ma zopárkrát nedostatok kvapaliny nemilo prekvapil na i20 :D to nehovorím o zážitku s olejom, ktorý si čítal vo vlákne o mojom aute.. mali sme kedysi na SŠ chemikárku, ktorá keď sme niečo nevedeli vždy hovorila: ta toto neviete? šak gazdovský rozum zapojte a prídete na to :D tu sa gazdovský rozum zásadne prestal používať v oblasti predpisov áut v EÚ ](*,) ](*,) ](*,)

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Napsal: 30 lis 2020, 10:55
od zulyk
On aktivní Torque Vectoring, pokud jsi myslel tohle, musíš hledat u jiných značek v jiném cenovém spektru a u čtyřkolek, zejména :wink: :shock: Třeba Subaru Levorq atp.
[/quote]
ziadne stvorkolky...myslel som jednoduche pribrzdovanie kolies v zakrute cez brzdy, vw group preto ma oznacenie XDS a pouziva to uz aj obycajna fabia... :wink:

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Napsal: 30 lis 2020, 11:39
od Mr. HYUNDAI
A je to vyloženě úžasné řešení, zejména s ohledem na životnost brzdového obložení ](*,) ](*,) ](*,) ...

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Napsal: 30 lis 2020, 11:45
od stanKon
Další fíčura co by v autě do běžného provozu neměla správně co pohledávat. To už dneska neumí lidi ani projíždět zatáčky?.
Tohle chápu pro sport, ale naučit se jezdit se spoleháním na elektroniku, pak sedneš do auta bez a rozbiješ v lepším případě držku sobě a v horším zabiješ spolujezdce nebo protijezce. :?

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Napsal: 30 lis 2020, 13:20
od Miroslav 62
zulyk píše: 30 lis 2020, 10:55 On aktivní Torque Vectoring, pokud jsi myslel tohle, musíš hledat u jiných značek v jiném cenovém spektru a u čtyřkolek, zejména :wink: :shock: Třeba Subaru Levorq atp.
Zulyk píše
ziadne stvorkolky...myslel som jednoduche pribrzdovanie kolies v zakrute cez brzdy, vw group preto ma oznacenie XDS a pouziva to uz aj obycajna fabia... :wink:
[/quote]
Zulyk
Tak toto už mám aj na type 2015 a je to fajn lebo keď naletím na málo adhézny povrch v zákrute alebo na kruháči tak ma to pekne zrovná takže som to ešte nedal do úplneho šmyku a to nejazdím ako slimák

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Napsal: 30 lis 2020, 14:04
od petzl62
zulyk píše: 30 lis 2020, 10:55 ziadne stvorkolky...myslel som jednoduche pribrzdovanie kolies v zakrute cez brzdy, vw group preto ma oznacenie XDS a pouziva to uz aj obycajna fabia... :wink:
Jo tak, tak to jsi mne po čase opravdu pobavil :mrgreen: :mrgreen:
Elektronická uzávěrka diferenciálu XDS je nedílnou součástí elektronického stabilizačního systému a protiprokluzové regulace ASR. Zjednodušeně řečeno - tyto systémy v rámci daných možností snižují riziko protáčení kol, jehož následkem je smyk automobilu.
A tuhle fičuru, tak důležitě nazvanou XDS řeší u :hyu: spolehlivě fungující ESP s funkčním ASR.A žádnou pseudouzávěrku dierenciálu k tomu nepotřebují :wink: Ostatně na svém fastbacku jsi tuto funkci neobjevil??? :shock:
Hezký den pane zulyk :lol:

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Napsal: 30 lis 2020, 14:07
od petzl62
Miroslav 62: :wink: =D> =D> =D> Ano přesně, a to už jsem měl i v i30 z roku 2010 :D/

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Napsal: 30 lis 2020, 15:16
od zulyk
tak to som rad, ze si sa pobavil :wink:

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Napsal: 30 lis 2020, 17:02
od petzl62
A ještě jedno malé alibistické upřesnění :shock:
Jak jsem se právě čerstvě dozvěděl, tak námi kritizovaná chybějící schránka na brýle, není ani v novém Golfu 8 v ceně 766 tis. ](*,) ](*,) Mimo jiné :roll:
Takže vlastně pohoda :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Napsal: 30 lis 2020, 19:17
od Axel.Foley
Jestliže schránka stojí 10 korun, při výrobě milionu aut se úspora projeví. Navíc VW potřebuje každé euro na připravovaný přechod na tvrdou elektromobilitu.

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Napsal: 30 lis 2020, 19:33
od petzl62
Jo, jo a proto chybí v nových Golfech kolenní airbag, vzpěry kapoty, roletka držáku nápojů... však je to volks..., no a za mne je to spíš poslední dobou folks :wink: :idea: :-k
Ono je důležitější být digitální a online, když už budeš mít rozdrcený kolena :mrgreen:

Re: i20 BC3 1,0 T-GDi Style

Napsal: 01 pro 2020, 09:45
od Mr. HYUNDAI
Když je řeč o tom, co chybí. Dost mě překvapilo, že víčko nádrže nemá z vnitřní strany držák na zátku. Zátka je sice chycená k autu poutkem, ale buď jí necháte plandat a mlátit o blatník nebo jí přehodíte přes pant dvířek a zase se bude mlátit o blatník ](*,) ](*,) ](*,) .
Jsem je nějak s tou promyšleností nové i20 přechválil :roll: .