Re: Tucson - dodací termín
Napsal: 15 kvě 2022, 13:40
Je to opravdu věc názoru. N-line vypadá hezky, ale třeba 19 kola jsem nechtěl a černé plasty okolo kol se mi prostě líbí víc než lakované. To samé výbava, tohle tam chci a tohle už ne.
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
Takhle svizne dodani bude tim manualem, podle mne.
Mě hlavně zaujalo na těch lakovaných dílech kolem blatníků, že zasahují i do podběhů, kde jsou taky lakovaný. Takže tam to odrbou kamínky jako první.Martinsp píše: 15 kvě 2022, 13:40 Je to opravdu věc názoru. N-line vypadá hezky, ale třeba 19 kola jsem nechtěl a černé plasty okolo kol se mi prostě líbí víc než lakované. To samé výbava, tohle tam chci a tohle už ne.
Mě třeba právě ty lakované plasty, absence laciné stříbrné lišty nad bočními okny, nádherný zadní nárazník s dvojitou koncovkou výfuku, hezčí kola, jiná sedadla s červeným prošíváním, prostě je propracovanější.Mi.Ha. píše: 14 kvě 2022, 22:52 Co koho táhne k N line, když i na lehký terén u tohoto auta lakované plasty na pikaču. Jedině se nikam krom silnice nepodívá.
Představ si , že nevím.
Birdr píše: 17 kvě 2022, 06:38Mě třeba právě ty lakované plasty, absence laciné stříbrné lišty nad bočními okny, nádherný zadní nárazník s dvojitou koncovkou výfuku, hezčí kola, jiná sedadla s červeným prošíváním, prostě je propracovanější.Mi.Ha. píše: 14 kvě 2022, 22:52 Co koho táhne k N line, když i na lehký terén u tohoto auta lakované plasty na pikaču. Jedině se nikam krom silnice nepodívá.
O terénu neuvažuji vůbec, na to mám Suzuki Vitaru.
Mě by se líbilo,kdyby v ceníku šel objednat ten červeně prošitý interiér,ten je pěkný. Kola nee, když už ,tak u takové verze musí působit lehce a alespoň aby byly vidět brzdiče. Koncovky výfuku ty se jim povedly.
Vidím to stejně, když bych pořizoval novýho Tucsona, šel bych taky do N-linu. Jak mi ta stříbrná linka připadala zajímavá, tak už mi tam tak nesedí. A navíc přední nárazník je u N-linu propracovanějí - ten díl kolem světel je rovně do pravého úhlu, u běžných verzí je to vytvarované dolů a to auto působí zepředu tak nějak smutně. A řekl bych, že díky větší ploše laku působí to auto mohutnějším dojmem.Birdr píše: 17 kvě 2022, 06:38Mě třeba právě ty lakované plasty, absence laciné stříbrné lišty nad bočními okny, nádherný zadní nárazník s dvojitou koncovkou výfuku, hezčí kola, jiná sedadla s červeným prošíváním, prostě je propracovanější.Mi.Ha. píše: 14 kvě 2022, 22:52 Co koho táhne k N line, když i na lehký terén u tohoto auta lakované plasty na pikaču. Jedině se nikam krom silnice nepodívá.
O terénu neuvažuji vůbec, na to mám Suzuki Vitaru.
A co se týká těch lakovaných plastů, zasahujících do podběhů? Taky jsem si při koupi říkal, že to není nejrozumnější řešení. Ale pak mi došlo, že je to vyměnitelný díl, tak kdybych chtěl opravdu leštěnku, tak je po čase vyměním, nebo nechám nalakovat. Ale není to tak horký, včera po umytí auta od žlutýho pylu jsem si je důkladně prohlídl a po 8000 km na nich není ani škrábnutí. A to u nás v poslední době záplatují silnice opět stylem, jak za Marie Terezie a všude je spousta štěrku. Zřejmě nějakej pružnej lak.