Hlásím se k nevěřícím Tomášům.
motor 1,5 dpi 81kw vs 70 kw
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: motor 1,5 dpi 81kw vs 70 kw
"S 81 kw jsem ale přes zimu měl spotřebu stejnou jak v létě (což mi většinou nikdo nevěří)"
Hlásím se k nevěřícím Tomášům.

Hlásím se k nevěřícím Tomášům.
- Reklama
Re: motor 1,5 dpi 81kw vs 70 kw
Ak platí údaj pre 81kW Vmax. 187km/h čo si vložil do fotky, tak po prepočítaní prevodového pomeru to odpavedá rýchlosti na 5ty prevodový stupeň pri 6000ot.. Je to vlastne max. výkon pri max. otáčkach a pneumatikách 205/55/16. Tomu by som aj veril.mozecek píše: 14 bře 2025, 10:32 s 81kW sem jel 200 a jestli si dobre vzpominam problem nebyly otacky, ale nedostatek vykonu. 70kW by uz byla ve vyssich otackach ale ten vykon stejne nema.
70kW verzia s ľahším stálym prevodom by pri rovnakých podmienkach išla Vmax. 182km/h
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: motor 1,5 dpi 81kw vs 70 kw
Mal som možnosť vyskúšať nový kombi 71 kw. Oproti môjmu 81 kw kombi je rozdiel dosť veľký. Tých 10kw CHÝBA. Otáčky pri 90kmh sú 2500. Pri 100-2800, 110-3100, 120-3400, 130-3700, 140-4000.
Re: motor 1,5 dpi 81kw vs 70 kw
Fotky z rýchlosti a otáčok zo 71 kw dpi. Teraz si to môže každý porovnať.
- Přílohy
-
- IMG_20250316_222856.jpg (40.42 KiB) Zobrazeno 1990 x
-
- IMG_20250316_222800.jpg (45.83 KiB) Zobrazeno 1990 x
-
- IMG_20250316_222721.jpg (43.03 KiB) Zobrazeno 1990 x
-
- IMG_20250316_222608.jpg (41.48 KiB) Zobrazeno 1990 x
-
- IMG_20250316_222517.jpg (44.35 KiB) Zobrazeno 1990 x
Re: motor 1,5 dpi 81kw vs 70 kw
neboli otáčky = 28,31 * rychlost
Re: motor 1,5 dpi 81kw vs 70 kw
Otazka, kolik je to v realu. Ja mam pri 140 realnu na zimacich 132, na letnancich 135. Oboje origo kola a disky od 
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: motor 1,5 dpi 81kw vs 70 kw
Jinak bily budiky jsou pekny. To je digi, ze? Kolik to umi barev / designu?
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: motor 1,5 dpi 81kw vs 70 kw
chtel jsem pro srovnani 81kW ale bohuzel sem to tahnul na 5ku
.. a nemuzu si pomoct ale me se analog budiky libi vic
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Re: motor 1,5 dpi 81kw vs 70 kw
No je to tak 81 má 4.267 a 71 má 4.400 takže lehčí převod.
I30 1.5DPI 2024
-
petercheco
- *
- Příspěvky: 30
- Registrován: 01 bře 2025, 12:22
Re: motor 1,5 dpi 81kw vs 70 kw
V mém voze jsem nalezl čtyři varianty budíků. Každý je jinak barevně. Nezkoumal jsem zatím, zdá se dají uvolnit jiné nebo je upravovatOdjinud píše: 17 bře 2025, 19:53 Jinak bily budiky jsou pekny. To je digi, ze? Kolik to umi barev / designu?
Hyundai i30 kombi 2025, 1.5 DPI 71kW, man. převodovka, Style Safety
Shell Helix Ultra AH 0w-20 / Liqui Moly Special Tec AA 0w-20
Shell Helix Ultra AH 0w-20 / Liqui Moly Special Tec AA 0w-20
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20667
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: motor 1,5 dpi 81kw vs 70 kw
U
na jakékoliv úpravy budíků zapomeň.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
-
petercheco
- *
- Příspěvky: 30
- Registrován: 01 bře 2025, 12:22
Re: motor 1,5 dpi 81kw vs 70 kw
Fakticky mi to nevadí... Vybral jsem si z nich a jsem spokojený
. U VW/Audi/Škody to také jsou jen dva/tři a nikomu nic nevadí. Tady si myslím, že není o čem 
Hyundai i30 kombi 2025, 1.5 DPI 71kW, man. převodovka, Style Safety
Shell Helix Ultra AH 0w-20 / Liqui Moly Special Tec AA 0w-20
Shell Helix Ultra AH 0w-20 / Liqui Moly Special Tec AA 0w-20
Re: motor 1,5 dpi 81kw vs 70 kw
Tak jsem, nakonec, sehnal necelé 2 roky starou i30, 1.5, 81kW, 15 000 km. Díky za názory a zkušenosti v této diskusi. Po zkušenostech s O I, 1,6 LPG zatím žádný problém s mizivým zrychlením na 6 tku se počítá, hluk okolo 130 km, kterým se straší je také OK (alespoň pro mě, po přechodu z jiného auta) Hledám SOS tlačítko u světla, ale marně... Na to, že je povinné od 2018, a já mám 2023 tak je to divné, že tam není... Že by mysleli homologaci od 2018?, Tyto i30 III. generace jsou od 2017, tak by to dávalo smysl, ale v návodu pro vůz je to uváděno u toho zrcátka.
Re: motor 1,5 dpi 81kw vs 70 kw
SOS tlačitko alias eCall je odvislé dle výbavy, povinné je od roku 2018 ale to není datum výroby nýbrž homologace modelu auta
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW