Hyundai Accent 1.6 benzín

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

myslim ze v konstrukci budou stejny nebo dost podobny. vse se bude tocit okolo jednotky (mozna vstriky, sani a vyfukovy potrubi)
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Reklama
 

Fantom22
Příspěvky: 9
Registrován: 31 říj 2007, 15:21

Příspěvek od Fantom22 »

vlastaFR píše:myslim ze v konstrukci budou stejny nebo dost podobny. vse se bude tocit okolo jednotky (mozna vstriky, sani a vyfukovy potrubi)
základ je možná stejný.. nekoukal jsem na vrtání a zdvih.. ale CVVT (alis u BMW valvetronic) je proměnlivá délka sacího potrubí stejně tak jako zdvih ventilů .. takže motor s tímhle zatahuje od nízkých otáček jako by to byl dvouventil, ale točí až do otáček o kterých se může dvouventilu zdát. a co mám zkušenosti s I30 s CVVT, tak je tichonkej (na rozdíl třeba od fordové 1.6 se 100 koníkama, která bručí jak medvěd před večeří)
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Za cca 14 dní vám povím, jestli vrčí jako medvěd nebo je tichý, jako lesní víla :lol: :wink:
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
David C3
*****
Příspěvky: 1769
Registrován: 11 zář 2006, 16:01
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od David C3 »

a ja ti povím jak vrčí tichá nafta :-) :lol:
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

:lol:
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Hardcam »

1.6 je prijemne ticha...teta ho ma a i v te zlate metle.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
jandaxx
***
Příspěvky: 508
Registrován: 21 čer 2005, 19:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od jandaxx »

základ je možná stejný.. nekoukal jsem na vrtání a zdvih.. ale CVVT (alis u BMW valvetronic) je proměnlivá délka sacího potrubí stejně tak jako zdvih ventilů .. takže motor s tímhle zatahuje od nízkých otáček jako by to byl dvouventil, ale točí až do otáček o kterých se může dvouventilu zdát. a co mám zkušenosti s I30 s CVVT, tak je tichonkej (na rozdíl třeba od fordové 1.6 se 100 koníkama, která bručí jak medvěd před večeří)


Valvetronic od BMW je něco trochu dokonalejšího. Vůbec třeba nemá škrtící klapku. :wink: [/quote]
Fantom22
Příspěvky: 9
Registrován: 31 říj 2007, 15:21

Příspěvek od Fantom22 »

Valvetronic od BMW je něco trochu dokonalejšího. Vůbec třeba nemá škrtící klapku. :wink: [/quote][/quote]

s tou klapkou to je zase něco jinčího.. ale valvetronic.. znamená přeloženo do češtiny řízení zdvihů ventilů (jak výfuk tak sací).. takže to k tomu přirovnávám, protože CVVT je zkratka toho samého systému (jen kvůli autorským prácum tomu říkají jinak.. stejný jako TDI, HDI, DCI, CRDI - všechno je to turbodiesl.. ale autorský práva názvu)
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7923
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

Fantom22 píše:Valvetronic od BMW je něco trochu dokonalejšího. Vůbec třeba nemá škrtící klapku. :wink:
[/quote]

s tou klapkou to je zase něco jinčího.. ale valvetronic.. znamená přeloženo do češtiny řízení zdvihů ventilů (jak výfuk tak sací).. takže to k tomu přirovnávám, protože CVVT je zkratka toho samého systému (jen kvůli autorským prácum tomu říkají jinak.. stejný jako TDI, HDI, DCI, CRDI - všechno je to turbodiesl.. ale autorský práva názvu)[/quote]

ahhh.. osemetne si to napisal.... TDI nie je CRDi, zeru sice diesel ale princip je iny.. ale suhlas DCI (renault), TDCi (Ford) HDI (PSA) je viac nazvov pre ten isty princip

1,6 CVVT je super motor, myslim ale ze je ho do trochu usadleho Accenta skoda... ak by trochu pritvrdili podvozok a narazili nieco do zadnej napravy aby tak neskakala bolo by to velmi prijemne zvezenie
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
netek
Příspěvky: 2
Registrován: 28 dub 2007, 21:58

Příspěvek od netek »

Nazdar Accentaci. Koupil jsem 1.6ku na vanoce. Mam najeto 3600km a jsem spokojen. Ze zacatku byla spotreba skoro 8 litru, ale stale jde dolu. Trasa Olomouc Praha po dalnici pri prumeru 125 je spotreba 7,2litru. Spatecni cesta pres Hradec pri prumeru 80 spotreba 6,3litru. Motor je velice zivy a zabira jiz od 1500 otacek. Rozdil v cene oproti 1.4ce je deset tisic, ktere za ten pocit z jizdy rozhodne stoji. Vsem vrele doporucuji. Pripadne dotazy rad zodpovim.
Uživatelský avatar
palčo
**
Příspěvky: 306
Registrován: 15 lis 2007, 17:41
Bydliště: RK

Příspěvek od palčo »

To sa Ti povie: "Vsem vrele doporucuji." A čo stým čo mám v garáži? :lol: :lol: Ale ja som aj s ním veľmi spokojný, aj manželka (aj s manželkou :wink: ).
HYUNDAI Accent, 1,4 Dynamic-Gold beige
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Jojo. Mně taky prodejce doporučoval 1,4 benzin, ale já mám srdce sportovní a tak jsem si objednal 1,6. Naftu nevyužiju. A je pravda, že rozdíl 10 000Kč není tak hroznej;-)
Měl jsem 1,6 feldu, tak jsem zvědav na accenta.
Kolega z práce ho má v 1,6 a taky spokojenost...uvidím;-)
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
Rudolf
**
Příspěvky: 389
Registrován: 10 čer 2007, 17:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rudolf »

Moje pocity z prvních 500km s tímhle motorem jsou velmi pozitivní. Na to, že je motor ještě syrovej mě překvapil zvukovým projevem. V 90km/h o něm člověk skoro neví. Spotřeba dle PP 6,8 (dálnice 100km, 2. třídy tak 40km, krátké popojíždění v -10stupních cca 20km, zbytek 1. třídy). Když je potřeba předjíždět stačí přidat plyn a motor je ihned cítit. Jsem rád, že jsem těch 10000,-Kč přidal.
Hyundai Atos Prime 1,1i;
Obrázek
Hyundai Accent Elegance 1,6i CVVT;
Obrázek
KamikazeDriver
Příspěvky: 6
Registrován: 01 led 2008, 23:30
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KamikazeDriver »

Ahoj, tak sem si to tu pročetl a píšu své poznatky .. I já sem od loňska (listopad 2007) majitelem 1.6 16V CVVT new accenta. Rozhodování bylo u mě docela jednoduché, jezdil sem na R. Megane rv 2000 (facelift) 1.4 16V, jelikož sice v papírech vypadalo hezky něco okolo 74kW, v autě to moc poznat nebylo. Za další sem docela odpurce dieselů, prostě nerad sdeám do traktoru (nic pro ti). Takže 1.4 a 1.6 ? Samozřejmně, že 1.6 a hezkých 82kW :) Každopádně s autem moc najeto zatim nemám něco kolem 2500km, ale i tak sem spokojen s motorem i s jeho vlastnostmi. Jak já říkám, ať vypadá jak chce Hyundai = korejec ale motor je japonec :)
Benzin 1.6 16V
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

KamikazeDriver píše:Ahoj, tak sem si to tu pročetl a píšu své poznatky .. I já sem od loňska (listopad 2007) majitelem 1.6 16V CVVT new accenta. Rozhodování bylo u mě docela jednoduché, jezdil sem na R. Megane rv 2000 (facelift) 1.4 16V, jelikož sice v papírech vypadalo hezky něco okolo 74kW, v autě to moc poznat nebylo. Za další sem docela odpurce dieselů, prostě nerad sdeám do traktoru (nic pro ti). Takže 1.4 a 1.6 ? Samozřejmně, že 1.6 a hezkých 82kW :) Každopádně s autem moc najeto zatim nemám něco kolem 2500km, ale i tak sem spokojen s motorem i s jeho vlastnostmi. Jak já říkám, ať vypadá jak chce Hyundai = korejec ale motor je japonec :)
Pěkně se to poslouchá :roll:
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Pokec“