Stránka 32 z 34

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 22 zář 2019, 11:47
od kyrmon
Dobrá zpráva! =D> Gratuluji k expanzi ;)

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 23 zář 2019, 12:15
od rokolo
To je nás Accenťáků ještě tolik, že se ještě vyplatí rozšiřovat působnost :?: Jinak skvělá informace =D>

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 04 pro 2019, 22:46
od Jozo-Lubovna
Pozdravujem vás, poprosil by som o radu. Mám hyundai i30 keď prišiel mráz začala mi svietiť kontrolka ESP ale všetko ide ako má. Bol som na diagnostike tak mi nakalibrovali uhol točenia volantu a vypli to. Po týždni mi to zasvietilo znova a niekedy ked ráno štartujem zasvieti mi kontrolka posilovač a vypne mi posilovač. Ked odpojím baterku kontrolka zhasne ale ESP stále svieti. Auto ide dobre. Potom po čase mi znova iba ráno zasvieti kontrolka posilnovač znova odpojím baterku a zas sa to vypne. Poradili mi že mi asi odchádza snímač natočenia volantu. Neviete mi poradiť? ĎAkujem

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 05 pro 2019, 08:28
od Mexican
1. ESP nie je EPS. to znamena ze ESP je zariadenie proti preklznutiu kolies, EPS je posilovac riadenia
2, toto je vlakno o Accente, nie o i30. Takze mas pech

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 07 pro 2019, 15:40
od karesino
Ja sa chcem spytat ci vie niekto na 100%,ze novsie serva s poslednym trojcislim 501 uz su spolahlive a nevypadavaju?Asi budem musiet vymenit a mam moznost si kupit z buraneho accenta prave ten novsi typ.Nechcel by som ale zbytocne vyhodit zbytocne xy sumu za pouzivane servo a nebaj boze po pol roku mat ten isty problem.

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 13 bře 2020, 10:59
od Servak
karesino - môžeš posilocač 501 vymeniť za 500, je to plne kompatibilne, netreba nič robiť/nastavovat len preskrutkovať

čisla posilovačov

563000N500 - Benzín - rv2005-2008 - kontaktný - jeden milión otočení vľavo/vpravo
563000N700 - Diesel - rv2005-2008 - kontaktný - jeden milión otočení vľavo/vpravo

563000N501 - Benzín - rv2008-2010 - magneticky
563000N701 - Diesel - rv2008-2010 - magneticky

563000N502 - Benzín - rv2010 a viac - opticke meranie
563000N702 - Diesel - rv2010 a viac - opticke meranie

kontaktný - jeden milión otočení vľavo/vpravo - akonáhle mate vibrácie/vôľe na podvozku rapidne sa znižuje životnosť dielu
vyvážene kolesa bez deformácii, čapy, tyčky stabilizátora kontrola každých 30tisic km! ak je vôla okamžite vymeniť ľ+p stranu

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 30 bře 2020, 00:49
od Rouballik
Koupil jsem si kasičku na prachy. Pořád něco opravuju a teď to vypadá na řízení. Ozývají se z toho katastrofální děsivé zvuky. Kroutim volantem a ono to doslova hučí nebo houká. Strašnej zvuk. Nechal jsem si ocenit tu nejhorší variantu a to je repase řízení. Řekli mi 4999 Kč. Prosím prosím nemůže to být něčim jinym? Je to raketa.. Nechci to platit.

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 30 bře 2020, 08:13
od kyrmon
Ahoj, zkus ten zvuk natočit a někam nahrát ;) ještě mě napadá třeba horní uložení tlumičů, to se taky umí hezky přenášet do interiéru přes řízení..

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 30 bře 2020, 11:23
od Servak
Rouballik 4999 Kč je cena raketa? :D chod do autorizovaneho servisu Hyundai :hyu: a tam sa dozvieš normalnu cenu posilovače tak sadneš na zadek.
4999 Kč je smiešna cena za repas posilovače na Accente. repas ti ušertri minimalne kolem 20.000kč 25.000kč za posilovač.

Ja mam normalnu cenu 240e plus 40e za montaž a demontaž na počkanie - zaruka 1 rok
Cenu pro klubaky :hyu: mam 220e bez montaže nebo plus poštovne

ale na cene sa vždy da dohodnut, ale chce sa to len zeptat prodejce
skusil si oslovit i dalši lidi co delaji repas?
no zatial repaserizeni ma zatial najlepši bezkonkurenčni cenu - takže hura do toho, demontuj posilovač a pošli ho tam na repas

taky jsem zvedavy co všechno dela tvuj posilovač nebo řizeni,
jak piše kyrmon: muže to byt i neco jineho, skus udelat video

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 30 bře 2020, 11:34
od Servak
karesino - už jsi kupil ten novši posilovač a vymenil? potrebujem sehnat jeden posilovač na rozborku a zjistit proč nekdy zatuhne mechanika posilovače, pri tahle zakrute za jizdy napriklad na dalnici a když chcete pootočit volantem tak musite prekonat takove zatuhnuti aby se jemne pootočil volant.

nevym jestili to dela mechanika posilovače, nebo mechanika napravy, pripadne neaky vybity čap, nebo zatuhle horni uloženi tlumiču.
Na jednom aute jsem tri krat vymenil posilovač a nevieme sa toho zbavit

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 30 bře 2020, 11:42
od Servak
Tak prave jsem zjisil že Rouballik jennom dela reklamu sve firme :D
taky spamuje aj na fiat foru :D s tohu istou rozpravkou
https://www.club-fiat.com/viewtopic.php ... 21#p227520

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 30 bře 2020, 12:02
od kyrmon
Servak: Dobrý den chci se Vás zeptat, zda pobočka v Brně teď normálně funguje? Již 2x v tomhle měsíci mi posilovač za jízdy vysadil, tak teď jezdím výhradně s připojenou diagnostikou, abych zjistil číslo chyby a následně Vás mohl kontaktovat ;)

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 30 bře 2020, 12:13
od Mambo
Jakto, že u některých aut není nádobka na kapalinu posilovače řízení? My na i10 2017 to nemáme. Ja vím, že názor je že se to nemění tak to tam korejci nedali, protože by to stálo o dvě koruny víc. Těžko říct co to udělá za 20 roků.

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 30 bře 2020, 12:16
od kyrmon
Mambo: a seš si jist, že máš kapalinový posilovač? ;) Třeba my v accentu máme elektronický a ten kapalinu nepoužívá :-

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Napsal: 30 bře 2020, 12:27
od Mambo
Jsem na to zapomněl, že jsou elektronické. Usuzoval jsem z toho, že tam vedou hadičky k tomu. Jsem to nikdy neviděl rozebrané, tím to bude.