Certe ono už je to dneska jedno
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
doba minulá, ale mě trochu nadzvedlo, že Fiat 125 P 1 500 nejel
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
v tý době jsem je dělal a pokud byly udělaný ventily, správně nastavený fórek a seřízenej karbec
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
tak patnáctka byla raketa a na tom trvám .... 1.3ky ty nejely
![Shame on you [-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
ale 1.5ka bylo jiný kafe
Máš pravdu, že Žigul 1.500 byl proti polákovi živější ... měl taky modernější motor OHC ... polák byl převzatý motor s Fiata 1.500 a byl konstrukčně zastaralejší (OHV) ..... nicměně koncová rychlost byla stejná a polák měl větší sílu v kopcích. Jeho středoobrátkový motor nepotřebovat tolik řadit, jako u Žigula ..... polák měl taky mnohem lepší brzdy. Jinak si ty auta byly dost podobný, ale Žigul byl určitě populárnější ....
a jako třetí byl právě již zmiňovaný Moskvič 412 ( 1 500 obs ). Jeho motor se vyvíjel v letecké fabrice
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
ale špatný agregát to určitě nebyl ..... vysokoobrátková mašina OHC ( asi 74 koní ) dávala Moskalovi velice slušnou dynamiku
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
i spotřeba byla mnohem lepší než u poláka a žigula ..... dalo se s ním jezdit okolo 8 litrů, což na tohle auto bylo velmi slušný ... průser u tohohle vozu byly ale brzdy .... děs běs
Omluva za off topic .... Márty, když tak to smázni ...