motor 1.4 T GDi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od vorlajz »

Počítej, ze marže na novych autech je cca 3 - 8 %... ty speciální výbavy jsou “dotovaný” ze strany dovozce... ale marže je pořad stejná... když ti dá prodejce gumy, koberce apod. tak to dává ze svého... samozřejmě, ze pak víc viděla na servisu...

Když dává prodejce slevu firmě... tak zase dostane fleetovou podporu... od dovozce... to muže být treba 16 nebo 21 % atd.
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Coppere já jsem celkem trpělivý, ale nechápu Tvojí potřebu vyjadřovat se k věcem o kterých nevíš nic nebo si domýšlíš! Já i vorlajz jsme nové :hyu: prodávali z pozice zaměstnanců dealerů. Oba se v této oblasti nadále aktivně pohybujeme. Je úplně jedno co kdysi bylo u Škodovky, tady je řeč o tom, jak to funguje u :hyu: teď. A to tu už zaznělo.

A teď by to chtělo zpátky k motoru 1,4 T-GDi, tahle diskuze je značně OT :( .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Mirus30
*****
Příspěvky: 1801
Registrován: 04 úno 2013, 19:53
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Mirus30 »

Taaaaak a dalsi na blacklistu pana Kůpra budeeeee Mr.Hyundaaaaai :roll:

Takovych prispevku je 90%, myslim, nevim, bylo to tak, nejspis.... vsechno vecne prispevky s vypovidajici hodnotou 0, ale spatny jsou nakonec ty co na to reagujou ](*,)

Sorry za OT, admin by to mohl promaznout....
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od copper5252 »

ok spět k motoru :) už jsem se tu myslím ptal na to jestli motor 1.0T-GDI je stejný jako 1.4 T-GDI tedy krom toho že 1.0 chibí jeden valec

?
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Motory 1,0 T-GDi a 1,4 T-GDi jsou příbuzní v rámci "rodiny" motorů označovaných písmenem Kappa. Nicméně jejich vnitřnosti nejsou úplně záměnné - motor 1,0 má vrtání/zdvih 71 mm/84 mm resp. 2,8 in/3,31 in, motor 1,4 má vrtání/zdvih 71,6 mm/84 mm resp. 2,82 in/3,31 in. Takže možná mají stejné ojnice, možná i ventily, to by se dalo zjistit dle OEM těchto dílů, ale písty mají odlišné vrtání, odlišné určitě budou i pístní kroužky...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Jakub91
Příspěvky: 9
Registrován: 23 kvě 2018, 10:49

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Jakub91 »

Ja ties zopar otazok k motoru:

jedna tu uz zaznela pred casom ma motor EGR ventil ? (pravdepobne ano ale pre ostotu ci niekto to nahodou nema lepsie overene :) )
Ties ma zaujimalo ci ma turbo dochladzovanie po vypnuti zapalovania podobne ako Peugeot 1.2 PureTech

vid: https://www.youtube.com/watch?v=NHZrApVekXE&t=373s

Pozeral som sa na turbo a vedu k nemu hadicky od nadrzky chladiacej kvapaliny ale netusim ci tam je aj nejake cerpadielko, ktore po vypnuti este bezi. Daval by to logiku kedze je tam Start/Stop a vyrobca nechce riskovat problemy s turbom do 5 rokov

Ak ma niekto podobne infosky tak by sa mohol podelit :wink:
Vdaka
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDi 103kW, v.Family, White Sand (05/2018 - ~)
Hyundai Getz 1.1 46kW 2004 (2010 - 2018)
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od copper5252 »

Ahoj to je mi jasné Mr. HYUNDAI , ale spíše mně zajímalo co se týká : truba /chlazení voudou / řetězu /D-cvvt / jestli maji stejně dvouokruhové chlazení / stejné svíčky /
přiště položím otazku lip :)

diky za odpověd
když člověk položí slušnou otazku týkajíci se tematu tak odpověd nedostane :)
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Uživatelský avatar
Stephano35
**
Příspěvky: 148
Registrován: 03 dub 2018, 13:13

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Stephano35 »

Zajímalo by mě jestli ste někdo někde nenašel článek případně video kde by se srovnával 1,4 TSI vs 1,4 T-GDI. accelerace, spotřeba, zvuk...atd.
Nejsem si jistej ale ten TSI ma nejaky verze kde se vypínají dva válce ne? uplně se v tom neorientuju ale podle tabulek tam má mít lepší spotřebu a větší výkon, ale jak víme tak na papíře může spousta věcí vypadat jinak než v realu :-)
Hyundai i30 Fastback 1,4 T-GDI, barva: Micron Grey, výbava: BoC (Trikolor komfort) (2018-)
Hyundai Coupe 2003 (2009-2017)
Uživatelský avatar
asd111
**
Příspěvky: 248
Registrován: 17 říj 2017, 20:31
Bydliště: Kladno

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od asd111 »

dle meho to bud podobne,mozna to tsi bude o malinko vykonnenjsi ma tusim 110kW a o 8Nm lepsi kroutak,ale asi nic z ceho bych se jako majitel 1.4Tgdi posadil na zadek.Spotreba bude asi taky podobna.
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy »

Je pravidlem, že na brzdě jsou koncernové motory (VW group) silnější, než na papíře. U mě to dělalo 145 kW naměřených versus 132 kW papírových. Viděl jsem i grafy/měření 1.4 TSi, naměřený reál na brzdě byl 120 kW a 275 Nm. U :hyu: takové odchylky nejsou.

Příklad měření 1.4 TSi:

https://autobible.euro.cz/seat-leon-1-4 ... s-vykonem/
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
Stephano35
**
Příspěvky: 148
Registrován: 03 dub 2018, 13:13

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Stephano35 »

no to se mi snad ani nechce verit ze by TSI meli ve vyslekdu o tolik vetsi vykon. Tomu leonu se taky vypínaj válce?
Jinak me spis zajimala nejaký srovnání přímo tech dvou motorů. bohužel sem taky nic nenašel. právě by mě zajímalo jak to ve skutečnosti je.
ono jak sem psal, na papíře to může vypadat nejak ale v realu to může bejt uplne jiná písnička.
Hyundai i30 Fastback 1,4 T-GDI, barva: Micron Grey, výbava: BoC (Trikolor komfort) (2018-)
Hyundai Coupe 2003 (2009-2017)
Uživatelský avatar
asd111
**
Příspěvky: 248
Registrován: 17 říj 2017, 20:31
Bydliště: Kladno

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od asd111 »

vetsi vykon nez v papirech ma drtiva vetsina aut a urcite i :hyu: Napriklad me predchozi auto Dacia s 0.9Tce mela v papirech 66kW na brzde pres 70kW.
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 8985
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od idam.i »

Meral už niekto 1,4 T-GDI ? :-k
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
dibarbora
*****
Příspěvky: 2088
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od dibarbora »

Tak ta výkonová rezerva tam musí byť, aby aj po 300tkm ten motor ešte dával aspoň to čo je v papieroch.
Ďalší dôvod sú rôzne klimatické podmienky (teplota, tlak vzduchu..), stačí dobrá horúčava a výkon hlavne preplňovaného motora ide o niečo dole.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy »

Stephano35 píše:Tomu leonu se taky vypínaj válce?
Jj, jde o totožný motor, ale už se nevyrábí, nahrazen byl 1.5 TSi, také s vypínáním.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“