Na téma správného názvosloví jsem s nevychovaným diletantem Milošem Adámkem Senior PR manažerem společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o. měl snahu vést emailový dialog. Tato osoba odmítá vzít na vědomí, že typy karosérií jsou jasně definované (viz řádek 2 druhé strany každého TP, potažmo řádek 38 EEC). Celou komunikaci omezil na větu, že marketingově to takto vnímají a takto to budou prezentovat dál.
Prodeje za květen však dokazují, že trapnost a hloupost reklam značky

na českém trhu překročila mez akceptovatelnou i laiky - trh rostl o 10,99%,

poklesl o 10,9% a jeho podíl na trhu činí pouhých 6,42%. Není to tak dávno, kdy

měl v ČR podíl na trhu cca 10%. Žádný strom neroste až do nebe a každý trh má v rámci PR hranici "agresivity", za níž prodeje nejen že přestanou stoupat, ale začnou klesat. A tady už to přišlo. Za červen očekávám prudký nárůst "prodejů" modelu i30, protože nastoupí nová várka vozidel do Programu Permanentní Mobility, což jsou dnes pro celou ČR už stovky aut. Ale trend to nezvrátí.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate