Stránka 5 z 27

Re: Brzdy (upravy, vymena kotucov a platniciek)

Napsal: 16 lis 2010, 11:56
od ZdeněkSvoboda
Dneska vyměněna brzdová kapalina.
I s prácí 360 Kč.
Servis - nový prodejce v Jihlavě AC Rozkoš.
Celkem přijemný přijímací technik, celkově dobrý přístup.

Re: Brzdy (upravy, vymena kotucov a platniciek)

Napsal: 16 lis 2010, 11:58
od cert
V Jihlavě měla mít Hyundai Pyramida Průhonice, ne?

Re: Brzdy (upravy, vymena kotucov a platniciek)

Napsal: 16 lis 2010, 12:14
od ZdeněkSvoboda
Ta tam je taky, ale už dva měsíce si tam nejsou schopni dát do kupy servis :-k ](*,)

Vzadu su naozaj bubnove brzdy?

Napsal: 14 pro 2010, 13:19
od MartinKE
Caute, doteraz som zil v presvedceni ze na accente 2007 su nielen vpredu ale aj vzadu kotucove brzdy
len tak som si precital technicke udaje k accentu 2007 na hyundai.sk a vidim ze vzadu ide o bubnove brzdy..hmm
:) inak prijemne zladovatele jazdenie prajem

Re: Vzadu su naozaj bubnove brzdy?

Napsal: 14 pro 2010, 13:38
od Vilda
MartinKE : Ale Accent r.v. 2007 má kotouče vzadu na provozní brzdy a na ruční brzdu má buben. Je to kombinace, kotouč s brzd. bubnem. Bubnové brzdy ( úplné ) vzadu měli Accenty od r.v. 2009, to už :hyu: šetřil o trochu víc ..... ](*,)

Re: Vzadu su naozaj bubnove brzdy?

Napsal: 16 pro 2010, 22:00
od 69pavel
Vilda píše:MartinKE : Ale Accent r.v. 2007 má kotouče vzadu na provozní brzdy a na ruční brzdu má buben. Je to kombinace, kotouč s brzd. bubnem. Bubnové brzdy ( úplné ) vzadu měli Accenty od r.v. 2009, to už :hyu: šetřil o trochu víc ..... ](*,)

ano ale jenom benziny, diesel ma kotouce i vzadu.

Re: Vzadu su naozaj bubnove brzdy?

Napsal: 16 pro 2010, 22:04
od Martun
69pavel píše: ano ale jenom benziny, diesel ma kotouce i vzadu.
Vážně? to je mi novinka... :shock: :-k

Re: Vzadu su naozaj bubnove brzdy?

Napsal: 17 pro 2010, 08:12
od Vilda
69pavel píše: ano ale jenom benziny, diesel ma kotouce i vzadu.
Že by to bylo jenom proto, že má diesel o 70 kg těžší motor :roll: to je divný, protože maximálku má CRDíčko skoro stejnou jako 1.4ka a 1.6ka je s max. rychlostí o dost nad oběma :-k škoda, že jsem se nepodíval v létě na tu 1.6ku r.v. 2010, kterou jsem fotil v Butovicích, jestli měla vzadu kotouče nebo ne .... i když ono je to v podstatě jedno. Bráchanec má Focuse 1.6i 2008ku a taky má vzadu bubny ..... řídil jsem ji a brzdila parádně.

MartinKE se ptal na Accenta rok 2007 a tam měli kotouče vzadu ještě všechny kubatůry ......

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 06 led 2011, 23:15
od Martin Korpel
Engineer ty mas benzin Accenta... ja od maja tohto roku + rok... sa prepisuje Accent na mna s otcovej firmy... a idem do Chipu 1.5CRDi. Uz ma pozistovane kolko co stoji a na ake hodnoty ma dostanu. Tej firme v okoli zvolena verim lebo som od nich siel uz na vela autach a vsetky chodia doteraz. zo 110koni na 140koni a na krutiaci moment 286Nm krajsie to tak vypada... ale dajme tomu 280Nm. Potom by som chcel ist do znizenia podvozku + vacsie brzdy.... len neviem davno som enpozeral vlakna... ze ci uz su dake podvozky... co sa tyka spruzin atd...aj ked DAVID C3 ci ako mal nick...tak ho mal znizeneho... Viete dakto poradit...

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 06 led 2011, 23:20
od Engineer
David C3 ho mal pružinami o 7cm, mne padlo na tej istej značky pružín "iba" 3cm.

Podvozky sú, a aj väčšie brzdy- športové- vŕtané.
Obidve veci sa pohybujú na hranici 900-1000 dolárov [-o<
Ešte chvíľu počkajme kým to niekto dostane do EU :)

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 06 led 2011, 23:33
od Martin Korpel
Engineer píše:David C3 ho mal pružinami o 7cm, mne padlo na tej istej značky pružín "iba" 3cm.

Podvozky sú, a aj väčšie brzdy- športové- vŕtané.
Obidve veci sa pohybujú na hranici 900-1000 dolárov [-o<
Ešte chvíľu počkajme kým to niekto dostane do EU :)
Mno ano ale DavidC3 mal Diesel tie su tazsie ako benziny... tak asi preto inac si to neviem vystvetlit...
SI ma potesil ze to uz existuje a zaroven som trosku sokovany cenou :D ale co som mohol cakat ...
Brzdy k vyssiemu vykonu ale treba... a dufam ze sa zmestia tie moje 15" dezenty... potom tam... :)
mam v tom uplne ze bordel nerozumiem co mam hladat... ked chcem zmenit brzdy... :(

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 07 led 2011, 01:51
od adam221
Martin> nemas na to auto...

1, znizenie pruzinami HR - pri benzine ide dole predok o 3.5cm, pri mojej nafte isiel dole o 7cm!!! zadok je ok.
2, nastavitelny podvozok - ok, cena s dovozom 1200e
3, brzdy...... Existuju firmy ktore robia kity na auta... tzv vecsie kotuce, druhe brzdice, 4piestikove, 8 piestikove, ale narovinu.
Nedas za brzdy cenu aku ma aktualne hodnotu tvoj accent. Napr. znacku D2 v brzdach povazujem za velmi dobru. Kamos ma od nich brzdy na aute v hodnote x tisi e, a nemoze dat mensie kolesa ako 17".. Ja som ich tiez pozeral na accenta, ked sa nedali kupit ine ako neorigo kotuce, a najlacnejsie D2 su cca 2230e...
cennik:
D2-BBKF12380 12 Piston Front Kit 380MM DISK $5,400.00
D2-BBKF8356 8 Piston Front Kit 356MM DISK $3,100.00
D2-BBKF8330 8 Piston Front Kit 330MM DISK $2,400.00
D2-BBKF6286 6 Piston Front Kit 286MM DISK $2,230.00
D2-BBKF6304 6 Piston Front Kit 304MM DISK $2,300.00
D2-BBKR8380 8 Piston Rear Kit* 380MM DISK* $5,800.00
D2-BBKR6330 6 Piston Rear Kit* 330MM DISK* $2,650.00
D2-BBKR304 4 Piston Rear Kit* 304MM DISK* $2,350.00
D2-BBKR286 4 Piston Rear Kit* 286MM DISK* $2,230.00

a to je iba predok...

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 07 led 2011, 07:46
od Martun
:shock: Ješkovi voči! :shock: Jste blázni, že o tom vůbec přemejšlíte... :lol: :mrgreen: #-o

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 07 led 2011, 09:44
od adam221
Ja som nad tym tiez uvazoval, ale hlavne nad bezpecnostou tak, ze brzdy...
Akurat ma odradilo, ze najmensie kolesa pri najslabsich brzdach d2 su 16", optimum 17"...
Ale aj brzdny ucinok je niekte inde.. Samozrejme az po jemnom zohriati prejavuju svoje plusy..
Co sa tyka podvozku, ak si fajnsmeker, tak nastavitelny podvozk, kde sa da z interieru nastavit tuhost, bud predok, alebo zadok, alebo naraz.. Ma to 16 urovni tvrdosti, podla toho ci chces normalne jazdit, alebo sa santit... To je taky moj malinky sen, ktory urcite nebudem riesit na accent, ale uz som sa v tom vozil....
http://www.drift-angle.sk/e-shop/podvoz ... -flex.html
toto je taka slabsia sada, pri ktorej sa neda nastavit tuhost s interieru... Ta lepsia je okolo 4tis e...

http://www.youtube.com/watch?v=iB1fHczA5mU
ake je to jednoduche si nastavit tvrdost auta :)

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 07 led 2011, 14:00
od Martin Korpel
[quote="adam221"]Ja som nad tym tiez uvazoval, ale hlavne nad bezpecnostou tak, ze brzdy...
Akurat ma odradilo, ze najmensie kolesa pri najslabsich brzdach d2 su 16", optimum 17"...
e okolo 4tis e... ..........

adam221
Ja mam nasho Accentika rad ale isto nejdem tolko investovat... normalne ma aj chut preslat...ak ti mam pravdu povedat
hehe :D vsak ceny pojdu dole.. mozno :D tak si pockam este..ten rocik aj nieco :) hehe
Ked to tak pozeram tak CHIP by ma vysiel najlacnejsie....

Mno dobre a ked budem dajme tomu len o kustik vacsie kotuce davat.. to asi budem musiet aj prasiatka menit (ci ako sa to vola) ?