Stránka 5 z 9

Re: Kde jsou dráty od blinkrů popř výstražnýho světla

Napsal: 24 srp 2009, 23:17
od KAffee
jj tak dík zkusim to a pak se ozvu jak to dopadlo

Re: Kde jsou dráty od blinkrů popř výstražnýho světla

Napsal: 24 srp 2009, 23:20
od alarm
Snáď až zajtra, nechcem sa rozvádzať.... :mrgreen:

Re: Kde jsou dráty od blinkrů popř výstražnýho světla

Napsal: 24 srp 2009, 23:22
od KAffee
:lol: :lol: jojo jasný

Re: Kde jsou dráty od blinkrů popř výstražnýho světla

Napsal: 25 srp 2009, 00:21
od Bishop2225
Kouká, koukám a divím se...
To je schémat a návodů... Nebylo by lepší místo těch předělávek koupit dálku s výstupem na blinkry?

Re: Kde jsou dráty od blinkrů popř výstražnýho světla

Napsal: 25 srp 2009, 07:25
od alarm
stará mama vravievala "za peniaze kúpi aj sprostý" :mrgreen:
Celý čas sa mu snažím vysvetliť, že ide zlou cestou....

Re: Kde jsou dráty od blinkrů popř výstražnýho světla

Napsal: 25 srp 2009, 10:52
od KAffee
i30 píše:stará mama vravievala "za peniaze kúpi aj sprostý" :mrgreen:
Celý čas sa mu snažím vysvetliť, že ide zlou cestou....
nj myslel sem že to výstup má..na aukru se tyhle modely prodávali s výstupem a pak úplně stejnej tip sem koupil a ten to neměl ](*,) ](*,) ](*,)

Re: Kde jsou dráty od blinkrů popř výstražnýho světla

Napsal: 25 srp 2009, 13:01
od alarm
](*,) ](*,) ](*,)

Re: Kde jsou dráty od blinkrů popř výstražnýho světla

Napsal: 25 srp 2009, 14:53
od KAffee
stejně kdybych mel dalkac s vystupem na blinkry tak to stejne neresi problem kam to napojit

Re: Kde jsou dráty od blinkrů popř výstražnýho světla

Napsal: 27 srp 2009, 11:27
od Bishop2225
No kdyby jsi měl dálku s výstupem, tak to máš popsaný v návodu. A napojil by jsi to úplně snadno na ten spínač výstražných nebo na relé. Většina slušných eshopů ti spolu s centrálem pošle i přesný popis a schéma přípojných míst. Musíš jim tedy v objednávce napsat co máš za auto.

i30 je fakt borec, že ti vymejšlí takový úžasný schémata, to fakt klobou dolů, ale nezlob se na mě, pokud nemáš alespoň nějaký základy práce s elektroinstalací a zapojování obvodů, tak bych se na tvým místě bál, že tam někde něco blbě napojíš. A tvůj Accent není stodvacítka a jestli tam někde na tvrdo ukostříš špatnej drát... :roll:

Já už mám docela dost zkušeností s elektronikou, ale stejně když jsem dělal různý opičárny na autech co jsem měl, vždycky všechno radši třikrát zkontrolovat a proměřit, než jednou blbě napojit a něco odpálit. Pojistky nejsou taky všemocná záchrana. Usmažíš nějaký čidlo, nebo nedej bože řídící jednotku.

Proto razím zásadu: do originální elektroinstalace co nejméně zásahů.

Re: Kde jsou dráty od blinkrů popř výstražnýho světla

Napsal: 27 srp 2009, 19:07
od alarm
Myslím, že si to vystihol veľmi presne.Snažil som sa mu pomôcť, ale "vymkol sa kontrole :lol: ) a chcel na to ísť cez rele prerušovača.Údaj, že tam ide 5 drátov je málo na diagnózu .Preto som ho navádzal na bezpečné elektrické paralelné tlačítko k tlačidlu výstražných blinkrov.A čo sa týka mňa..mám veľa skúseností z autoelektrikou , ale aj tých zlých, preto som opatrný.Mám vyrobenú skúšačku na 12V zo starej fixky, ktorá má zabudované dve ledky, červenú a žltú v protismere, takže keď to niekde opriem a je tam potenciál, ukáže mi to hneď, že kábel je zem a nie +.
Raz som s touto skúšačkou v záchvate neviem čoho spojil vodič na hlavné svetlá.Káblik som mal len tak v ruke.Behom sekundy sa roztopila izolácia a prilepila sa mi na ruku.Dlho som nemohol vyvetrať pach spáleného plastu a mäsa.Neskúšať!!! [-X

Re: Kde jsou dráty od blinkrů popř výstražnýho světla

Napsal: 27 srp 2009, 22:23
od Bishop2225
Přesně tak. Kamarád měl kdysi Escorta. Už ani nevím co na tom tenkrát dělal. Jsem mu řekl ať to proměří. Šel si koupit multimetr do Tesca. Někam to píchnul, dráty se mu roztekly, multimetr se prozkratoval a odpálil řídící jednotku. Mám slušnej multimetr za 800,- a stejně než napíchnu nějakej drát tak se snažim z manuálu vyčíst co je zač.

Ale stejně si machr, vymyslet takový opičárny, to chce spoustu zkušeností a pokusů a omylů. Stěmi zkušenostmi jsem samozřejmě myslel KAffeeho, ne tebe. To jsem poznal že zkušeností a znalostí máš hodně. =D>
Opravdu se už zvrhlo k takovým věcem, že ještě tak týden a ve vláknu by byl návod na domácí chip tuning. 8)

Re: Kde jsou dráty od blinkrů popř výstražnýho světla

Napsal: 27 srp 2009, 22:49
od alarm
domáci chip tuning-nie je problém :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ale...
Mechanický "tuning" som skúšal kedysi na Š 100-preplňonal som ju vysavačom, ale bez uspechu :^o

Re: Kde jsou dráty od blinkrů popř výstražnýho světla

Napsal: 27 srp 2009, 23:04
od Bishop2225
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vysavačem??? =D>

Hele chtěl jsem se tě zeptat, jak jsi psal o tom imobilizeru, je to docela dobrej nápad. Jak to zapojit je mi jasný, ale jak si řešil případ že se auto neodemkne centrálem? Měl jsi někde pro jistotu tajný tlačítko, kterým se dalo to relé sepnout? Nebo jsi spoléhal na 100% na centrál?

Re: Kde jsou dráty od blinkrů popř výstražnýho světla

Napsal: 27 srp 2009, 23:35
od alarm
Je to trochu inak.Použil som dvojkanálový prijímač a vysielač.Jeden kanál som nechal na otváranie, druhý na zatváranie.Dôvodou bolo niekoľko, najlepší ten, že je problém otáčať polaritu napätia na motorček, pri dvojkanály nemusíš, a keďže máš dva samostatné kanály, ľahko vieš urobiť rozlíšenie na jednoblik pri otvorení a trojblik na zavretie, pretože máš dve elektrické cesty.
Centrálne takto funguje LEN , keď si mimo auta, takže prečo to nevyužiť keď si vnútri.Otočením klučika do polohy1 alebo 2 privedieš na pomocné relé 12V, a rele ti presmeruje výstup s prijímača nie na motorček s centrálu ale na čokolvek iné, napr. drží ti palivové čerpadlo.Dialkové dáva len cca 1 sekundový impulz,(viem mu nastaviť aj minutu , ale trpel by motorček centrálu), tento impulz naštartuje rele s dvomi spínanými kontaktami.Jeden zo spínaných kontaktov je použity ako samonasieraci kontakt, takže rele po impulze udržuje sameho seba v chode,kým nevypneš klúčik.a druhý kontakt drží to palivové.Takže prídeš k autu,cvakneš dialkovým, otvoríš dvere,vopcháš klúčik,otočíš, cvakneš dialkovým a štartuješ.ANI TVOJ SPOLUJAZDEC NEZAREGISTRUJE, ŽE SI SA VLASTNE IDENTIFIKOVAL.Nič nezabudneš prepnúť, systém sa zhodí sám do polohy bez palivového.Mám tam aj kontrolnú ledku, ktorá po príchode impulzu pred štartom zhasne a ja viem, že vlny, ktoré nevidím dorazili k prijímaču.Mám to ale urobené tak, že pri neoprávnenom štarte už nepomôže nič, len odpojenie 12V z aku. A teraz to , na čo si sa pýtal.Pokial tam nebude centrálne, alebo sa niečo prihodí s mojimi polovodičovými obvodmi, pre každý prípad nosime v aute jeden protikonektor a palivové jednoducho po elektrickej stránke vrátim do pôvodnej polohy=trvalo spojené drôty.

Tlačítko by hladal každý,rozpojiť konektor a zaslepiť ho druhým asi nikto.

Re: Kde jsou dráty od blinkrů popř výstražnýho světla

Napsal: 27 srp 2009, 23:49
od Bishop2225
Tak to mě fakt nenapadlo. Dobře vymyšlený. Předpokládal jsem že budeš mít jednoduše přerušený obvod od zapalování spínacím relé, které bude spínáno impulsem při otevření centrálem. Napadlo mě zajímavý umístění nouzovýho přemostění. Umístit ho do volné pozice do pojistkové skříně. V případě nouze by jsi jen strčil pojistku a je to. A tam by nouzovej spínač nikdo nehledal.

Koukám dokážeš si dobře vyhrát, možná by to mohl být zajímavej vedlejšák. Spousta lidí by asi slušně zaplatila za takhle dobrej imobilizer.