Stránka 5 z 8

Re: NOVÝ new accent 2011

Napsal: 21 úno 2011, 20:25
od Martun
tady je alespoň vidět, jak je dobře že je člověk odlišnej.. já byl v servisu, tak jsem obhlídnul vše co tam měli.. až na SF vše v černým interiéru... prostě mě to nenadchlo.. vůbec [-X proto hurá zato, že si můžeme vybrat z barvy interiéru.. :D/

Re: NOVÝ new accent 2011

Napsal: 21 úno 2011, 20:41
od tombas
Když ona fakt není černá jako černá, hodně záleží na použitých materiálech, jejich kvalitě, přírodní kůže a semiš je o něčem jiném než nějaký hadr, ale to asi v ácovi nebude co? :roll:

Re: NOVÝ new accent 2011

Napsal: 21 úno 2011, 20:45
od Martun
tombas
No když se podívaš pořádně na ten katolog na poslední stranu, tak ve výběru potahů, kůže je.. :D/

Re: NOVÝ new accent 2011

Napsal: 03 bře 2011, 06:52
od vichrus
V souvislosti se Ženevou (a nepředstavením nového Accenta) jsem se včera zkusil doptat importéra, jak to s ním bude (a jestli vůbec), tady je odpověď:

"Vážený pane,
s novým Accentem se zatím pro Evropu nepočítá, ale pokud to půjde, rádi bychom v ČR tento oblíbený model nabízeli. Jak to dopadne, v tuto chvíli netuším, ani nevím, kdy bude jasno, i když do léta by to být mohlo.
Jestliže na nový vůz spěcháte a nemůžete čekat, až se situace okolo Accentu vyjasní, určitě doporučuji se zamyslet nad modelem i30. Hatchback je praktičtější než sedan, navíc poměr cena/výkon a výbava je především u akční verze Trikolor vynikající. Z vlastní zkušenosti (s oběma vozy jsem najezdil přes 30 000 km) mohu potvrdit, že hlavně jízdními vlastnostmi je i30 o úroveň lepší, především díky skvělé víceprvkové zadní nápravě a účinnějším brzdám. Každý náš prodejce Vás jistě nechá si i30 vyzkoušet, abyste se o tom přesvědčil sám.
S pozdravem,


Jiří Hadamovský
Product Specialist
Hyundai Motor Czech s.r.o.
Bucharova 1186/16, 155 00 Praha 5, Czech Republic
Tel.: +420 251 025 366, Fax: +420 251 626 965
e-mail: hadamovsky.jiri@hyundai.cz http://www.hyundai.cz"

Re: NOVÝ new accent 2011

Napsal: 03 bře 2011, 07:42
od vlado1979
Súhlasím s product specialistom, že i30 je výborné auto. Cena je tiež viac ako prijateľná a to nehovorím o kvalite interiéru oproti accentu. Stojí za zváženie.

S i30 brázdim naše rozbité cesty takmer 3 roky a musím povedať, že kvalita, výbava a hlavne spoľahlivosť je výborná. Zazneli tu tipy na C4, ale je to novinka a bude mať "detské" problémy, tie sa vychytajú do 1-2 rokov.

Keby som dnes vyberal auto v cenovej hladine 10-15 tisíc €, s najväčšou pravdepodobnosťou by som si zase vybral i30.

Re: NOVÝ new accent 2011

Napsal: 03 bře 2011, 08:25
od tombas
vlado1979 píše:...s najväčšou pravdepodobnosťou by som si zase vybral i30.
A není už teda lepší ta Kia Cee'd? Minimálně je podle mého názoru hezčí.

Re: NOVÝ new accent 2011

Napsal: 03 bře 2011, 08:33
od vlado1979
Ceed stojí za zváženie. Facelift jej pomohol, navyše záruka je bezkonkurenčná. Aj spoľahlivosť je vynikajúca, pri teste autobildu na 100 tisíc km zabodovala. Cena je však vyššia oproti i30. Je to na každom kupujúcom aké priority má. Ceed by som nevylúčil z výberu a určite uprednostnil napr. pred C4.

Re: NOVÝ new accent 2011

Napsal: 03 bře 2011, 09:51
od Gandalf
Já bych pro změnu upřednostnil novou C4 :D Sice jsem neporovnával detaily základní výbavy obou modelů, ale mám za to, že C4 jistě nijak nezaostává a zpracování, materiály nebo jízdní komfort jsou bezpochyby vyšší. Otázkou je také cena a dostupnost náhradních dílů a servis obecně...
Mě osobně se docela líbí také nová Kia Rio a jsem zvědav na cenovou nabídku českých prodejců.

Re: NOVÝ new accent 2011

Napsal: 03 bře 2011, 09:55
od Mexican
mna len zaraza ze ti PR joudove vedia co je pre kupca lepsie. Ze HB je praktickejsi ako sedan. Mozno raz rocne. i30 u mna nema sancu, motorizacie (benzinove) su nic-moc. Skusal som 1,4 a 1,6. A nejde to. A hnevaju ma tych xy drobnosti ktore zneprijemnuju zivot. Nahradenim Accenta i30 by som si nepomohol. A do buducnosti si chcem pomoct

Re: NOVÝ new accent 2011

Napsal: 03 bře 2011, 10:03
od Vilda
vlado1979 píše:Súhlasím s product specialistom, že i30 je výborné auto a to nehovorím o kvalite interiéru oproti accentu.
Accenta mám třetí rok a kromě v zimě klepající nápravy, s ním nemám žádné problémy ..... a vaši víceprvkovou zadní nápravu bych kdykoliv vyměnil za mnohem lepší převodovku, kterou má proti i30ce Accent. Co tady poslední dobou čtu, tak to s kvalitou vašeho interieru a potažmo celýho vozu, neni nijak slavný ....

A co se týká dovozu Accenta .... ono to vypadá, že by se spíš mohli bát toho, že kdyby sem do čech začali fungl nového Accentíka dovážet, tak by jim možná mohl začít klesat prodej i 30tek .... :-k Kdybych se měl rozhodovat mezi i 30kou a nejnovějším Accentem, tak je pro mě jednoznačně favorit Accent ... hatchbacků jsou plný silnice, ale pěkných sedanů pomálu ...

Re: NOVÝ new accent 2011

Napsal: 03 bře 2011, 12:12
od vichrus
Tedy, když to shrnu, tak se nám Accenťákům - sedanistům nabízí tyto možnosti:
Chevrolet Cruze
Dacia Logan
Fiat Linea
Honda City
Lada Kalina / Priora
Mazda 3
Mitsubishi Lancer
Opel Astra Classic
Renault Fluence
Toyota Corolla
Volkswagen Jetta

Cenově nedostupné modely (aspoň pro mě, např. Audi A4) jsem nevypisoval.
A když se zaměříme pouze na naftu, tak se ten výběr ještě zúží (tučně zvýrazněné).

Re: NOVÝ new accent 2011

Napsal: 03 bře 2011, 12:24
od tombas
Souhlasím, že pěkných, vyvážených a atraktivních sedanů je u nás jako šafránu, především v nižší střední třídě. Stávající generace accenta není žádná miss sedan, ale nový model působí hodně dynamicky a elegantně zároveň. Pokud by byla na vyšší úrovni kvalita použitých plastů + odhlučnění, výbava airbagy a hlavně lepší tlumiče a podvozek obecně, hodně by nový accent zahýbal trhem.

Vypíchnu jen jednu z výhod sedanu proti HB, hlavně teď v zimě, při otevření kufru neomrznou ostatním pasažérům zátylky.

Re: NOVÝ new accent 2011

Napsal: 03 bře 2011, 13:06
od vlado1979
Hatchback je praktickejší ako sedan kvôli prístupu do kufra. A nielen raz ročne.

Pre mexičana: 1,4 ide a ide veľmi dobre. Pri vytočenej 3-ke je tam 120 km/hod, krásne otáčky aj zvuk. 5500-6000 otáčok, o tom diesel môže iba snívať. Ja mám za 3, ale diesel musí dať už 5-ku, aby išiel. Pružnosť je iná u dieselu, keďže ťahá od 1800 otáčok, ale benzín stačí podradiť (2-3) a ide ochotne za plynom. Nechcem ísť do konfrontácie benzín-diesel, pretože porovnávať atmosférický benzín s dieselom nemá význam a nie je na mieste, ale nesúhlasím s tým, že 1,4 nejde.

Isto sa bude argumentovať tým, že diesel má menšiu spotrebu, ale po 61 tisíc km jazdím za 6,1.

Re: NOVÝ new accent 2011

Napsal: 03 bře 2011, 13:40
od Vilda
tombas píše: Vypíchnu jen jednu z výhod sedanu proti HB, hlavně teď v zimě, při otevření kufru neomrznou ostatním pasažérům zátylky.
A nebo jako mě vzaly zadní dveře u Opla Kadetta přes nohy, když jsem byl ohnutej v kufru .. :shock: jsem myslel, že nemám půlku nohou. Plynový písty, co drží zadní dveře nahoře, v mrazu povolily a bác dolů ..... Sedan mi naprosto vyhovuje a do jeho kufru se v pohodě vešel i vnučky kočárek, který jak píše Mexican, vozím jednou za rok ....

vichrus : Cruze a Fluence jsou nádherný sedany =D> Renault Fluence 1.6 benz. jsem měl možnost řídit a bylo to hodně dobrý ....

Re: NOVÝ new accent 2011

Napsal: 03 bře 2011, 14:14
od Mexican
nemienim polemizovat o benzin vs diesel. Accent ma kufor o objeme 390l, i30 je na 340. Teda 50l navuse, to je jeden stredne velky bagl navyse (alebo basa piva). Accenta mam skopro 4 roky a doteraz som nedokazal previezt len jedinu vec - obraz o rozmere 200x130 cm. Ten sa nevosiel nikam a tak je pre mna velkost kufra vzdy relativna. Previzeol som tam zmontovany botnik (170x50x25cm), na streche som odviezol 2 matrace 90x200 aj s drevenou rozlozenou postelou. Bezne vozim na streche 2 bicykle. A Mimochodom naloz si na strechu bicykle a spocitaj pri 100 km/h ako tesne to mas k desiatim litrom. Ja tam som pod sest. To je len priklad toho ako su poziadavky ludi na auta rozne

mam vyhliadnutu 1,6 od citroenu s 120k. Vyvinuta s BMW. Pocul som nato same chvaly. Nie som typ ktory jazdi okolo 4000 a vyssie. Sam vies ze na jazdenie to su absolutne nevhodne otacky. Pre mna je podstatne ze ta skvela 1,4 a 1,6 v i30 tocia pri 130 tych 4000. Co by som po siedmich hodinach asi zcvokol. Utlmenie auta je nic moc, pocut vsetko mozne. kazdy mame svoje priority. Mojou je celkova pohoda a potreba sily ked ju potrebujema nemusim ju hladat medzi prevodovymi stupnami

mne i30 a jej motorova ponuka proste nesedi a neexistuje jediny argument v com su lepsie ako 1,6 Vti u Citroenu