Stránka 5 z 20

Re: I 20 a moje peripetie.......

Napsal: 19 říj 2011, 14:09
od Had21
Pozri si aj tému 1.4 CRDi a uvidíš moje peripetie... :( (vibrácie volantu, brzdového pedála, samovoľné brzdenie..)
U mňa sa možno dnes pohli ľady... závada je servisom zistená ŽE JE, (nie že čo to je) - tak aspoň že to. V piatok by som mal vedieť viac.

Re: I 20 a moje peripetie.......

Napsal: 19 říj 2011, 14:48
od Hardcam
Ty dvacitky jsou nejaky zapykany...nakonec jsem rad, ze jsem pritelkyni nepodlehnul.

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 21 říj 2011, 23:27
od jirikstbk
andy971: Uff, do podobné situace s handrkováním a právníky bych se dostat nechtěl.

Hardcam: Čím déle i20 mám, tím více mám pocit, že jsi dobře udělal.

Další výlev.
Mám asi čtvrt roku další problém, který mě sejří a který jsem začal pozorovat krátce po 2. garančce. Při jízdě ustálenou rychlostí slyším zezadu hluk, který tam dříve nebyl. Úroveň (frekvence) hluku se mění podle rychlosti. Není to pískot, hučí to na nízkých frekvencích.

Celou dobu jsem váhal nad tím, jestli to nedělají už tak hlučné pneumatiky. Minulý týden jsem přehodil kola na zimní s GY UG7 a hučí to pořád stejně. Přijel jsem do servisu s požadavkem na záruční opravu (20km tam, 20km zpět). Přijímací technik to projel, při jízdě měnil ostře směr (kličkoval s tím i když jsem to hlásil jako problém slyšitelný při ustálené jízdě na dobrém povrchu) a hluk neslyšel.

Jeho závěr byl, že ložiska to nejsou, ty by hučely hodně nahlas při tom kličkování a navíc se s tím zatím u i20 nikdy nesetkal a že je to pravděpodobně stopa rzi na brzdových kotoučích a mám to sledovat. Sleduji to, ale i po vynuceném, opakovaném prudkém brzdění to hučí stále. A stále mě to rozčiluje a nevím co s tím. Zákonná záruka je fuč a prodloužená, kdo ví jestli to pod ní spadá.

Otázka zní, jsem sám s tímto problémem popřípadě máte někdo tip co tam vzadu může hučet?

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 22 říj 2011, 10:08
od Had21
Ja to predsa len vidím na to ložisko.... :-k .

Bol si stým technikom keď "nič nepočul" ? - ak si bol, ty si to počul?. Ak nie tak ho zober znovu a šoféruj ty. Vyber si cestu s dobrým povrchom kde nehučia gumy a prevez ho znovu. Ak potom budeš počut ten hluk a technik bude tvrdiť že nie..... no to uvidíme potom, že čo ( :lol: ) - cez vedúceho servisu? cez majiteľa? - Myslím, že aj technikovi sa potom sluch zlepší... ale toto sú už zbytočné úvahy a dajú si povedať, že tam niečo bude zle.

Ináč hrdza na brzdových kotúčoch (kebyže to je) tak sa odstráni celkom ľahko - brzdením! (to je predsa jasné), takže na toto sa vyhovárať.... [-X .

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 22 říj 2011, 12:28
od jirikstbk
Jel jsem s ním jako spolujezdec.

Cestou zpátky jsem si také říkal, že ho povozím já. Problém je trošku v tom, že každá cesta do servisu je 20 zbytečných km tam a 20 zbytečných km zpět. Ale nic jiného, než být důsledný mi asi nezbude.

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 22 říj 2011, 12:33
od adam221
Ked das auto na hever, a roztocis koleso, pocujes ten zvuk? To by si nemusel ani s technikom jazdit....

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 22 říj 2011, 12:44
od alvin
ako to tu tak čítam a počúvam všelikde,už HYUNDAI nieje asi HYUNDAIom čo býval,odkedy sa nemontuje len v Kórei :hyu: ,ale musím zaklopať, s otcovou i20 žiaden problém,aj s mojim plná spokojnosť,ten klepot v stlpiku riadenia,čo som popisoval v inej sekcii považujem za drobnú lapáliu,navyše možná dôsledok nehody z r 2006,po ktorej musela byť repasovaná celá predná náprava a ako som tiež spomínal inde už,ja potrebujem od auta,aby na otočenie kľúčikom VŽDY naštartovalo a doviezlo ma bez problémov a nervom tam,kam potrebujem,neočakavám absolutnú dokonalosť.Ale viem,že krajina finalizácie,je u Kórejskych aut podstatná vec,čo sa týka kvality,mám skusenosti už s *Daewroletov,mal som dosiaľ vždy šťastie :D :D

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 23 říj 2011, 10:36
od Had21
Čo píše Adam221 nemusí byť zlý nápad, hlavne za to nič nedáš, ale bolo by dobré skúsiť zdvihnúť celý zadok a skúsiť ľavú aj pravú stranu, či je tam nejaký rozdiel - možno nie len na zvuk, ale celkovo či idú rovnako ľahko, či niečo nedrhne, či to nerobí už nejaký zlý pocit pri samotnom otáčaní. Dobre by to bolo ale fakt mať možnosť porovnať a nájsť rozdiel. Obidve strany naraz sa skazili sotva.

Je to ale len pokus, takže nebuď sklamaný, ak to takto nezistíš. Zdvihnuté nezaťažené kolesá pri točení rukou určite nebudú robiť rovnaký zvuk ako zaťažené a pri určitej rýchlosti, zvlášť ak je chyba v ložisku. Ináč na zadnej náprave neni (aspoň podľa mňa) nič iné než ložisko, čo by taký to jav mohlo spôsobovať.

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 23 říj 2011, 10:58
od adam221
Zacinajuce lozisko, ktore to robi obcas neviem ci zistis, ale ked to huci skoro stale, tak sa to da bezproblemovo takymto sposobom zistit....

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 21 úno 2013, 12:57
od severtom
jirikstbk píše:Měl jsem garážovanou (garáž nevytápěná ve sklepě rodinného domu) dlouhou Feldu v tmavě zelené metalíze. Po 9 letech jsem našel jedinou korozi a to na zadním blatníku kousek na místem, kde končil nárazník. Takže mám trošku jinou zkušenost. A přiznám se, že nejsem typ majitele, který má auto pořád čisté, takže tam ta sůl občas byla i hodně dlouho.

Co se týká vztahu majitelů i20 ke značce :hyu: , tak jsem byl zpočátku asi první černou ovcí. Teď už to vidím na celkem slušné stádo. :|

Je to celé ve dvou detailech :) jde o teplotu té nevytápěné garáže (já v ní měl nejméně 4 nad nulou, kastle vždy dokonale roztála, což je pro ni nejhorší) a také jsem neměl metalízu, o které píšeš ty.

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 21 úno 2013, 14:10
od pietro32i
northon píše:...netesná príruba výfukoveho potrubia výmena.
Ako sa prejavovala tá netesná príruba? Zvýšeným hlukom alebo dymivosťou? Pýtam sa preto, lebo už som viackrát v servise upozorňoval, že niečo s výfukom nemám v poriadku, ale nikdy nič nenašli.

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 21 úno 2013, 14:23
od northon
Vieš čo.Ja som si všimol že trošku viac počujem výfuk ale nepripisoval som tomu význam.A na prehliadke mi to technik sam zistil.

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 21 úno 2013, 18:34
od caruser
Poka

Porovnávať cenníkove ceny (Škoda) s akčnými :hyu: nie je veľmi objektívne. U nás na Slovensku teraz možno skladovú Fabiu TSI kúpiť za 8000 EURO, i20ka 1,2 začína na 8999. A keď sme pri tej i30ke, tá je u nás drahšia o 4000 EURO ako Fabia TSI :wink:
Nehovoriac o servise, ktorý je pri :hyu: 2x drahší ako pri Škode.

Ale keď sme pri tej korózii, ako to, že konkurenční výrobcovia napr. spomínaná Škoda nemá problém s koróziou?

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 21 úno 2013, 19:31
od joska6868
U nás v ČR skladovky i20 kolem 7200 EUR, Fábie kolem 9600 EUR. Servis určitě dražší není a i30 by měla skutečně stát více, než Fábie. Snad bys ji nechtěl pasovat do stejné kategorie.

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 21 úno 2013, 19:57
od caruser
joska6868

Na to, že Škoda je v ČR domáca značka, sú ceny privysoké v porovnaní so SR. U nás i20ku za 7200 je možné kúpiť možno tak ročnú, jazdenú :). Ja i30ku s Fabiou neporovnávam, reagoval som na Poku, ktorý písal, že za cenu Fabie možno dostať i30.
Ten servis je naozaj takmer dvojnásobne drahý, na i20ke prvý servis 210 EURO, pri Fabii 120 EURO, druhý servis na i20ke 380 EURO, pri Škode 200 EURO, nehovoriac o tom, že i20 má servisný interval 20.000 km a Fabia 30.000