Prvých 44 444Km

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Maros Hupka
**
Příspěvky: 214
Registrován: 04 srp 2006, 00:06
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od Maros Hupka »

Oj, tak to je nemilé :-( brzdové svetlá sú dosť podstatné...určite dôležitejšie, ako hrdzavý lem dverí. Tak snáď ti Hujer pomôže, lebo sa môže stať, že budeš dvere meniť preto, že sa ti do nich niekto idúci tesne za tebou naborí :-)
Naposledy upravil(a) Maros Hupka dne 09 led 2016, 12:24, celkem upraveno 1 x.
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Reklama
 

Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2858
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od Espero »

To by byla dobrá synergie. Ale myslím, že až takové štěstí mne nepostihne.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2014, barva bílá káva
Uživatelský avatar
oltcitak
*****
Příspěvky: 1604
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od oltcitak »

menit riadiacu kvoli brzdam??? :?: to radsej na brzdovy snimac napojim dalsi kabel,rele a pripojim priamo na brzdove svetla.... :mrgreen: Ohladom hrdzavych dveri...nebude lepsie(a lacnejsie) na vrakaci najst dvere v lepsom stave a nastriekat ako ich vyvarat ???
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2858
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od Espero »

Zatím se neví, jestli u těch brzdových světel je to řídící jednotka, do opravy to jde zítra a uvidí se dál. Co se týká dveří, myslím, že není tak úplně ono koupit starší. Vycházím z toho, že úplně všechny H1 s křídlovými dveřmi mají rezavé pravé zadní dveře tak po 6-7 letech provozu (už jsem to jednou nechával vařit před 3,5 rokem, jenže jen lokálně pár cm2 a vyběhlo to vedle), půjde tedy nejspíše o konstrukční závadu, jestliže to dělají všechny vozy daného provedení. Takže koupení jiných starších dveří může po krátké době dopadnout úplně stejně jako u těch původních- rez se objeví. To už by bylo lepší koupit úplně nové za 16 tis. a pořádně je protikorozně z vnitřní strany ošetřit ještě než by se začalo s lakem a montáží, jenže při ceně min. 25 tis. Kč. Navíc na vrakáči v Úvalech prodávají díly za 45-50% ceny, takže dveře by tam přišly nejméně na 7 tis. Kč plus montáž plus lak a jsi někde na 11- 12 tisících Kč. Já vím, že to nemůžu úplně zachránit, ale myslím, že na 5-6 let ta oprava s vyřezáním až do zdravého plechu postačí, než se to objeví znovu.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2014, barva bílá káva
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2858
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od Espero »

Dneska ráno jsem vůz svěřil do rukou Hujerovi. Volal mě, že závadu definoval, jedná se o zkrat v kabelech někde ve svazku ve voze, možná i o přelomený drát, případně s porušenou izolací, oprava je prý velmi pracná, hledají to závadové místo i špatný kabel už od rána a tak bude muset auto zůstat v dílně do zítra. Naštěstí tedy nejde o komfortní řídící jednotku, materiálově to tedy bude levné.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2014, barva bílá káva
Uživatelský avatar
Maros Hupka
**
Příspěvky: 214
Registrován: 04 srp 2006, 00:06
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od Maros Hupka »

Po 10.rokoch a jednom týždni som dosiahol 333.333km. Ešte 2x toľko a mám milión :mrgreen:
Pred 2 týždňami som absolvoval STK a vyzerá, že ešte pojazdím nejaký ten piatok. Pár dní pred tým som absolvoval výmenu oleja a filtrov (330.000km) a bolo treba vyvariť zadné lemy, vymeniť rozbitú odrazku v nárazníku (od vysokozdvižného vozíka) a brzdový valček. Inak všetko super a auto jazdí ako na začiatku našej spoločnej púte :D/

Doplnená tabuľka: https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 97#p316397
Přílohy
333333.jpg
333333.jpg (192.92 KiB) Zobrazeno 4575 x
Naposledy upravil(a) Maros Hupka dne 16 zář 2015, 16:51, celkem upraveno 1 x.
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2858
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od Espero »

Krásné číslo tristatricettritisíctristaricettri stribrnych krepelek.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2014, barva bílá káva
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2858
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od Espero »

Byl jsem se podívat na německém Hyundai srazu o uplynulém víkendu i s karavanem a cestou zpátky jsem najel 98 tis. km, těsně po přejezdu hranic nad Chomutovem. Všechno proběhlo v pořádku až na to, že jsem tam byl zase jediný s H1, u nás už mi to ani nepřijde, ale na celé velké Německo jediná H1 z Čech na cca 170 ostatních Háček.....
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2014, barva bílá káva
Uživatelský avatar
Maros Hupka
**
Příspěvky: 214
Registrován: 04 srp 2006, 00:06
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od Maros Hupka »

Nový rok som začal pravidelným servisom 345.000km. Vymenili sme len olej a filter, všetko funguje tak, ako má (klop-klop na drevo, aby som to nezariekol :D ). V novembri som absolvoval "plechárinu" s lakovaním , keď mi na parkovisku nejaký darebák s červeným autom nabúral dvere a ušiel :(
Dlhodobá spotreba (po 10,5 roku prevádzky to asi môžem nazvať dlhodobou :mrgreen: ) je 7,98 litra , keď počas 345.500km som do auta nalial 27.585 litrov nafty.

No a ešte pohľad do celkového zoznamu servisných zásahov:
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 97#p316397
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2858
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od Espero »

Musím opravit čelní plasty předních reflektorů. Po 11 letech jsou už dost zašlé. Původně jsem oslovil firmu na to specializovanou, ale ti chtěl za vyleštění 1 kusu 800,- Kč. Vzhledem k ceně nového dílu z druhovýroby 1600 Kč mi to přišlo moc. Pak jsem si našel technologii jak to dělat, a přišlo mi to dost složité. Nejprve předleštit hrubější brusnou pastou kotoučem na vrtačce, pak doleštit jemnou pastou jiným kotoučem. Tato technologie byla založená na materiálech používaných v autolakýrnictví. V materiálu by to přišlo všechno na nějakých 780,- Kč. Taky moc.
Pátral jsem dál a objevil jsem v Uhříněvsi u Prahy (dnes už je to součást Prahy) firmu prodávající brusivo, která mi nabídla speciální leštící pastu na neembosované (nevytlačované) plasty UNIPOL 2101 z Německa za 154,- Kč vč. DPH. Prý postačí leštění flanelovým hadrem ručně - nanést nechat zaschnout a leštit až do průhledna, mám počítat s tím, že to bude třeba leštit opakovaně a chvíli to potrvá. A až skončím to pak nakonec nasucho přejet kotoučem s beránkem na vrtačce (ten mám a nemusím kupovat). Takže až bude tepleji udělám to a dám vědět, jak to dopadlo, pokusím se i vyfotit.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2014, barva bílá káva
Uživatelský avatar
Maros Hupka
**
Příspěvky: 214
Registrován: 04 srp 2006, 00:06
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od Maros Hupka »

Svetlá mi preleštili u bratranca v servise po 7.rokoch prevádzky a cca 240.000km, a pravdepodobne si to nechám urobiť v lete znova. Opäť sú mierne zašlé a hoci plast v mieste pred diaľkovými je zachovalejší, pred stretávačkami je nažltlý.
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2858
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od Espero »

Já to nemám nažloutlé, ale jakoby hodně zmatněné a poškrábané. Nevím, jestli příčinou není i mytí v kartáčových myčkách. Je to před oběma žárovkami, ale přece jenom před potkávačkami více.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2014, barva bílá káva
Uživatelský avatar
oltcitak
*****
Příspěvky: 1604
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od oltcitak »

vymenit za nove, inac Vsetko dobre v Novom roku, nech nam to jazdí bez problemov... =D>
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2858
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od Espero »

Ahoj Milane, už jsem myslel, že nejsi, skoro sem už nechodíš. Před asi 2 týdny jsem si na vás oba vzpommněl, byl jsem na SK ve Zvolenu a jel jsem po dálnici přes BA i nedaleko od Prievidzi. Ale nebyl jsem tam H1, nýbrž Dacií. Tou novou. Může být, že se teď na SK objevím i častěji.

K těm světlům - zatím nové reflektory dávat nechci, zkusím to nejprve opravit takto a podle toho jak to dopadne se budu rozhodovat dál. Auto má bez 2 měsíců už 12 let, ale paraboly se jeví, že zašlé nejsou, takže svítivost je dobrá.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2014, barva bílá káva
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2858
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Prvých 44 444Km

Příspěvek od Espero »

Espero píše:Musím opravit čelní plasty předních reflektorů. Po 11 letech jsou už dost zašlé. Původně jsem oslovil firmu na to specializovanou, ale ti chtěl za vyleštění 1 kusu 800,- Kč. Vzhledem k ceně nového dílu z druhovýroby 1600 Kč mi to přišlo moc. Pak jsem si našel technologii jak to dělat, a přišlo mi to dost složité. Nejprve předleštit hrubější brusnou pastou kotoučem na vrtačce, pak doleštit jemnou pastou jiným kotoučem. Tato technologie byla založená na materiálech používaných v autolakýrnictví. V materiálu by to přišlo všechno na nějakých 780,- Kč. Taky moc.
Pátral jsem dál a objevil jsem v Uhříněvsi u Prahy (dnes už je to součást Prahy) firmu prodávající brusivo, která mi nabídla speciální leštící pastu na neembosované (nevytlačované) plasty UNIPOL 2101 z Německa za 154,- Kč vč. DPH. Prý postačí leštění flanelovým hadrem ručně - nanést nechat zaschnout a leštit až do průhledna, mám počítat s tím, že to bude třeba leštit opakovaně a chvíli to potrvá. A až skončím to pak nakonec nasucho přejet kotoučem s beránkem na vrtačce (ten mám a nemusím kupovat). Takže až bude tepleji udělám to a dám vědět, jak to dopadlo, pokusím se i vyfotit.
Včera bylo hezky, a tak jsem se pustil do opravy – vyleštění předních světel u mého H1. Spotřeboval jsem na to necelé 2/3 z 50 ml tuby té speciální brusné pasty Unipol, takže reálný náklad na opravu byl cca 90,- Kč (3,3 Eur). Balení není optimální, 10 ml tuba by vydržela natřikrát, takhle budu muset přikupovat, až to budu dělat příště. Expirační doba brusné pasty je až v r. 2024, takže vydrží ve skříni ještě dost dlouho, nějakých 8 let. Pasta se nanese ve vrstvě hadrem na reflektor a nechá poněkud zaschnout, pak se leští různými pohyby (krouživě i rovně) tak dlouho, až zmizí. Celý proces se opakuje tak dlouho, až zmatnění čelní plochy reflektoru je odstraněno. Nakonec se reflektor jiným měkkým hadrem vyleští do lesku. Pracnost na jedno světlo je asi 1 hodinu ruční práce a musím říci, že po těch dvou hodinách už ruce docela bolí. Avšak porovnání nákladů, 45,- Kč proti 800,- Kč v servisu na jedno světlo stojí za tu trochu námahy. Pasta je z Německa a musím říci, že je velmi dobrá a proces leštění je jednoduchý, na kotouči by to samozřejmě také šlo leštit.
Lev_pred.JPG
Lev_pred.JPG (24.9 KiB) Zobrazeno 4227 x
Levy_po.JPG
Levy_po.JPG (35.62 KiB) Zobrazeno 4227 x
Pravy_pred.JPG
Pravy_pred.JPG (26.54 KiB) Zobrazeno 4227 x
Pravy_po.JPG
Pravy_po.JPG (30.63 KiB) Zobrazeno 4227 x
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2014, barva bílá káva
Odpovědět

Zpět na „H1 Van / Bus / Truck“