Stránka 5 z 5

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 06 led 2014, 21:17
od Axel.Foley
Zajímavý test na auto.sme - viz výše :D Ví někdo, kde jezdil, ve které části Slovenska?

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 21 úno 2014, 08:18
od Dalin
starka-cashmoney píše:Mal som moznost si zajazdit na novej I10 vo verzii 1.0 troj valec ako aj 1.2 . Sedel som v troch rôznych variantoc h výbavy a mozem smelo skonstatovat, že konkurencia co sa týka I10 na nu nema.
Skusal som na porovnanie UP ako aj City-go, Aygo a Opel Adam (ktory sem uplne nepatri, je 3d) ale motor tahal pekne odspodu a cestovanie, hlucnost a hlavne materialy boli skvele. A donekonečna som mohol buchať dverami ten zvuk si dovolim tvrdit nema hadam žiaden Hyundai. Odporucam si prist do showroomu a sadnut si do neho a búchat dverami až Vám predajca da po prstoch :-) je to podla mna opat dokaz toho že HY sa posunul dalej (hlavne výroba v Turecku oproti Indii).
Já jsem taky tu i10 projel, moc pěkné autíčko ale že by na něj neměl UP nebo Adam? Jakmile klesne cena pod 200, bude to hodně zajímavá nabídka. Při současných cenách je to spíš pro nadšence.

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 18 kvě 2014, 12:02
od Melda
Tak jsem se svezl po osmi letech zase v novém autu a jaksi nestíhám reagovat na vymoženosti elektroniky, kterou jsou osazeny. Dostalo mě u nové i10 nemožnost nastartovat motor bez sešlápnuté spojky. Další neznámou je tempomat s funkcí omezení rychlosti. Přednastaví se nějaká rychlost a auto rychleji nejede, i když přidáváš pedálem plyn. (Omezení lze překonat prošlápnutím plynu až na zem za akustického doprovodu) Další věcí, co mě zaujala je funkce spuštění směrovek pro přejíždění z pruhu do pruhu, kdy směrovky jenom třikrát bliknou. Pro zajímavost uvádím, že český manuál má tloušťku 26,3 mm.

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 19 kvě 2014, 07:57
od Dalin
Nic si z toho Meldo nedělej, lidi byli vykulený když přišla elektřína, stačilo jen cvaknout a bylo světlo. :D

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 19 kvě 2014, 11:11
od Axel.Foley
Melda: Tempomat s omezovačem využívám pravidelně a chválím. Trojbliku jsem na chuť nepřišel.

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 05 říj 2014, 19:24
od Melda
Poraďte, jak řešit zimní kola a snímače tlaku v nich. Jaký typ snímačů nová i10 má a jestli se dají nahradit levnějšími.(se svítící kontrolkou se mi jezdit nechce a vypnout se to určitě nedá)

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 06 říj 2014, 00:00
od Dalin
Hyundai vsadil na TPMS, takže když vyměníš kola musíš mít na nich snímače. Když by jsi jezdil bez snímačů neprojdeš technickou. Myslím že jeden stojí kolem 900.-
Levnější řešení používá např. Škoda(mám na Leonu), je součástí ABS nepotřebuje žádné senzory, tedy nemusíš nic kupovat.

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 14 říj 2014, 19:00
od Melda
Tak snímače pouštím z hlavy. Řeším, kde sehnat disky a jaké. Na autě jsou plechové 5,5j x14, rozteč 4x100, ET 47, a průměr díry 54 mm. Rád bych tam strčil hliníkáče, ale nevím jaké ET by to auto sneslo. Stačilo by mi tak ET 45 - 46, pak je výběr docela bohatý. :hyu: prodává disk hliníkový 14", design Songdo za 5688,-. Za 4ks by to byla cena dobrá, obávám se však, že to je cena za jeden a to jistě bez snímače tlaku.

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 15 říj 2014, 12:16
od Axel.Foley
Ta cena sadě 4 ks odpovídá (1422,-/ks)

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 16 říj 2014, 17:03
od Melda
Jo, to by byl za tuto cenu dobrý nákup. Je to ale podle prodejce :hyu: cena za jeden kus. Jsou asi vyrobeny z titanu, nebo ze slitiny platiny. Půjdou určitě na dračku.... Tak jaký ET tam nacpu kurňa.

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 17 říj 2014, 11:13
od Axel.Foley
Jestli je cena přes 5000 za kus, pak asi fakt budou z titanu a vážit 2,65 kg ](*,) ](*,) ](*,) Prodejce ať si tuto cenu strží do díry mezi půlkami ](*,) ](*,) ](*,)

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 25 říj 2014, 10:05
od Melda
Zimní gumy vyřešeny. Disky Dezent RE 5,5x14" 4x100 ET 35 prům.60,1 s kroužkem na 54,1 + nové matice s menším šestihranem. Snímače tlaku neřeším.