Stránka 5 z 5

Re: Jirkův kombík 1,6 MPI 88kW Ara blue 2016

Napsal: 23 bře 2017, 07:44
od JirkaN
idam.i píše:Veľmi pekné a čo nového plánuješ? :wink:
Děkuji. Tak plány mám nějaký pořád. Jestli myslíš na autě, tak se rozhoduji vyměnit origo anténu za ploutev. A v druhém případě mám teď rozpracovaný šrotovník - drtič hoblin(piliny jsou OK), protože čím jemnější materiál se do briketovačky nasype, tím má větší výkon, nalisuje více briket za hodinu. Tělo drtiče z nerez KEGu, nůž+náboj ze starý porouchaný sekačky, motor ze starých nevyužitých zásob :D a kousky trubek, plechů se vždy někde najdou :D .

Re: Jirkův kombík 1,6 MPI 88kW Ara blue 2016

Napsal: 23 bře 2017, 10:03
od idam.i
Pekné,len daj pozor,aby ti tá plutva nepadla náhodou do drtičky. #-o :mrgreen:
V každom prípade šikovný. =D>

Re: Jirkův kombík 1,6 MPI 88kW Ara blue 2016

Napsal: 23 bře 2017, 10:56
od JirkaN
:lol: :lol: :lol:

Re: Jirkův kombík 1,6 MPI 88kW Ara blue 2016

Napsal: 05 úno 2018, 11:38
od JirkaN
kilometry pomalinku přibývají ... :mrgreen:
P_20180203_113004_p.jpg
P_20180203_113004_p.jpg (46.4 KiB) Zobrazeno 2798 x
V prosinci loňského roku jsem byl na 2. garančce. Nechtělo se mi tam čekat, tak mi zapůjčili novou i30 (litrovýho tříhrnkovýho kraťase) ... Určitě bych neměnil ... Běžná jízda nic moc, ale když se na to šlápne turbo je znát. A to je jediný, co mě zaujalo. Jízdní asistenti, start-stop ... to k životu nepotřebuji.

Jinak moje auto se pomalu zajíždí, motor jde krasně hladce, pěkně za plynem. Podvozek je tak nějak konfortnější, asi si všechno sedlo, tak jak má.

Jediný problém byly nedoléhající střešní lišty ... vyměněno v rámci záruky na počkání.

Re: Jirkův kombík 1,6 MPI 88kW Ara blue 2016

Napsal: 14 led 2019, 08:01
od JirkaN
Další rok pryč. Najeto přes 30.000km.
Absolvoval jsem 3. garanční prohlídku. Chtěl jsem odstranit to protivný vrzání zadní sedačky, protože mě už nebavilo ten záchyt pořád mazat. Vyřešili to obmotáním držáku "speciální" páskou. A pak mě zajímalo, kdy nastane situace, aby asistent řazení ukázal, že bych měl podřadit a zároveň jestli to nejde náhodou vypnout. Protože kdybych ho měl poslouchat, tak po rozjezdu tam postupně našoupu rychlosti až do 6 a pak už nemusím vůbec řadit ](*,) :mrgreen: . Odpověď byla, že bohužel, taková situace nenastane nebo alespoň o tom servisák nikdy neslyšel :D a vypnout to prý nejde.
Jinak cena za garančku 4.200,-Kč včetně Dph, zapůjčení auta, ošetření karosérie, 0,5l neperlivé vody a dvou voňavých stromečků :mrgreen: .

Re: Jirkův kombík 1,6 MPI 88kW Ara blue 2016

Napsal: 15 led 2019, 06:25
od Axel.Foley
To je roční nájezd nebo celkový?

U i30 I kecálek ukazoval i podřazování, bylo nutné ale motor podtočit tak, že ho člověku bylo i líto.

Re: Jirkův kombík 1,6 MPI 88kW Ara blue 2016

Napsal: 15 led 2019, 07:45
od JirkaN
To je celkový. Můj roční nájezd soukromým autem je +/- 10.000 km.
Jednou jsem zkoušel na šestku skoro zastavit a pak přidat plyn a nic ... [-X
Ten asistent řazení je tam jen, aby udělal úředníčkum v Bruselu radost. :D

Re: Jirkův kombík 1,6 MPI 88kW Ara blue 2016

Napsal: 15 led 2019, 10:47
od motorol
Dolu to neukazuje, když jsem měl půjčenou i30 před nákupem, tak jsem zkoušel ledacos a dolu to neukazalo nikdy. Po vracení a dotazu to potvrdil i prodejce. Kdyby to šlo tak bych to vypnul, ale holt nejde tak to jen ignoruju.

Re: Jirkův kombík 1,6 MPI 88kW Ara blue 2016

Napsal: 15 led 2019, 11:07
od JirkaN
Je zajímavé, že podle uživatelského manuálu by to mělo jít vypnout. Ale ve skutečnosti to PP neumožnuje.

Re: Jirkův kombík 1,6 MPI 88kW Ara blue 2016

Napsal: 16 led 2019, 06:20
od Axel.Foley
Manuál plácá spoustu nesmyslů. Bohužel.