Stránka 5 z 6
					
				Re: Poraďte při výběru 'nového' ojetého auta
				Napsal: 22 bře 2025, 15:36
				od slant
				Ahoj, ak je toto forum este zive, prosim poraďte ktory report o histórii vozidla obsahuje aj fotky auta po nehode. Mam vyhliadnuty jazdený naftovy i30 kombi od ofic. dealera. cebia report ktory mi davaju v predajni ukazuje tukanec ľavého zadného blatníka, pravej strany-spolujazdcove dvere a dvere kufra. K tomu som si kupil report RPZV - register prevádzkových zaznamov vozidla, ten ukazuje blatník na opačnej strane. Kazdopadne ani jeden z nich neobsahuje fotky po buracke z likvidacie poistných udalosti. Da sa kúpiť report, kde by som mohol najst takuto foto dokumentaciu? Alebo kde inde sa da k takym fotkam dostat? Aj za poplatok. Dakujem
			 
			
					
				Re: Poraďte při výběru 'nového' ojetého auta
				Napsal: 24 bře 2025, 11:40
				od Axel.Foley
				Nepíšeš, kterou generaci i30 máš vyhlídlou... jestli je to PD, doporučuji nebrat  

 Kvůli bouračce to není.
 
			
					
				Re: Poraďte při výběru 'nového' ojetého auta
				Napsal: 24 bře 2025, 12:24
				od mozecek
				historii si muzes koupit treba od carvertical nebo cebia (kod ODCHYT -100kc) .. dopredu ti vsak nikdo nerekne, co vsechno report bude ukazovat, opravy ktere sly pres pojistovnu by tam byt mohly, ale pokud to nekdo zbastlil v garazi tak to tam nebude urcite
			 
			
					
				Re: Poraďte při výběru 'nového' ojetého auta
				Napsal: 24 bře 2025, 22:08
				od slant
				Dakujem, je to vyriesene. Auto pochádza z SK trhu, Carvertical neobsahoval ziadne fotky z likvidácie skodovej udalosti a dokonca z historie auta obsahoval este menej detailov nez slovenský rpvz.
Dostal som sa vsak k správe o nehode, slo o preliaceneny vzniknuté pri cuvani.
			 
			
					
				Re: Poraďte při výběru 'nového' ojetého auta
				Napsal: 24 bře 2025, 22:10
				od slant
				Axel.Foley píše: 24 bře 2025, 11:40
Nepíšeš, kterou generaci i30 máš vyhlídlou... jestli je to PD, doporučuji nebrat  

 Kvůli bouračce to není.
 
Ahoj, preco nebrat?
 
			
					
				Re: Poraďte při výběru 'nového' ojetého auta
				Napsal: 25 bře 2025, 06:33
				od Mr. HYUNDAI
				Proražené bloky po nasátí ledu z mezichladiče, průniky oleje do vody prasklinami v bloku motoru, prasklé DPF, u MHEV zadřené klikové hřídele....
A tak by se dalo pokračovat. Týká se motorů U3, tedy s rozvodovÿm řemenem a AdBlue.
Motory U2 - rozvod řetězem a ještě bez AdBlue jsou naopak mechanicky velmi odolné.
Problém je, že oba mají obchodní označení 1,6 CRDi...
			 
			
					
				Re: Poraďte při výběru 'nového' ojetého auta
				Napsal: 30 bře 2025, 21:37
				od slant
				Ďakujem, ale kazdopadne v čase písania tvojej odpovede uz suma odisla z môjho účtu a auto je už doma.
			 
			
					
				Re: Poraďte při výběru 'nového' ojetého auta
				Napsal: 30 bře 2025, 22:02
				od tempest
				Mr. HYUNDAI píše: 25 bře 2025, 06:33
Proražené bloky po nasátí ledu z mezichladiče, průniky oleje do vody prasklinami v bloku motoru, prasklé DPF, u MHEV zadřené klikové hřídele....
A tak by se dalo pokračovat. Týká se motorů U3, tedy s rozvodovÿm řemenem a AdBlue.
Motory U2 - rozvod řetězem a ještě bez AdBlue jsou naopak mechanicky velmi odolné.
Problém je, že oba mají obchodní označení 1,6 CRDi...
 
 Mají tyto závady odstraněné v současné výrobě, nebo se to pořád objevuje? Dík
 
			
					
				Re: Poraďte při výběru 'nového' ojetého auta
				Napsal: 31 bře 2025, 10:08
				od Mr. HYUNDAI
				To netuším.
Ale já bych do toho nešel ani do nového teď. Ten motor je se vší tou ekobižuterií tak strašně složitý, že v něj nemám důvěru. Resp. jsem jí díky zkušenostem s jejich servisem ztratil a zatím se nevrátila...
Takže už žádný U3 v okolí nemám - všeho jsme se zbavili.
			 
			
					
				Re: Poraďte při výběru 'nového' ojetého auta
				Napsal: 31 bře 2025, 10:10
				od Mr. HYUNDAI
				slant píše: 30 bře 2025, 21:37
Ďakujem, ale kazdopadne v čase písania tvojej odpovede uz suma odisla z môjho účtu a auto je už doma.
 
Mrzí mě, že jsem nebyl rychlejší. Přeji, ať se Ti tyhle problémy vyhnou!
 
			
					
				Re: Poraďte při výběru 'nového' ojetého auta
				Napsal: 31 bře 2025, 11:07
				od tempest
				Mr. HYUNDAI píše: 31 bře 2025, 10:08
To netuším.
Ale já bych do toho nešel ani do nového teď. Ten motor je se vší tou ekobižuterií tak strašně složitý, že v něj nemám důvěru. Resp. jsem jí díky zkušenostem s jejich servisem ztratil a zatím se nevrátila...
Takže už žádný U3 v okolí nemám - všeho jsme se zbavili.
 
Vidím, že máš v popisu Opel. Čistě náhodou, zkušenosti s jejich současnou naftou 1.5 96kW nemáš? Jde mně hlavně o zanášení hlavy karbonem. O rozvodovém řetězu vím. Díky
 
			
					
				Re: Poraďte při výběru 'nového' ojetého auta
				Napsal: 31 bře 2025, 11:41
				od Mr. HYUNDAI
				U Opelu jsem teprve dva a půl roku, a to čistě jenom jako zákazník, takže sice něco málo vím, ale oproti 

 je to mimimum. 
Zkušenost s naftou 1,5 CDTi (HDi atp.) mám velmi malou - mám v okolí jednu novou 308 s tímto motorem, ale je to moc mladý na nějaký trable.
Já zase slyšel o těch problémech se systémem AdBlue...
Dneska je nafta prostě mrtvej pohon, složitostí to přesáhlo hybridy a smysl to už nedává ani ekonomicky.
 
			
					
				Re: Poraďte při výběru 'nového' ojetého auta
				Napsal: 31 bře 2025, 14:57
				od idam.i
				AdBlue blbne a dosť.Je jedno či Opel,Peugeot alebo Citroen.Riešenie je výmena celej nádobky a to nie je k
lacné.
			 
			
					
				Re: Poraďte při výběru 'nového' ojetého auta
				Napsal: 31 bře 2025, 15:00
				od Mexican
				ono sa zistilo, ze Adblue paradoxne krystalizuje. A to inzinieri nejak nepochopili, ze nie kazdy to natankovane Adblue spotrebuje do mesiaca. Takze uz sa objavuju aj aditiva do adblue, co je parada (jedny aditiva pre diesel, druhe pre adblue) a samotne natankovanie dieslu bude za chvilu trvat snad dlhsie ako nabitie elektromobilu  
 
 
dlhodobe riesenie je proste tankovat len tolko adblue kolko som schopny vyjazdit realtivne rychlo. Niektori hovoria max 3 mesiace
 
			
					
				Re: Poraďte při výběru 'nového' ojetého auta
				Napsal: 31 bře 2025, 19:51
				od mozecek
				Lit chcanky do pulky je rada naprd 

/ nektere modely maji primo uvedeno ze se ma dolit do plna, aby se "spravne vyresetoval system" nebo tak neco a aby toho nebylo malo tak neprelit. Nejlepe se ropakum se chcankama vyhnout. Chcanko system je sranda za desitky tisic a kdyz nefacha tak neprojdes na emisich. V kombinaci s DPF uplna radost. Ropak jen pokud clovek lita hooodne dlouhe trasy, aby vse optimalne fungovalo, a zaroven priplatek nakupu a udrzby dokompenzoval na nizsi spotrebe nafty.