Stránka 5 z 9

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 06 lis 2017, 21:49
od idam.i
Mr. HYUNDAI píše:Taky bych to viděl na 1,6 MPi 88 kW.
Možno 1,4MPI s LPG. 8-[

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 06 lis 2017, 21:49
od vorlajz
Je to tutove MPI...chlapi na servisu o těch MPI mluvili ...

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 06 lis 2017, 23:07
od Tiolk
Promiňte že jsem nepřipsal model, ale uhodli jste správně!

1,6 MPI

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 06 lis 2017, 23:12
od Tiolk
vorlajz píše:Je to tutove MPI...chlapi na servisu o těch MPI mluvili ...
A co tedy chlapi ze servisu o tom říkali??

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 07 lis 2017, 18:13
od dedecko
A jak se to u tebe projevovalo že jsi zjistil vysypany kat?

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 07 lis 2017, 18:49
od vorlajz
Tiolk píše:
vorlajz píše:Je to tutove MPI...chlapi na servisu o těch MPI mluvili ...
A co tedy chlapi ze servisu o tom říkali??
hele, já tě asi nepotěším, já už si to moc nepamatuji... je to přes 2 roky... bylo tam něco s tím, že je ten katalyzátor umístěný hrozně blízko motoru nebo tak něco... ale možná už kecám, fakt nevím...

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 07 lis 2017, 20:49
od bony
Tiolk píše:Ahoj, hlásím se taky do klubu cukatůry. Je to hrozný, člověk ráno chvátá do práce, ale auto se prostě dusí... Stane se to pouze, když je venku chladněji, přesně jak zde popisujete. Než se auto zahřeje, tak musí mít člověk lehkou nohu a netočit vysoké otačky. Jinak auto začne škytat a nemá takový výkon. Řešil jsem to už ve dvou servisech, ale nikde jsem nic nepořídil. Prý je to normální chování o kterém se ví, ale nikdo s tím nic nedělá. Samozřejmě mě říkali výmluvy na euronormy a kvalitu českých benzínu. :D Zkoušel jsem měnit svíčky, přidávat adetivum, více oktanový benzín, ale výrazné zlepšení nevidím. Takže asi jediné řešení je nezávislé topení, teplá garáž nebo chiptuning. Nebo snad konečně někdo našel na tento známý problém jiné řešení? Navíc mi v 18tis odešel motor, prý kvůli špatnému katu a polomotor se musel měnit. Takže to asi půjde brzy z baráku... :/
S cukanim nic neudelas, pokud si neprehrajes mapy v RJ.

odeslano z telefonu

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 07 lis 2017, 22:29
od shawt
Mapy v RJ, to je jakoze Firmware?

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 08 lis 2017, 08:37
od bony
shawt píše:Mapy v RJ, to je jakoze Firmware?
Tak nějak. Dělalo se to i u i30 I. Tam byl stejný problém. Ale u i30 II do toho Hyundai nejde protože by nesplňoval normy.

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 10 lis 2017, 19:17
od Radunov
Tiolk píše:Ahoj, hlásím se taky do klubu cukatůry. Je to hrozný, člověk ráno chvátá do práce, ale auto se prostě dusí... Stane se to pouze, když je venku chladněji, přesně jak zde popisujete. Než se auto zahřeje, tak musí mít člověk lehkou nohu a netočit vysoké otačky. Jinak auto začne škytat a nemá takový výkon. Řešil jsem to už ve dvou servisech, ale nikde jsem nic nepořídil. Prý je to normální chování o kterém se ví, ale nikdo s tím nic nedělá. Samozřejmě mě říkali výmluvy na euronormy a kvalitu českých benzínu. :D Zkoušel jsem měnit svíčky, přidávat adetivum, více oktanový benzín, ale výrazné zlepšení nevidím. Takže asi jediné řešení je nezávislé topení, teplá garáž nebo chiptuning. Nebo snad konečně někdo našel na tento známý problém jiné řešení? Navíc mi v 18tis odešel motor, prý kvůli špatnému katu a polomotor se musel měnit. Takže to asi půjde brzy z baráku... :/
já co jsem popisoval, tak je jiný jev, je to jen při rozjezdu, tzn. než je plně zapojen spojka a když je motor studený tak motor přes 3500 obvykle netočím, protože mi to má ještě nějakou dobu vydržet :D

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 11 lis 2017, 17:12
od Elwanelyn
Mám 1.6 MPI a nepociťuji tento problém

Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 08 pro 2017, 12:48
od Linux
Ahoj, přispěju taky svým příspěvkem do této diskuse.
V tomto tématu se dle mého názoru míchají dvě věci dohromady. První je ta, že auto po rozjezdu za studena po přidání plynu jakoby chcípá a nejde do otáček. To je normální věc a mám to tak od začátku.

Druhá závada se mi ale projevila nedávno, při rozjezdu auto velmi silně škube, jako by byla vadná spojka. Udělá to vždy jen ten první rozjezd a pak už jen to v pořádku, takže v servisu se to samozřejmě neprojeví. Nevíte, co by mohlo být příčinou? Vibrace jsou tak silné, že se otřásá celé auto. Napadlo mi netěsné gufero na spojce, ale proč jen ten první studený rozjezd?

Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 08 pro 2017, 12:53
od vorlajz
"to je normální věc a mám to tak od začátku"...

nesouhlasím... není to normální a já to teda na autě nemám... otázkou je, zda za to nemůže EURO6 ... já mám totiž 5

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 08 pro 2017, 13:12
od Vendelín
souhlas s Vorlajzem-za 4,5 roku za studena ani jednou nechcípalo ani necukalo.

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 08 pro 2017, 13:22
od lys
No mě kdyby tohle auto dělalo, tak jim to omlátím asi o hlavu, normální to rozhodně není a já bych to reklamoval.