Stránka 5 z 5

Re: 1.0 T-GDI jako rodinné auto = blbý nápad?

Napsal: 24 črc 2019, 09:59
od Mr. HYUNDAI
"C" je správně - bych si tipnul.

Jako bývalý prodejce Ti sestavím argumentační portfolio pro kterýkoliv motor a použiju právě to, které mi zrovna bude stát na dvoře :wink: . Jen jeden doplňující dotaz bych k němu měl - ano 1,6 CRDi je motor odzkoušený mnoha lety výroby a provozu - a to i doplněný o technologii SCR? Jeho odpověď by mě fakt zajímala :mrgreen: !

Re: 1.0 T-GDI jako rodinné auto = blbý nápad?

Napsal: 24 črc 2019, 10:11
od Závislák
Mr. HYUNDAI píše:"C" je správně - bych si tipnul.
Jako bývalý prodejce Ti sestavím argumentační portfolio pro kterýkoliv motor a použiju právě to, které mi zrovna bude stát na dvoře :wink: . Jen jeden doplňující dotaz bych k němu měl - ano 1,6 CRDi je motor odzkoušený mnoha lety výroby a provozu - a to i doplněný o technologii SCR? Jeho odpověď by mě fakt zajímala :mrgreen: !
Že bych tam zkusil znovu zavolat a zeptal se? :) Ale sám nevím, co to SCR je, pokud si to nevygooglím. Mě to tak taky přišlo, že chce jen prodat.

Re: 1.0 T-GDI jako rodinné auto = blbý nápad?

Napsal: 24 črc 2019, 10:16
od Mr. HYUNDAI
Přívstřik močoviny (AdBlue) - selektivní katalytická redukce - eliminace oxidů dusíku. Do Euro6b se používal LNT katalyzátor.

Re: 1.0 T-GDI jako rodinné auto = blbý nápad?

Napsal: 24 črc 2019, 10:27
od Tudy
Prodejce má pouze jedinou motivaci, jak píše Mr. HYUNDAI, tj . prodat co nejvíce aut s co největší marží, popřípadě splnit prodejní plán. Ohledně technických otázek je lepší obrátit se na oddělení servisu a né prodeje...

Re: 1.0 T-GDI jako rodinné auto = blbý nápad?

Napsal: 24 črc 2019, 13:42
od dibarbora
Zaujímavá argumentácia predajcu... . Aktuálne motory CRDI (smart stream) sú isto lepšie riešenie z pohľadu užívateľa ako stará generácia bez ADblue. Spotreba sa dá dosahovať veľmi zaujímavá. Vlastná skúsenosť so 100kW CRDI v CEED III kombi - relatívne surový motor 900km na odometri na začiatku cesty. Otočil som nemecko cca. 2500km, vôbec som to nešetril. Hlavne nemecko, kde sa dalo tak plný kotol, polsko cca. 160 tacho. Výsledná spotreba bola 6,1l /100km podľa dotankovania.

ALE treba povedať aj B, že tento motor je už zložitý ako orloj (hlavne emisný a palivový systém) - čítal som niekde článok od Vaculíka k týmto motorom. V článku bolo napočítaných (ak si dobre pamätám) 11 snímačov na celom motore. Len lambda sondy to má asi tri ... . Na novom aute je všetko OK, ale prevádzkovať to po záruke a nejakých 200tkm už bude celkom výzva keď si začne RJ na všeličo sťažovať. Prejsť s tým potom cez EK/STK bude už snáď aj čarodejnícke umenie ..... . Benzín je stále jednoduchší aj keď už má GPF.