Stránka 5 z 9

Re: Fastback 1,5 mild-hybrid 2020

Napsal: 19 říj 2020, 09:42
od Stringo
Nejde o to, jestli projdeš nebo neprojdeš, já měl na STK LED ve směrovkách, SPZ, zpátečce, v mlhovkách a prošel jsem taky. Když neprojdeš, tak to vyndáš a druhý den si tam zajedeš znova a zase to vrátiš. Spíš jde o tu pojistku, kde tě šťoural bude krátit na všem co najde...

Re: Fastback 1,5 mild-hybrid 2020

Napsal: 19 říj 2020, 10:56
od Mexican
co som bol na vsetkych TK na roznych miestach po Morave s autami aj moto, tak technikov najma zaujma ci to svieti.

Re: Fastback 1,5 mild-hybrid 2020

Napsal: 06 lis 2020, 15:02
od Eva Bacova
Stringo píše: 06 říj 2020, 09:29 Jinak gratuluji k Fastbacku. Ten kufr se zdá být malý, já taky přešel z Octavie II combi a můžu říct, že jsem od té doby neměl problém něco do auta nedostat včetně kočárku. Jediné co je třeba je nutnost přemýšlet co jak naskládat :D

Já měl v Octavii potahy od MAD a byly super, polokožené ale cena celkem raketa 14000kč...
ten pruh pres auto jsi tam mel od novoty nebo vlastni vyroba ? :hyu: :D

Re: Fastback 1,5 mild-hybrid 2020

Napsal: 06 lis 2020, 17:39
od Stringo
Vlastní výroba :mrgreen:

Re: Fastback 1,5 mild-hybrid 2020

Napsal: 16 lis 2020, 15:51
od Stringo
Jaké obrysovky :-k předek je standardně v LED a zadek se mi nepodařil spárovat vnějšek s vnitřkem světla...

Re: Fastback 1,5 mild-hybrid 2020

Napsal: 16 lis 2020, 16:08
od Sanchez
polarka27 píše: 15 lis 2020, 18:27 Klady a zápory oproti Octavia III

1. Horší anikoro ochrana podvozku a dutin
2. Horší odhlučnění
3. Lepší – složitější zadní náprava - jen čas ukáže náklady na údržbu této nápravy
4. Horší software na infotaiment displeji
5. Tempomat lze zapnout až od 30km/hod - Škoda 25 km/hod
6. Ovládání tempomatu - pravou rukou, kterou řadím - a dva úkony zaráz jednou rukou nelze
7. Nižší spotřeba a tankování vlevo – menší fronty u benzinek
8.
Iny pohlad:
1. Udajne ma koncern Auto horsiu ochranu oproti korejcom, info z 2 servisov
2. Moze byt, subjektivne
3. Suhlas
4. Nezajem, o tom nie je auto
5. Vyhoda?
6. O zvyku. Na dialnici uz mam 6 stupen, ked to zapinam
7. Ok
Doplnim:
8. Cena asi o 100 tisic nizsia v rovnakej triede, u Octavia IV to bude este viac

Re: Fastback 1,5 mild-hybrid 2020

Napsal: 16 lis 2020, 16:24
od Axel.Foley
Ad tempomat: Je jedno, na které straně volantu je, stejně se po vyšlápnutí spojky vypne. A jak píše Sanchez, tempomat zapínám až zařazení rychlosti. Jo, a také nechápu přínos zapnutí tempomatu při 25 km/hod., ne až při hrozivých 30 km/hod.

polarka: Uniklo ti zapínaní a vypínání předních a zadních mlhovek. U Octy, pokud vím, musíš nejdřív zapnout přední a až pak zadní. Alespoň to tak donedávna bylo. U :hyu: na pořadí nezáleží, což jednoznačně vnímám jako plus.

Re: Fastback 1,5 mild-hybrid 2020

Napsal: 16 lis 2020, 17:34
od Stringo
polarka27 píše: 16 lis 2020, 17:21
Stringo píše: 16 lis 2020, 15:51 Jaké obrysovky :-k předek je standardně v LED a zadek se mi nepodařil spárovat vnějšek s vnitřkem světla...
No zadní obrysovky - alias koncová světla, svítí i když zapneš parkovačky .
Nerozumím co se ti nepodařilo spárovat ?
No, obrysovky jsou v zadních světlech tvořené dvěma žárovkami. Vnější část je dvouvláknová žárovka (obrysovka/brzda) a vnitřní je W5W. Nikdy se mi nepodařilo aby svítila dvouvláknová a W5W stejnou intenzitou, navíc většina LEDek hlásí chybu na palubáku... Co jsi použil za LEDky ty?

Re: Fastback 1,5 mild-hybrid 2020

Napsal: 16 lis 2020, 17:51
od Stringo
Tak až to dáš dohromady, tak se prosím poděl o odkaz na nákup, docela dlouho jsem s tím laboroval neúspěšně :roll:

Re: Fastback 1,5 mild-hybrid 2020

Napsal: 16 lis 2020, 17:55
od Chasnik
Se ti nedivím, najít 2 LEDky, každou s jinou paticí, aby svítily stejnou intenzitou a barvou světla, to je fakt laborování.

Re: Fastback 1,5 mild-hybrid 2020

Napsal: 16 lis 2020, 18:11
od Sanchez
[/quote]

Začnu odzadu - ano to mi uniklo, ovládání mlhovek je jasná výhoda !!
Nechci se hádat, ale u OIII se mi tempomat po sešlápnutí spojky nevypnul. Ale jelikož vím, kdo si koupil moji plechovku v autobazaru schválně se ho zeptám a vyzkouším.

[/quote]


Polarka: ANO - tempomat u koncernu Auto spojkou ho nevypína, ale má to aj druhú stranu mince = auto začne zrýchľovať, keď nechcem... radšej si stlačím tlačítko RES, teda aspoň myslím, že sa volá RES, proste obnoviť posledný údaj o rýchlosti.
Hmlovky súhlas, to je premyslené, že si zapnem, ktoré chcem =D>

Re: Fastback 1,5 mild-hybrid 2020

Napsal: 18 lis 2020, 23:40
od Sanchez
polarka27 píše: 15 lis 2020, 18:10 na webu :

http://dfens-cz.com/hyundai-i30-usage-report/

jsem od uživatele x-f našel super recenzi, kdo se chce pobavit na lidské tuposti má možnost. -- na můj dotaz nereagoval.
Pozastavil som sa nad hodnotenim sedaciek. Vyskusal som asi 20 aut nedavno plus minus kazde na tri dni. Rozne znacky, triedy, karoserie atd. Boli tam renolty, pezoty, auta z mnichova bez blinkrov, volvo, hyundai, volskvagen, opel a ine.
Najlepsie sedacky mali korejci bez debaty. Za 80 km v ludovom vozitku som sa tesil, az ho vratim, pricom 800 km v i30 pohoda.
Recenzia toho cloveka je zabavna.

Re: Fastback 1,5 mild-hybrid 2020

Napsal: 19 lis 2020, 06:33
od Axel.Foley
polarka27 píše: 18 lis 2020, 21:14 porovnání i30 1,5 118 kW a O III 81 kW

rozhodně O3 má lepší , vyšší záběr na malé otáčky na 1. převod. stupeň. i30 1,5 T-GDI se moc do otáček odspoda nechce.
Mám sice najeto jen cca 2000 km, ale toto se mi moc nelíbí.
Nevím, do jaké míry jsou pro tebe "malé otáčky", ale... jiné zpřevodování, jiná emisná třída, téměř surový motor. Navíc turbo se také musí nadechnout. Jo, a hlavně nepoužívat ECO režim, to pak opravdu nejede.

Re: Fastback 1,5 mild-hybrid 2020

Napsal: 19 lis 2020, 06:55
od Sanchez
Axel: na nete som nasiel 81 kW u Octavia 3 a naslo naftovy aj benzinovy motor.
Pri 1,6 tdi ma 250 Nm a zacina tusim od 1.500 ot. Benzin 1,5 tgdi MHEV zacina od 1.500 ot pre 253 Nm, ak sa nemylim.

Ak myslel 1,2 tsi 81 kW, tak tu nie je o com, kr.moment 175 Nm.
Takze som trosku prekvapeny, lebo tu nieco nesedi, ak je 1,5 tgdi "lenivy" dole.
No a hmotnost je podobna.

Re: Fastback 1,5 mild-hybrid 2020

Napsal: 19 lis 2020, 07:06
od Axel.Foley
Sanchez: Jestliže tazatel používá ECO režim, tak ten ten motor celkem zabije a opravdu nejede. Když ECO režim nepoužívá, je to o elementu mezi sedačkou a volantem, tohle je hezky živý motor, ač EURO6. Jo, a na první straně píše, že měl 1,2 TSI.