Prehrievanie predného kotúča
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8595
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prehrievanie predného kotúča
lozisko ktore by rozohrialo kotuc do vacsej miery bude po smrti. A lozisko po smrti sa prejavi celkom jasne (zvukovo, pohybom a jednoduchym cvikom bez kotuca/brzdica
			
			
									
						
							2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
			
						2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Re: Prehrievanie predného kotúča
to co radím není měření ale jen porovnání teplot. Prostě si prstem šáhneš na kotouč (elektrony tam mají dost místa) a pak někam nejblíže středu kola. Vím že na středu je přišroubované kolo a to odvádí teplo. Já tento postup několikrát aplikoval a dalo se určit kde teplo vzniká, ale samozřejmě měření, tedy určení teploty to není, ale to není ani cílem
			
			
									
						
							i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
			
						ex : Nissan Primera 2.0i
Re: Prehrievanie predného kotúča
Jestli to je reakce na mě, tak já uváděl měření, které je určitě přesnější než prst, při němž jsem nezjistil kde to teplo primárně vzniká. A prstem bych nic nezjistil, ten bych tam ani neudržel, protože teplota byla kolem 65 °C.
			
			
									
						
										
						- 
				10martin11
- **
- Příspěvky: 174
- Registrován: 15 zář 2013, 19:28
Re: Prehrievanie predného kotúča
Páni teplo nerobí ložisko,dotyková plocha dosiek s diskom je citeľne teplejšia ako kotúč pri naboji
			
			
									
						
										
						Re: Prehrievanie predného kotúča
Moje zkušenost se pravým zadním kolem. Vařící, že by se na něm daly dělat vajíčka. Úplně to sálalo teplem, když jsem vystoupil z auta. Řešil jsem brzdy, ruční brzdu a nic. Kolo se točilo stejně lehce jako to druhé. Nikde nic neškrtalo ani nehučelo. Světe div se, bylo to ložiskem  
			
			
									
						
							
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
			
						

