Stránka 5 z 7

Re: TURBO SCOUPE

Napsal: 09 bře 2010, 15:37
od Yurii
Njn starickej motronic a jeste k tomu hybrid kterej neumi ani OBDII, je fakt ze jinudy nez cestou programovatelne ECU to asi nepůjde. Nicméně vytáhnout data ze švába na desce by neměl být problém stejně jako ho tam vrátit... viz distribuce chipů na 200sx foru :) Jen najít někoho kdo ty mapy bude umět opravit a to je samo o sobě průser nehledě na to, že by ty úpravy byl běh na dlouhou trať než by se našla ideální kombinace :(

Re: TURBO SCOUPE

Napsal: 09 bře 2010, 21:53
od -JxD-
co tim myslis, ostrik IC ? jinak ja uz IC mam namontovanej, i ten bov, ted nevim kam presne dal, asi ty budiky...

jinak jaktoze neumi OBDII ? co teda umi? :)

Re: TURBO SCOUPE

Napsal: 09 bře 2010, 22:34
od Yurii
Tahle jednotka je zvláštní v tom, že používá nějákej hybridní protokol... údajně by to mělo být OBDII ale konektor to má ještě od Mitsubishi ALDL (Scoupe před FL a Hyundaie s mici motorem a tímhle konektorem používají ve většině protokol MUT nebo MUTII teď nevím)
Kabel mám, problém je v tom, že nemám SW který by uměl pracovat s naší řídící jednotkou... zkoušel jsem různé protokoly ale neúspěšně, ačkoli by měla být OBD kompatibilní tak nic z dostupných SW nefachčí a nelze s jednotkou ani ustavit spojení, natožpak číst hodnoty :(
Bohužel o diagnostice na Scoupe se nepíše ani na zahraničních forech a neexistujou k tomu žádný oficiální informace...
Závadu kabelu můžu vyloučit, bo na Romoxově vozidle vesele fachčil. :-k

Už sem nic kolem dlouho neřešil tak sem možná něco poplet.

Re: TURBO SCOUPE

Napsal: 10 bře 2010, 08:10
od Vladislav Bureš
Yurii píše:Njn starickej motronic a jeste k tomu hybrid kterej neumi ani OBDII, je fakt ze jinudy nez cestou programovatelne ECU to asi nepůjde. Nicméně vytáhnout data ze švába na desce by neměl být problém stejně jako ho tam vrátit... viz distribuce chipů na 200sx foru :) Jen najít někoho kdo ty mapy bude umět opravit a to je samo o sobě průser nehledě na to, že by ty úpravy byl běh na dlouhou trať než by se našla ideální kombinace :(
200SX to má ale obrovskou výhodu v tom že má udělané mapy to jak se ty chipy upravují je sice fakt ale to podstatné je že se mění jen věci jako střik a AFM tzn konstanty které se pevně zadají a na jejich základě pak jednotka pracuje dál. Fuel Cut je odstatněn od firmy která chip s mapami vyvinula to nikdo neupravuje a když chcete použít jiné turbo tak hledáte s podobnou charakteristikou když nechcete použít to na co je chip stavěn a doufáte že to bude šlapat, proto se dělají věci jako Apexi Power které upravují vstup a výstup z jednotky kdy ona si myslí že má to co má mít a tohle se ladí jako programovatelná ECU je to takové učůrání jednotky a používají se čidla na AFR a EGT aby jste neodpálili motor. Jestli někdo viděl jak vypadá vyobrazení palivové mapy tak je to 3D graf připomínající rozčeřenou vodní hladinu tohle přeprogramovat není žádná sranda proto raději to Apexi Power nebo programovatelná jednotka oboje má totiž programy pro tvorbu vlastního programu takže netvoříte program jako takový ale zadáváte co a jak chcete není to sice nějak jednoduché ale nemusíte být raketový ing.

Re: TURBO SCOUPE

Napsal: 10 bře 2010, 08:31
od Yurii
Takže našetřit 30k na jednotku :(

Re: TURBO SCOUPE

Napsal: 10 bře 2010, 09:32
od Vladislav Bureš
Yurii píše:Takže našetřit 30k na jednotku :(
Spíš kolem 20 ale dalších 20 se říká za naladění tedy když to svěříš firmě, ale at už to bude děla kdokoli tak je potřeba aby motor a turbo bylo v prvotřídním stavu jinak to nemá význam. Takže GO motoru turba, udělané sání IC výfuk, jednotku, čidla AFR EGT Boost. MBC (EBC) a pak se může ladit jednotka a dostanete z auta maximum, takže žádná prča to není. O posílené spojce brzdách a podvozku nemluvě aby jste to ukrotili.

Re: TURBO SCOUPE

Napsal: 10 dub 2010, 16:23
od Piskotkiller
Zdrc všem 8)
Neví někdo kolik zhruba stojí jen vyvážení turba? :-k

Re: TURBO SCOUPE

Napsal: 10 dub 2010, 18:27
od Strky
Zdravim je mozne dat nejak turbo do hyundai LS?

Re: TURBO SCOUPE

Napsal: 10 dub 2010, 18:59
od black_sheep
jo. sice jen na chvilku nez se to vysere ale jde to. :mrgreen: pojede to dokonce lip nez GT. vhodne tak do auta pred sestrotovanim a pro kutila :lol:

Re: TURBO SCOUPE

Napsal: 10 dub 2010, 19:14
od Piskotkiller
no kdyz to udela dukladne a peclive,tak se mu to hned jen tak nevysere :wink:

Re: TURBO SCOUPE

Napsal: 10 dub 2010, 20:37
od -JxD-
No dukladne a peclive...musel by tam hodit celej motor z GT i s tim turbem, aby mu to vydrzelo :) nebo minimalne do toho LS motoru dat pisty z GT, protoze ty z LS jsou delany na jinej kompresni pomer co ja vim a to proste nevydrzi po delsi dobu...
(plus jeste GT blok motoru ma nejaky kanalky pro odvod oleje nebo co, a ten z LS to nema, ale to nevim jak moc velkou roli by hralo...)

Re: TURBO SCOUPE

Napsal: 10 dub 2010, 20:40
od Piskotkiller
ano,je to nakladny jak svin,ale ne zas nerealny.... 8)

Re: TURBO SCOUPE

Napsal: 10 dub 2010, 20:42
od -JxD-
jo, není nereálný, ale to už se teda mnohem víc vyplatí si koupit nějaký GTčko, než takhle přestavovat :)

Re: TURBO SCOUPE

Napsal: 10 dub 2010, 20:44
od Piskotkiller
no ale atmosfera ma zas vetsi kompresni pomer...btw koukam ze mas uz 100kw,co jsi udelal za upravy v posledni dobe?

Re: TURBO SCOUPE

Napsal: 10 dub 2010, 20:47
od -JxD-
pisu ze spis pomalu ke 100kW, takže něco kolem těch 90-100, nevim přesně, ale těch 100 je takovej prozatimní cíl :)
no tak je tam ten průchozí vejfuk, KN sání, vyndanej katik, intercooler, bov, teď na léto chci ještě trochu zvýšit tlak turba...