Stránka 5 z 17

podvozok

Napsal: 12 úno 2008, 20:38
od kuko
Ahojte,
vsetci co sa stazujete na tvrdost podvozku najprv si skontrolujte tlak v pneumatikach treba ich na 2,2 ako predpisuje vyrobca potom bude vsetko OK.

Napsal: 04 kvě 2008, 16:29
od Cody
Uz jezdim dokonce na 2,0 a porad je to tvrdy, ach jo, me to neba, ted se chci objednat na tlumiče, ať mi je přezkouší... :cry:

Selhání výkonu motoru u Tucsona

Napsal: 04 kvě 2008, 18:47
od Almik
Mám dva roky Tucsona 2.0 CRDi 83 kW. Teď poprvé mě trochu nechal ve "štychu". Po ujetí asi 30 km, zastavení, vypnutí motoru a po následné asi 20min. přestávce jsem nastartoval a motor sice naskočil ale jen si bublal, čoudil a neměl výkon. Nedalo se ani rozjet. Zhasnul jsem motor a poté znovu nastartoval a vše bylo v naprostém pořádku. Od té doby šlape OK. V servisu při následné diagnostice nic nenašli a bylo mi řečeno, že nějaká vzduchová klapka která se otevírá při startu se asi otevřela jen částečně a nedostávalo se tudíž dost vzduchu při startu. Ví o tom někdo víc? Má někdo podobnou zkušenost? Popřípadě mám se připravit na nějaké další problémy? Ještě necelý rok jsem v záruce. Mám něco zavčas reklamovat? Díky za odpovědi. Aleš.

Napsal: 05 kvě 2008, 11:57
od Hujer
Nejspis ti odchazi jeden ze vstriku.

Napsal: 06 kvě 2008, 20:47
od Almik
Vstřiky jsou prý OK. Jezdím jen na tu dražší naftu od Shellu (V-Pover Diesel) dle rad mého prodejce Hyundai. Tak by se tím snad vstřiky neměly zasí....

Napsal: 07 kvě 2008, 18:12
od Hujer
Odchazej na nich prepady!

Napsal: 07 kvě 2008, 22:13
od zdenek76
zrovna v pondělí jsem se o tom bavil s mechanikem H, říkal tuším něco o regulátorech paliva, týká se to všech dieselů (staré SF, Tucson), začínají se jim hromadit na opravu auta s touto závadou. Projevuje se přesně jak píšeš - auto najednou zdechne, po čtvrt hodině jde zase normálně natočit a jede se dál. Tato závada se vyskytuje v podstatě jen při teplém počasí, kdy je motor hodně zahřátý a týká se výhradně dieselu.

Napsal: 08 kvě 2008, 21:16
od Almik
Tak to jsi mě moc nepotěšil. Po dvou letech a najetých 47000 km se mi nezdá, že by Tucson měl být "starý". Ale jak mám teď postupovat dál když na diagnostice v servisu nic nenašli? Mám snad čekat dál až se závada objeví znovu? A nerad bych prošvihl záruku (končí mi v březnu 09). Díky za rady. Aleš.

Napsal: 08 kvě 2008, 22:25
od zdenek76
zkusím mu zavolat a zeptat se, jak se to řeší, jestli na záruku nebo ne

tucson

Napsal: 19 kvě 2008, 19:51
od facebok
vstřiky se řeší na záruku!

Napsal: 21 kvě 2008, 09:10
od Almik
Díky za odpověď. I když mi v servisu říkali, že jsou vstřiky OK, jdu na ně "vlítnout" aby mi to opravili. Aleš. :lol:

Napsal: 21 kvě 2008, 11:17
od Mexican
Almik píše:Vstřiky jsou prý OK. Jezdím jen na tu dražší naftu od Shellu (V-Pover Diesel) dle rad mého prodejce Hyundai. Tak by se tím snad vstřiky neměly zasí....
preberane mnohokrat - V-Power Diesel nie je zazrak.. skor zalezi na kvalite zakladnej nafty ktora tvori 99% objemu V-Poweru... je vsak mozne ze mas smolu na chybny vstrek. Pretoze sa to prejavilo poriadne skoro

špatné ložiska???

Napsal: 21 kvě 2008, 13:39
od killy
Prosím o radu. Mám Tucsona, a během jízdy jde slyšel poměrně hlasité "hučení", těžko lze zvuky popsat, ale čím rychleji jedu, tím je zvuk vyšší. V zatáčkách zvuk trochu poleví. Jedná se zde o špatné ložiska, nebo je to jenom např. špatná geometrie kol, či něco podobného? Díky za radu

ložiska

Napsal: 21 kvě 2008, 20:42
od facebok
asi to budou ložiska?hučí to od předu nebo od zadu?

Napsal: 22 kvě 2008, 16:49
od killy
jj, mas pravdu, je to lozisko vpravo vzadu, dneska mi to rekli v servise