Hardcam-nic jiného než bla bla bla výmluvy,jsem od tebe nečekal.
V Mimoni jsi nikdy proti Coupe GK nemohl jezdit,protože tam jiné než moje nebylo(když jsi tam byl ty) a jak jsem psal,nikdy jsi proti mě jet nechtěl

(jestli se mýlím,tak napiš proti komu jsi jezdil).RD nepočítám,je to jiné auto a zůstávali vždy za GK.
Nechápu také tvůj odkaz na tech.data,z nějakého bazaru.Asi jsi k tomu zapoměl dodat pro porovnání tech.data tvé i30 2,0CVVT

,přímo z

-zrychlení za 10,6s
http://www.hyundai.cz/data/files/pdf/te ... 0-2007.pdf
Pružné zrychlení je stejně důležité,jako zrychlení z 0-xkm.Ty jezdíš jen po hlavních silnicích

Chceš přejet křižovatku z vedlejší přes hlavní na vedlejší-tam není důležité zrychlení z 0km v dnešní hustotě provozu?Nebo jestli jsi nikdy neviděl stopku u výjezdu z benzinek

-tak ti je klidně nafotím

-jednu mám u benzinky doslova pár m od baráku-výjezd se stopkou přímo na hlavní silnici mimo obec(takže ta auta mezi která najíždíš,si to frčí PŘEDPISOVĚ 90km/h ..........atd.atd.Tak že zase tvé bla bla bla žvejky o tom,že zrychlení není pro běžný provoz vůbec důležité,jsou hovadina z úst začátečníka.
Zrychlení z 0-90km/h je sakra důležité pro bezpečnost řidiče i ostatních na silnici
Stanley-co říct-než spousty keců tady,stačí dojet na sraz v Roudné(pro Hardcama dráhu předem zametu,osuším,nechám udělat nový povrch,rovnou čáru aby věděl kudy jet a nechám zastavit provoz v celém okrese...

)a vyzkoušet v praxi.Jestli jsi správně četl,tak jsem psal,že počáteční zrychlení 2,0l bez CVVT

je lepší než 2,7V6 a ujede ti.Ale krouťák a nějaký ten koník navíc(kontra váha),nejspíš po +-300m 2,0l dojede/předjede.V Roudné není km trať,takže jsme to dál nezkoušeli,než na 1/4 míle.
Když jsme aktuálně u srazu v Roudné-před minulým srazem na tomto místě(před 3 roky),jsme měli tady podobnou,ale korektní diskusi s Dantasíkem(skvělý chlap

) na výkony benzín/nafta.Potom byl sraz v Roudné.Několikrát jsme na dráhu postavili vedle sebe moje GK

a Dantasíkovu upravenou Sonátu(měla 125kW-údaj Dantasík,úpravce možno ověřit u něho).
Výsledek-vždy jsem o několik délek auta na sprintech zvítězil a i pozdější jízdy proti radaru byly s vyšší dosaženou rychlostí u GK

.Jen tak mimochodem pro CVVT Hardcama-Víťa a jeho CVVT 2,0l

,který s námi také jezdil,dojížděl vždy ještě za Dantasíkovou čiplou Sonátou,když já jsem už byl v cíli z auta venku.
Můj Tiburon je sériovka bez čipů,úprav výfuků,karbonových folií .......(jen z tovární serie "WhiteTiburon"(i když je červený

)z let 2002-2003, 480ks ,jak jsem zjistil po hledání právě až v roce 2008,po srazu v Roudné-to už mě také ty výkony/rozdíly vrtaly hlavou

-ale to je na další diskusi a nějaké další dohadování na 10 stránek mám u ....

)