Měnil jsem ve 120 tis. Ona je v tom km proběhu doporučená kontrola, ale já šel rovnou do výměny. Koukám, že jsem to ani do vlákna nenapsal a přitom to mám v konceptech 

 ,stejně jako další dvě rozdělané věci na které se tady čeká 

  Automaty-klasiky ano, 60tis km a neprotahoval bych to 

  Ono to opravdu je znát. Já mám DCT a suchou dvojspojku, takže se mění jen olej v převodovce, jako u každého běžného auta. Prostě vypustíš starý olej, naliješ nový olej. Jsou jej tam 2 litry, jediné, co je potřeba opravdu striktně dodržet- u  

  ostatně známá věc- specifikaci oleje!!! Samozřejmě to mají korejci zase vycizelované do speciality, ale dá se sehnat. Jen je "trošku" dražší 

 . No ale co je to proti částce za výměnu hydraulické kapaliny v klasických automatech 
 
 
Jenže ono se to zase časem vyrovná až bude na odchodu dvojspojka a setrvačník 
](./images/smilies/eusa_wall.gif)