Stránka 47 z 54

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 26 bře 2021, 22:50
od Maras
I za sebe jsem rád, že jde vidět kdo pečuje o auto, získá kvalitní výrobek.

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 26 bře 2021, 23:49
od dibarbora
petzl62 píše: 26 bře 2021, 19:56 Včera se Méďa dočkal měření emisí a následné STK po 4. letech. Na obou institucích se dotyční museli jít přesvědčit, jestli stav km je opravdový :mrgreen:
Jak emise, tak následná STK bez ztráty kytičky =D> =D> =D>
Obzvlášť hodnoty na emisích byly pro zkoušejícího i mě velmi, velmi příjemné překvapení 8-[ :D/
Moc těžko se s tímhle autem budu jednou loučit :-k :-k
Mal si šťastie na znalého technika na STK/EK... kolega takto pár rokov dozadu skoro vyletel so 4r leonom (1,2TSI)... technik meral HC s vychladnutým katalyzátorom...

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 27 bře 2021, 06:40
od petzl62
Jojo, to máš pravdu, je to fakt jeden z mála tady na okrese. U něj když na emisích někdo neprojde, tak už fakt má nějaký problém na autě. Jezdím k němu už roky i se všemi firemními auty. A jedna rada pro všechny, které čeká měření emisí :idea: . Nikdy tam nejezděte se studeným motorem. Vždy před absolvováním je dobré auto slušně projet a protáhnout, nejlépe, pokud máte v dosahu, na silnici dálničního typu, alespoň 10km svižné jízdy a po příjezdu na emise auto nevypínat :wink:

Maras:
Zatím nemůžu za 10 let říct na mnou, nebo firmou vlastněná vozidla koncernu :hyu: ,Kia, ani půl křivého slova =D> =D>

marian85:
Jeví se i po výměně oleje v převodovce velmi dobře 8-[ =P~ Řadí stále stejně dobře =D>
Co se týká toho jestli je stejná, jako v 1,0TGDi ?
Nevím. Možná by věděl Maras, jestli jsou kolečka v převodovce a převodové poměry poskládány stejně, nebo se pro jednotlivé motory liší. Logicky by se lišit měly, alespoň co se dieslu 1,7 a 1,6CRDi týká-u 2,0CRDi byl klasický variátor. Jestli a jak se liší u benzínových variant, nevím. Třeba Maras napíše víc :wink: Ale jsem takřka přesvědčen, že ovládací mechanismus- dvojspojka a setrvačník jsou pravděpodobně stejné. :-k Pro výrobce nemalá úspora. :wink: Což by pro majitele motorů 1,0, byla vzhledem k rozdílným kroutícím momentům docela výhoda, co do trvanlivosti, oproti třeba 1,6TGDi. :-$

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 27 bře 2021, 08:29
od dibarbora
petzl62 píše: 27 bře 2021, 06:40 ........ Nikdy tam nejezděte se studeným motorem. Vždy před absolvováním je dobré auto slušně projet a protáhnout, nejlépe, pokud máte v dosahu, na silnici dálničního typu, alespoň 10km svižné jízdy a po příjezdu na emise auto nevypínat :-)
A ešte doplním... ak technik pred pripojením diagnostiky pár krát nevytočí motor, tak ho treba na to taktne upozorniť aby tak urobil... katalyzátor spoľahlivo vychladne aj pri čakaní pred linkou na voľnobeh, zvlášť v chladnom počasí.....

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 27 bře 2021, 17:20
od Pjotr1
petzl62 : děkuju za info, že emise byly v normě. Trochu jsem se bál, že tvoje dekarbonizace může mít vliv na katalyzátor, ale emise jsou důkaz že pyrotechnická dekarbonizace zlepší projev a spotřebu motoru a nic nepoškodí. Dík a gratuluju

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 27 bře 2021, 20:07
od Axel.Foley
Pjotr: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Promiň, ale pobavil jsi mě :mrgreen:

Dovolím si opravu: dekarbonizace byla pyrolitická (od slova pyrolýza, používá se např. i na čištění pečící trouby, jestli je touto funkcí vybavena), ne pyrotechnická.

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 28 bře 2021, 12:47
od Pjotr1
jj, znám význam obou slov, ale nějak mi to uteklo, prostě holínky jako hodinky obojí se natahuje.

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 10 dub 2021, 13:10
od Deuso
Ahoj,

jsou někde v návodu vidět vyztužená místa kam se dává hever? já tam našel jen kapitolu výměna kol a tam nic není.

Popřípadě kam to dáváš ty? mám ještě hydraulický zvedák a ten bych dával asi někde u ramene nápravy.

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 10 dub 2021, 13:49
od Sanchez
Standardne medzi zarezy na spodku prahu za prednou napravou.

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 11 dub 2021, 12:47
od petzl62
Deuso píše: 10 dub 2021, 13:10 Ahoj,

jsou někde v návodu vidět vyztužená místa kam se dává hever? já tam našel jen kapitolu výměna kol a tam nic není.

Popřípadě kam to dáváš ty? mám ještě hydraulický zvedák a ten bych dával asi někde u ramene nápravy.
Ano jsou, když si klekneš a podíváš se pod auto, tak je jasně uvidíš. Jak tady "vědecky a odborně píše kolega" za přední nápravou a před zadní nápravou na lemu/falci prahu jsou vyznačena místa cca 10cm- vyznačena zářezy, na umístění heveru používaného ve výbavě vozidla. A mezi ty zářezy dej zvedák z výbavy vozu. U předního kola přední, u zadního kola zadní. Ne doprostřed vozidla, jak by se mohlo zdát z předchozího příspěvku :shock:.
U hydraulického zvedáku, nevím jaký vlastníš, jestli tzv. panenku- mimochodem z mého pohledu, dost nevhodná varianta pro osobní auta, nebo pojízdný hydraulický zvedák. Tam je důležitá velikost/výška a dává se do stejných míst, jako zvedák z výbavy, ale je nutná drobná úprava, abys si nepoškodil ten lem/falc toho prahu. Viz. tady:https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 0&start=60
Já si to zjednodušuji, používám vysokozdvižný paleťák do 2t s rozpěrou s upravenými gumami, vyz výše a dělám tím pádem obě kola zaráz :-$ :wink: :idea:

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 11 dub 2021, 17:12
od Sanchez
Urcite to kolega pochopil. Ale tebe sa to zda inak.
Tomu rozumiem, ani ma to neprekvapuje :mrgreen: Snad taki ludia ani neexistuju :-k

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 11 dub 2021, 17:47
od petzl62
Tak teď jsi mi to teda natřel :shock: :idea: :lol:
Vyhrál jsi technický génie 8)
Nicméně, vrať se do hrobu tvého dominantního vlákna o covidu, tam ti to po poradě s manželkou jde obstojně :P .
Ale nikoho to nezajímá, že 8-[ ?
Jak příznačné k tvým oduševnělým myšlenkám [-o<

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 12 dub 2021, 19:29
od Deuso
petzl62 píše: 11 dub 2021, 12:47
Deuso píše: 10 dub 2021, 13:10 Ahoj,

jsou někde v návodu vidět vyztužená místa kam se dává hever? já tam našel jen kapitolu výměna kol a tam nic není.

Popřípadě kam to dáváš ty? mám ještě hydraulický zvedák a ten bych dával asi někde u ramene nápravy.
Ano jsou, když si klekneš a podíváš se pod auto, tak je jasně uvidíš. Jak tady "vědecky a odborně píše kolega" za přední nápravou a před zadní nápravou na lemu/falci prahu jsou vyznačena místa cca 10cm- vyznačena zářezy, na umístění heveru používaného ve výbavě vozidla. A mezi ty zářezy dej zvedák z výbavy vozu. U předního kola přední, u zadního kola zadní. Ne doprostřed vozidla, jak by se mohlo zdát z předchozího příspěvku :shock:.
U hydraulického zvedáku, nevím jaký vlastníš, jestli tzv. panenku- mimochodem z mého pohledu, dost nevhodná varianta pro osobní auta, nebo pojízdný hydraulický zvedák. Tam je důležitá velikost/výška a dává se do stejných míst, jako zvedák z výbavy, ale je nutná drobná úprava, abys si nepoškodil ten lem/falc toho prahu. Viz. tady:https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 0&start=60
Já si to zjednodušuji, používám vysokozdvižný paleťák do 2t s rozpěrou s upravenými gumami, vyz výše a dělám tím pádem obě kola zaráz :-$ :wink: :idea:
Hever ve výbavě nemám, jelikož nemám ani rezervu, jinak jsem hydraulicky hever, na který si posílal odkaz do jiného vlákna dal vzadu pod rameno (mezi rameno a hever samozřejmě silnou gumu) a vpředu jsem to dal jak jsou ty vyztužené lemy, tak hned za ně. Tak snad to takhle bude ok.

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 12 dub 2021, 20:55
od petzl62
Šikula, vidíš to, poradil jsi si =D>

Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE

Napsal: 08 kvě 2021, 13:40
od Axel.Foley
petzl: Přeji vše nejlepší k narozeninám, hodně štěstí a hlavně zdraví.