Stránka 48 z 83

Re: 1. garanční prohlídka

Napsal: 25 led 2016, 07:56
od Dave405
Díky za info. Na pátek jsem objednaný v Rýmařově a jelikož to mám cca 150km jeden směr, raději jsem jim tyhle závady nahlásil dopředu. Pokud bych měl kvůli podobným maličkostem jezdit až po objednání/dodání dílů, musel bych vybrat bližší servis, kterému jsem se chtěl vyhnout.

Re: 1. garanční prohlídka

Napsal: 25 led 2016, 09:54
od msifa
Já jsem ještě se servisem řešil možnost, že bych tam starou roletku nechal a novou by mi přímo poslali kurýrem domů. Ale nakonec pojedu do ČB kvůli jiným věcem, tak mne další návštěva servisu nijak neomezí.

Re: 1. garanční prohlídka

Napsal: 26 led 2016, 11:50
od Axel.Foley
Hezky elegantní řešení ten kurýr =D>

Re: 1. garanční prohlídka

Napsal: 26 led 2016, 20:33
od Zlicka
Takže včera jsem absolvoval 1. garančku ve Vistacar Hodonín.
Prohlídl jsem si auto na zvedáku a sledoval jsem vypouštění oleje. Celkově příjemný přístup.
Olej jsem měl vlastní a kabinovej filtr jsem si taky vyměnil sám.
Jedinou kaňkou na kráse bylo "zdarma" umyté a vysáté auto, ale nakonec mi to naúčtovali. Ale to je trošku taky moje chyba, že jsem si to při placení nepohlídal.

Celkem tedy:
1. garančka.jpg
1. garančka.jpg (30.81 KiB) Zobrazeno 1984 x
Edit: Zapomněl jsem napsat, že jsem taky reklamoval pár věcí. První byla nefunkční roletka v kufru když je zima - ponecháno s tím, že zatím funguje (samo, že jakš takš fungovala, když bylo auto zahřáté). Druhá věc byla mírně odstátá kapota u předního nárazníku - víc už to přitáhnout prej nejde. a poslední byl mírně odstávající levý hagus na střeše - trochu to dotáhli. Takže asi tak

Re: 1. garanční prohlídka

Napsal: 29 led 2016, 16:34
od Dave405
Dnes I. garančka v Rýmařově u Lašáka.

Týden dopředu dohodnuto, že smím být u výměny oleje (doneseného) a zároveň jsem hlásil malý výhřev volantu a zadrhávající roletku v mrazech (jelikož to k nim mám dvě hoďky cesty a nejezdím okolo).
Dnes při předávání vozu před servisem potvrzená účast u výměny s tím, že pro mě dojde, až bude auto na zvedáku. Technik pro mě přišel, až bylo auto hotové (po výměně) s tím, že mi to může zvednout, jestli se chci kouknout na spodek. Jelikož dnes nemrzlo, tak roletka fungovala - neuznáno (pochopitelně). Ikdyž volant hřeje tak o půlku míň oproti novému, nebo předváděcímu, tak je to prý v pořádku - neuznáno. Hlásil jsem ještě, že chci přenastavit zámek (doraz) řidičových dveří, protože se hůř zavírají - prý s tím nejde nic dělat, protože doraz je napevno, nejde jej přenastavovat a horší zavírání je dáno přetlakem vzduchu v autě, který klade odpor, čili v pořádku. Zaúčtována prohlídka karoserie, ikdyž auto nebylo umyté, naopak po cestě špinavé jako prase. Chtěl jsem ještě na PP nastavit zkrácený interval návštěvy servisu, taky nic, ani nevyresetován aktuální stav. Jediným kladem byla dolitá, ale nezaúčtovaná nemrzka (asi 3dl) :mrgreen: Příště budu zřejmě vybírat servis s prosklenou stěnou, abych mohl aspoň koukat, co se s autem děje :?

Jinak olej jsem měl vlastní - HKS po 158Kč/L, čili cca 520Kč/3,3L a kabinový filtr jsem si vyměnil před garančkou za 189Kč. Garančka 1189Kč. Dohromady 1892Kč
doklad_garancka_mini.jpg
doklad_garancka_mini.jpg (50.15 KiB) Zobrazeno 1911 x

Re: 1. garanční prohlídka

Napsal: 29 led 2016, 17:52
od msifa
A pak, že má Hyundai drahý servis a drahé garanční prohlídky :lol:

Re: 1. garanční prohlídka

Napsal: 29 led 2016, 18:25
od shawt
K te roletce, ja vam nevim chlapi. Nemam Hyundai (zatim), ale Fiat Stilo SW a roletka mi v mrazu take jakoby drhne, to bude asi holt tim systemem, jak je to udelane...?

Re: 1. garanční prohlídka

Napsal: 29 led 2016, 18:32
od Dave405
Určitě ano, je to dáno konstrukcí roletky. Ale výrobce by to měl řešit a dodat něco funkčního. Třeba u VW, nebo škodovky (nevím teď přesně) se řešila poruchová roletka dvodílným skládacím platem.

Re: 1. garanční prohlídka

Napsal: 29 led 2016, 18:50
od vorlajz
prostě v mrazu to tuhne, plno věcí přeci funguje v mrazu špatně... já to řešit nebudu... nemá to cenu, protože nová roletka bude fungovat úplně stejně...

Re: 1. garanční prohlídka

Napsal: 29 led 2016, 19:28
od msifa
Loni v zimě fungovala roletka na 100%, někdy v říjnu přestala fungovat skoro ze dne na den. Teplota na to měla minimální vliv. A pokud mám nové auto a dokonce se zárukou 5 let, tak by na něm mělo všechno fungovat. A omlouvat něco, že nefunguje, protože je zima je absurdní (dalo by se možná pochopit, kdyby bylo -30°C a více).

Re: 1. garanční prohlídka

Napsal: 29 led 2016, 20:33
od vorlajz
msifo... tak si to choď vyměňovat, mě je to jedno... já tam prostě každý rok v zimě chodit nebudu...

tím samozřejmě nepopírám, že jsi nemohl mít rozbitou roletku... bez vlivu zimy... ;)

Re: 1. garanční prohlídka

Napsal: 29 led 2016, 22:36
od Alf6
msifa píše:A pak, že má Hyundai drahý servis a drahé garanční prohlídky :lol:
jak se to říkalo na vojně?...voják se stará - voják má. :D

Re: 1. garanční prohlídka

Napsal: 30 led 2016, 08:38
od msifa
vorlajz píše:msifo... tak si to choď vyměňovat, mě je to jedno... já tam prostě každý rok v zimě chodit nebudu...

tím samozřejmě nepopírám, že jsi nemohl mít rozbitou roletku... bez vlivu zimy... ;)
Pokud nebude fungovat, budu měnit. Ale doufám, že bude fungovat. i30 má s roletkami problém a v servisech to vědí, nevidím jediný důvod, proč by Hyundai nemohl roletku konstrukčně upravit, aby spolehlivě fungovala (Když toto řešení funguje spolehlivě u ostatních automobilek, proč by nemohlo u i30).

Re: 1. garanční prohlídka

Napsal: 01 úno 2016, 12:41
od JirkaN
Ahoj všichni, jsem pár dní majitelem nové :hyu: i30 kombi 1,6l, 88kW a tady na fóru jsem nováček. I když mě garančka čeká až za rok, tak mě zaujalo to, že servis akceptuje výměnu oleje, který si donesete sami a tak řeší i třeba výměnu svíček. Jak se na to v servisu tváří, musí se to hlásit při objednávání termínu. Nebo prostě přijedete a řeknete, že olej, svíčky atp. máte svoje a oni si účtují jenom práci. Vím, že to ve finále sníží cenu prohlídky, což je skvělý. Nekoukají pak na Vás jak na nějakého exota? Přijde mi to tak, jako bych si přinesl jídlo do hospody, oni by mi to ohřáli, naservírovali a já bych jim dal 10Kč za 5minut ohřívání jídla.Ptám se, jestli je to běžná praxe. Taky nemám rád, když chce někdo vydělávat na přemrštěných cenách nabízených produktů, které jdou běžně koupit za podstatně nižší cenu.

Re: 1. garanční prohlídka

Napsal: 01 úno 2016, 12:52
od Mirus30
Bezna praxe to samozrejme neni, musis se na to predem zeptat zda akceptuji tvuj olej pripadne jiny material, pak je na tobe jestli nakoupis u servisu nebo sam jinde.
Jsou servisy kde s tim nemaji problem pokud dodrzis specifikaci pro tvuj motor, ale stejne tak uslysis i to jak pises, ze si do hospody nosis svoje jidlo.
Je na kazdem servisu zda stoji o zakaznika i s tim ze ma svuj olej, nebo nad tebou budou kroutit hlavou co to po nich chces, kazdopadne tam nechavas svoje penize a je tvoje rozhodnuti jestli je vyhodis za predrazeny olej nebo je usetris v servisu kde nemaji problem s vlastnim olejem.