Axel.Foley píše:Alf6 píše:Neříkam, že filtr zanešený bordelem je lepší, ale že:
Nejlépe filtruje už používaná vložka co je právě lehce zanesená tím jemným prachem a jsou na ní i nejmenší tlakový ztráty.
To vše v závislosti na typu prostředí, v jakém se vozidlo nejčastěji pohybuje. Každodenní dálniční provoz automobil samozřejmě zatěžuje méně, než popojízdění v zakouřených ulicích velkoměsta, nebo nedejbože po polních cestách
Znovu se ptám, jak jsi na to přišel?
Znovu ti odpovídám...psali to ve světě motorů a ukazovali na Primě v autosalonu.Dlouho jsem se tak nezasmál.
Ono na rally vozech nemění filtry v každém servisu,oni na ně schválně foukají prach-aby mělo auto ten správný výkon
Neřku-li,že nejvýkonnější vozy mají přímé sání-bez filtrů
A za ten úklid filtr boxu má ode mne Alf palec nahoru
Ale bacha-už jsem taky viděl borce,jak vyfoukávají filtr box vzduchem a neucpou si trubku sání-taky dobrá inteligence
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Všechen bordel si nafoukají do trubky
