Pokec TUCSON I

Hyundai Tucson 1. generace 2004 - 2010 (JM) - nástupcem byla ix35 v letech 2010 - 2015.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
servo
**
Příspěvky: 154
Registrován: 25 pro 2005, 21:10

Příspěvek od servo »

Vela info najdes na tomto fore: http://www.hyundai-forums.com/
Kedze mam 2.0 benzin, tak som cital aj prispevky, hlavne kvoli spotrebe, aj o 2.7. Pamatam, ze sa vela majitelov stazuje na velku spotebu, samozrejme este vacsiu nez u 2.0. Takisto ich vytaca velky rozdiel voci vyrobcom udavanym hodnotam. A vraj vykon nie je az taky ohurujuci.
No osobne som v tom nesedel, nemam skusenost. A este 1 vec, je v tom relat. stary 4-st. automat. Osobne, by som do toho nesiel.
Skoda, ze nerobia 2.0 turbo, to by bol mozno skvely kompromis. 8) :D
Tucson 2.0i CVVT + Getz 1.4i + Galloper 2.5TD
Reklama
 

zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

2.7V6 je hodně dobrý motor s veeelkou výkonovou rezervou, v poslední tovární verzi 139kW je pro běžné ježdění zcela dostačující. Spotřeba odpovídá obsahu a počtu válců, po městě 15 a více, mimo město dle stylu jízdu 9-12 v režimu 4x4. 4stp automat je sice starý, ale spolehlivý a po rozjezdu dokáže ve spojení s takto silným motorem věci. Dle mě nejlepší benzin motor v H vozech posledních let.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Uživatelský avatar
servo
**
Příspěvky: 154
Registrován: 25 pro 2005, 21:10

Příspěvek od servo »

Zdenek76: jazdil si na tom? Ja nie, ale chcel by som skusit. Moje info je len z netu. Je pravda, ze najlepsie je zajazdit a vyskusat 8)
Tucson 2.0i CVVT + Getz 1.4i + Galloper 2.5TD
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

Jj, jezdil, byl to můj horký favorit, ale nakonec jsem kvůli tomu ne zrovna ideálnímu automatu koupil 2.4 s manuálem. Škoda, že se ta 2.7 nedělala v manálu.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Uživatelský avatar
servo
**
Příspěvky: 154
Registrován: 25 pro 2005, 21:10

Příspěvek od servo »

zdenek76: pockaj, 2.4 Tucson? Taky som v ponuke nevidel :shock:
Inac beriem, keby bol 2.7 manual to by bola parada! 8)
Tucson 2.0i CVVT + Getz 1.4i + Galloper 2.5TD
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

2.4 starej Santa
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
kingo12
Příspěvky: 2
Registrován: 11 čer 2007, 21:07

Re: Zavazadlovy prostor

Příspěvek od kingo12 »

geart píše:Dobry den
muzu poprosit stastne majitele TUCSONu o zkusenosti se zavazadlovym prostorem? Uvazuji o koupi, ale velikost 325l se mi jevi jako nedostatecna. Diky
Aka je skutocna litraz bat. priesotru? Ja som nasiel v tech. udajoch 540litorv.
Uživatelský avatar
servo
**
Příspěvky: 154
Registrován: 25 pro 2005, 21:10

Příspěvek od servo »

Myslim, ze 325 je spravne, tych 540, je ked tam asi nalejes vodu :-) alebo najskor je to omyl alebo merane zhovievavejsou metodou. Takze asi Ti nedam presnu odpoved, ale skor to mensie cislo je spravne.
Ale kufor ma dobry tvar + polohovatelne zadne sedacky. Jazdime v tom 2 aj 3 na cesty a v pohode. Nechcel by som ani vacsi, kedze by to slo na ukor velkosti auta. Podla mna je to tak akurat. :P
Tucson 2.0i CVVT + Getz 1.4i + Galloper 2.5TD
Uživatelský avatar
Joe # 13
*
Příspěvky: 83
Registrován: 26 bře 2006, 12:59
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Joe # 13 »

Vyndal jsem taky roletu, začernil sklo a nechal mříž N1. Nakládám i kočár a je to v pohodě. Jedu teď do Chorvatska a myslím, že rakev na střechu dávat nebudu. měl jsem Octávku combi a ten kufr jsem velikostí využil snad jen 2x. Tady je podlaha ve výšce nárazníku a když tam dávám kočár, je to lepší než ho zádama spouštět dolů do hlubokého kufru. :) Využíváme ho v létě i jako příležitostný přebalovací pult pro našeho juniora. :D
Uživatelský avatar
servo
**
Příspěvky: 154
Registrován: 25 pro 2005, 21:10

Příspěvek od servo »

Napodobne Joe # 13 :) , no ja som vybral aj tu mrezu :-) a takisto montazny diel z pravej zadnej strany, aby sa dalo zadne sedadlo sklapat viac, na lavej strane je sedacka.
Tucson 2.0i CVVT + Getz 1.4i + Galloper 2.5TD
Meďour
Příspěvky: 6
Registrován: 26 říj 2006, 06:52

Použití bionafty v Tusconu (CRDi VGT)

Příspěvek od Meďour »

Ahoj,
víte někdo nějaké podrobnosti o tom, jak vhodné / nevhodné / nemožné je používat bionaftu v Tusconu? Od soboty (1.9.2007) ji budou přimíchávat do nafty a mnohde varují, že některým motorům to nebude prospívat, klesne výkon, stoupne spotřeba a k tomu všemu i cena :-(. A poměr biopaliva v naftě bude časem růst. Budou potřeba nějaké úpravy motoru? Liší se v tomto ohledu nový VGT (103kW) od původního dieslu?
Hyundai Tucson CRDi 2.0 VGT (2006)
20000km
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

Obecně se výkon vozu snižuje o několik procent, spotřeba roste o cca 5%. CommonRail je náchylný na jakékoliv příměsi do nafty, navíc bio složka na sebe váže vodu a je méně stabilní. Takže to sebou nese rychlejší opotřebení čerpadla a každopádně je nutno častěji měnit filtr. Ono to není tak dávno, co automobilky používání bionafty ve svých vozech výslovně zakazovali a s použitím bionafty padala i záruka. Jinak proti tomuto si pomůžeš jedině opravdu starým dieslem, do nějž můžeš lít i fritovací olej.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Uživatelský avatar
Rosťa
Příspěvky: 1
Registrován: 17 lis 2007, 17:56
Bydliště: Rychnov

Tucson 2.7 V6

Příspěvek od Rosťa »

Tak jsem se stal šťastným majitelem Tucsona 2.7 V6 a zatím jsem nadšený. Mám ho týden a už jsem ho otestoval i ve sněhu. Průměrná spotřeba po prvních 500 km je 12,4 l což docela jde, když vezmu v úvahu počasí a jízdy především na krátké vzdálenosti. Jízdní vlastnosti jsou skvělé a motor krásně táhne už od nízkých otáček. Až budu míc víc najeto, tak zase připíšu další zkušenosti.
Tucson 2.7 V6
Uživatelský avatar
clay
**
Příspěvky: 151
Registrován: 29 čer 2007, 22:03

Příspěvek od clay »

Gratuluji k 2,7 a předpokádám že s automatem. Mám to tak v Santa Fe rok 2004 - tedy před face liftem. najeto 105 000 a plná spokojenost.
Včera jsem přijeli ke známým na vysočinu a "pluhoval" jsem jim tam dvůr - tedy je to těsně vedle Hlinska a dnes se tam rozjely i vleky na sjezdovce.
Silný motor, automat, který sleví a motor nechcípne, takže občas i puštěné stěrače, když šel prašan přes kapotu na přední sklo.
A to mám vždy obavu, co bude při couvání, zda to santík v hlubokém sněhu zvládne - typy před face liftem neměli možnost připojit 4x4 tlačítkem a tak automatické přiřazení funguje pouze při jízdě v před.
Na autě mám zimní Coopery - tehdy je k tomu nabízeli jako celou sadu - na sněhu a blátě neocenitelné - snad jen na silnici trochu hlučné.
Ale ten pohled, když Ti od všech kol lítá sníh jak od sněhové frézy - ten stojí za to.
A spotřeba ?
minulou nádrž jsem vyjezdil na cesty do firmy a zpět ( tedy po 14 km úsecích - z centra města na okraj) + jedna jízda 32 km tam a zpět - bylo to na začátku listopadu a spotřeba 12,4
Pokud je delší trasa někam kde není dálnice, pak jsem dosáhl i těsně kolem 10l, dálnice Německo 12 - 12,5, naložený na zimu do Itálie včetně rakve 12,8 - 13,2.
Předpokládám, že u Tebe ( Tucson je lehčí ) bude spotřeba nižší - nehledě na to, že máš už nyní vyšší výkon než já.

Nicméně v prosinci přestavuji na LPG - mám po záruce tak proč ne.

Myslím si že 2,7 pro tucson je vynikající volba - mrzí mne, že do evropy má jít Veracruz na počátku s 2,2 dieselem a ne s 3,8 benzinem a novým 3 litrem dieselem.

Do velkých aut patří velké motory a automaty. Vždyť se dá určitě jízda s SUV nebo OFF ROADy přirovnat chooperům v oblasti motorek. Jede nám to taky dost, ale už z povahy těžkého a výkoného auta člověk tak nejančí na silnici a raději se vyblbne mimo ni.

clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Tucson s motorem 3.3 V6

Příspěvek od zdenek76 »

mám zprávu, že Tucson se na některých trzích prodává teď i s motorem 3.3V6 ze Santíka, to už s tím musí sakra cvičit
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Odpovědět

Zpět na „Tucson I“